Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL11 Kansainvälistä turnausta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moiski78
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

moiski78

New Member
Olisiko kukaan innokas järjestämään turnausta maajoukkueilla? En tiedä onko kysyntää mutta itse olisin ainakin kiinnostunut pelaamaan

Vastaus: PS3 NHL11 Kansainvälistä turnausta??

Olisiko kukaan innokas järjestämään turnausta maajoukkueilla? En tiedä onko kysyntää mutta itse olisin ainakin kiinnostunut pelaamaan

Itse joskus miettiny tätä vaihtoehtoa, mut todennu ettei varmaan kysyntää!

Mut jos tähän olisi kiinnostusta niin voisin joskus jopa järjestääkin!

Itsekin voisin tuon maaliskuussa järjestää jos kiinnostusta löytyy. Tosin joukkuevarausjärjestys täytyy jollakin tapaa arpoa, tasoerot on aika kovat top7 joukkueen jälkeen...

Itsekin voisin tuon maaliskuussa järjestää jos kiinnostusta löytyy. Tosin joukkuevarausjärjestys täytyy jollakin tapaa arpoa, tasoerot on aika kovat top7 joukkueen jälkeen...

Ei mitää järkee järjestää isompaa kuin 8pelaajan turnaus. Tasoerot sen jälkee sitä luokkaa että ei ole järkee järkkää isompaa..:)

Itsellä oli ajatus pitää 8 pelaajan turnee juuri tuon takia!

Mut nyt näyttää olevan maaliskuu aika kiireinen ja muitakin ajatuksia niin voi osmose pitää tämän jos haluaa!

Idea kyl kiinnostava :D

Tuo joukkueiden arpominen vois olla kyllä hyvä juttu. Eipähän kenenkään tarviis valittaa että parhaat viedään päältä :rolleyes:

Oon mukana tottakai, jos saadaan pelaajia tarpeeksi.

Mukaan voidaan tulla jos vaan saadaan pelit aikaiseksi.

PSN: Kimbard

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom