Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n virheilmoitukset/virhekoodit kesken pelaamisen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zamppa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Zamppa86

New Member
Minulla tuli eteen tällainen. Pelasin Ninja Gaiden Sigmaa ja kun olin lopettanut pelaamisen, menin katsomaan rankingeja. Selailin niitä siinä ja kun vaihdoin sivua muistaakseni 51-60 ja 61-70 sijoitusten välillä, PS3 heitti minut PS-butto valikkoon(siis valikkoon joka normaalisti aukeaa, kun PS-buttonia painaa), mutta nyt siihen ei tullut perinteisiä "lopeta peli" vaihtoehtoja vaan "virhekoodi (5xxxxxx)" eli numerosarja alkoi viitosella ja siinä taisi olla seitsemän numeroa. Pääsin ruudusta takaisinpäin painamalla kolmiota ja olin jälleen Ninja Gaidenin päävalikossa. Kokeilin selata rankingeja uudestaa, vikakoodi ei uusiutunut.
Onko muilla tullut vastaan samantapaisia "häiriöitä" pelien kanssa?? Pitäisiköhän tästä olla huolissaan??

Vastaus: PS3:n virheilmoitukset/virhekoodit kesken pelaamisen??

Uppia ketjulle, jotta saataisiin vastauksia/kokemuksia...

Itselleni ei ole tullut mitään virhekoodeja kesken pelin eikä muutenkaan, mutta tuskin siitä pitää huolissaan olla jos se ei rupea toistumaan. :)

Ei ole virhekoodeja tullut, mutta pari kertaa tilennyt Oblivionin kanssa.

Ei täälläkään oo virhekooodeja näkyny.En usko että kannattaisi olla huolissaan.

japaka sanoi:
Ei ole virhekoodeja tullut, mutta pari kertaa tilennyt Oblivionin kanssa.

Ilmeisesti suunnilleen sama "ongelma" siis kyseessä... Pieniä lukuvirheitä siellä täällä, tuskin mitään sen vaarallisempaa??

Zamppa86 sanoi:
Ilmeisesti suunnilleen sama "ongelma" siis kyseessä... Pieniä lukuvirheitä siellä täällä, tuskin mitään sen vaarallisempaa??
Joo luultavasti ei mitään sen ihmeempää. Normaalia nykypäivänä ;)

japaka sanoi:
Joo luultavasti ei mitään sen ihmeempää. Normaalia nykypäivänä ;)

Epäilin niin itsekin, mutta halusin kuitenkin mielipiteitä myös muilta... :)

MapaX sanoi:
Olisko sittenkin alkanut koodi 8:lla?
Verkko erroreita tuo PS3 tuppaa ainakin minulla antamaan silloin tällöin.

Tuolla näyttäs olevan nuo yleisimmät errorkoodit kerrottu.
http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=70652

Ihan mahdollista kyllä... Koodin ilmenemisajankohta voisi viitata kyllä kyseiseen verkko-asiaan, kuten jo selitinkin topicin avausviestissä ^^

Verkkojohtoon liittyvistä ongelmista uskoisin tämän johtuvan. Ei laite muusta juuri tunnu koskaan valittavan. (paitsi muistin loppumisesta laitteen selaimessa (kyseiseen ohjelmaan kun ei ole annettu läheskään kaikkia resursseja mitä ps3 sille voisi antaa))

Eli luultavasti sinulla tuli tilapäinen verkkovirhe tai sitten Team Ninjan ranking servereillä bugasi joku systeemi hetkellisesti tai juuri sinun kohdallasi niin tuli erroria.

Viper7 sanoi:
Verkkojohtoon liittyvistä ongelmista uskoisin tämän johtuvan. Ei laite muusta juuri tunnu koskaan valittavan. (paitsi muistin loppumisesta laitteen selaimessa (kyseiseen ohjelmaan kun ei ole annettu läheskään kaikkia resursseja mitä ps3 sille voisi antaa))

Eli luultavasti sinulla tuli tilapäinen verkkovirhe tai sitten Team Ninjan ranking servereillä bugasi joku systeemi hetkellisesti tai juuri sinun kohdallasi niin tuli erroria.

Jotain tuollaista ^^ itsekin uumoilin

Minulle tuli kopioidessa virhekoodi 80030517. osaako joku kertoa mistä johtuu?

Edit: Johtuuko siitä että siirtää yli 2 Gt musiikkitiedostoja? Jos minä siirrän osissa niin pitäiskö sen auttaa?

Edit2: Ei johtunut siitä. Huono juttu

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom