Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Ei sua vkloppuna näkyny?
Olen nyt arkena oikeastaan aina kello 17 jälkeen online.

Joo pistäkäähän poijjaat pökköä pesään niin saadaan 2.kauden finaalitkin alkamaan ja pelattua. KE klo 24 mennessä tosiaan matsit pelattava :)!
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Ei sua vkloppuna näkyny?
Olen nyt arkena oikeastaan aina kello 17 jälkeen online.

Joo, en menny päivystämään kun tänne ei vastausta tullu. Muutenkin tuli vähemmän peliä hakattua kun avovaimollakin oli pitkästä aikaa vapaata.

Esim. tänään sopii hyvin vaikka klo 19.30. Voidaan mun puolesta pelata koko sarja pois. Tuun ennen tota 19.30 online pelaamaan vähän, että pääsee oikeeseen tunnelmaan!
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Alotettiin pairin kanssa ottelusarja 3 pelillä. Matsit päätty 6-4, 4-3 rl. ja 5-2. Kaikki voitot tuli vierasjoukkueille eli LA johtaa voitoin 2-1 ennen huomista päätöstä.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Alotettiin pairin kanssa ottelusarja 3 pelillä. Matsit päätty 6-4, 4-3 rl. ja 5-2. Kaikki voitot tuli vierasjoukkueille eli LA johtaa voitoin 2-1 ennen huomista päätöstä.

Ok, tiukalta vaikuttaa :). Jännäillään siis sitten huomenna että kuka vie lännen trophyn palkintokaappiinsa ja matkaa Youngin seuraksi liigan finaaliin!
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Wekinho olen nyt jo kotona, joten jos pääset vaikka klo 16 aikoihin peleille niin olisi erittäin hyvä. :)
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

GM Pairi näytti taas munakuppinsa suuruuden etenemällä Stanley Cup finaaleihin voitoin 3-2. (4-6, 4-3, 2-5, 7-3 ja 6-4.)
Kiitokset wekinholle sarjasta.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

GM Pairi näytti taas munakuppinsa suuruuden etenemällä Stanley Cup finaaleihin voitoin 3-2. (4-6, 4-3, 2-5, 7-3 ja 6-4.)
Kiitokset wekinholle sarjasta.

Onnea Pairille hienosta noususta, ja läntisen konf. toisesta peräkkäisestä voitosta!

Tosiaan stanley cup-finaalipari: Youngblood (TBL) - Pair4You (CHI)

e. Ja ennen joulua jos hoidatte kauden päätökseen, niin oli tosi jees :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Pair4You, milloin otettais pelit pois..

Pitäiskö pelata vielä tämän viikonlopun aikana?

Toivottavasti voit ilmotella ajoissa niin keretään vielä aikaa sopimaan ennen kun tulee kaikkee muuta menoo..
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Pair4You, milloin otettais pelit pois..

Pitäiskö pelata vielä tämän viikonlopun aikana?

Toivottavasti voit ilmotella ajoissa niin keretään vielä aikaa sopimaan ennen kun tulee kaikkee muuta menoo..

Itse olen nyt jo kotona, voidaan minun puolesta ainakin alotella jo tänään.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

No jos joskus puol viiden maissa aloteltais ja katotaan montako keretään ottaa, tuskin kaikkia mut will see..

Pystytkö jos kerta kotona oot niin tekee liigan jo valmiiksi ja laittaa PSN:n kautta viestil tunnukset tai sit kutsua mut liigaan.. ?
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

No jos joskus puol viiden maissa aloteltais ja katotaan montako keretään ottaa, tuskin kaikkia mut will see..

Pystytkö jos kerta kotona oot niin tekee liigan jo valmiiksi ja laittaa PSN:n kautta viestil tunnukset tai sit kutsua mut liigaan.. ?

Unohin prkl pistää liigan pystyyn. :(
Laitan kohta änärin taas koneeseen ja teen liigan.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Youngbloo__d - Pair4You

Tampa Bay otti toisen kauden mestaruuden voitoin 3-0 (9-2, 4-1, 8-3)


Toisessa pelissä peli tilttasi 4-1 vaiheessa mut Pair ei halunnu jatkaa peliä..

Ei ollu Pairista vastusta.. Aika suvereenisesti voitto finaaleista tuli jos kolmeen peliin tekee 21 maalia ;)


Näin pääsin korjaamaan sen, mikä ois pitäny tapahtua jo ensimmäisellä kaudella..
Nyt voi sitten rauhassa jatkaa tulevia kausia kun on se yks pytty jo hankittuna..

Muutenkin kausi aika täydellinen, runkosarjan ja playoffien aikana tuli vain 1 tappio..

Prkl Osmose ku vei multa kotonaan Täydellisen kauden :)



Eli Stamkos ja Tampa Bay toimi, kuten ounastelin ennen kauden alkua.. Stamkos tais vikaan peliin tehdä 3+3..

Ei muuta kuin jatkamaan kolmatta kautta..

2 kausi oli loistava, mutta nyt se on paketissa..


- Deaner
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Youngbloo__d - Pair4You

Tampa Bay otti toisen kauden mestaruuden voitoin 3-0 (9-2, 4-1, 8-3)


Toisessa pelissä peli tilttasi 4-1 vaiheessa mut Pair ei halunnu jatkaa peliä..

Eli aika suvereenisesti voitto finaaleista tuli jos kolmeen peliin tekee 21 maalia ;)


Näin pääsin korjaamaan sen, mikä ois pitäny tapahtua jo ensimmäisellä kaudella..
Nyt voi sitten rauhassa jatkaa tulevia kausia kun on se yks pytty jo hankittuna..

Muutenkin kausi aika täydellinen, runkosarjan ja playoffien aikana tuli vain 1 tappio..

Prkl Osmose ku vei multa kotonaan Täydellisen kauden :)



Eli Stamkos ja Tampa Bay toimi, kuten ounastelin ennen kauden alkua.. Stamkos tais vikaan peliin tehdä 3+3..

Ei muuta kuin jatkamaan kolmatta kautta..

2 kausi oli loistava, mutta nyt se on paketissa..

Onnittelut Youngille ja Tampalle mestaruudesta :)! Nimet kaiverretaan pytyn kylkeen tuota pikaa, ja tosiaan oot kyllä (lähes) lyömätön ässä. Suvereenilla tavalla tuli ainakin kakkoskauden pytty kotiin, ja jotenkin tuntuu ettei se jää viimeiseksi :D. TJ kittää molempia finalisteja upeasta kaudesta ja ei muuta kuin keskittymään kauteen 3 ja uuteen kannujahtiin!
 
Ylös Bottom