Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tallennukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jiikax

New Member
Kun huomasin tuon että GTHD replayt voi kopioida, ajattelin että pelien tallennuksetkin voi kopioida samalla tavalla. Ja tuossa on Super Rub a Dubin tallenus (ennätykset) testinä.

Super Rub A Dub ennätykset

Pura tuo kansio (myös PS3 kansio), laita muistitikulle ja se kiinni pleikkariin ja mene pelien tallennustiedot, USB-Flashdisk ja kopio tallennus. En ole itse tuota kokeillut, mutta noin kai se menee.

Vielä jos joku tekisi konsoliFINille tuommoisen GTHD-ennätykset paikan johon voisi tallentaa pelien tallennuksia, etsiä ja ladata niitä.

Laittakaapa omia tallennuksia nettiin jakoon, niin katsotaan kuinka hyvin ne toimivat. Ja kertokaa toimiiko tuo rubadub-save.

Ilmoitelkaa jos lataatte noita tallennuksia.

EDIT: Testasin super rubadubia ja ei toiminut (johtuu ehkä PS3 ja save data kansioiden puuttumisesta, toimii ehkä jos ne lisää). Tässä Ridge Racerin 87.1 % tallennus PS3 ja save data kansioilla:
http://www.mediafire.com/?4jztwdwljmu

EDIT2: rubdub toimii jos lisäät ensiksi PS3-nimisen kansion ja sinne SAVEDATA-kansion ja purat tiedoston sinne.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tallennukset

Tämä onkin ihan kätevä idea :)
Mutta milläs tavalla savet saadaan PS3:sta ulos ?
Vai onko ihan niin yksinkertaista että kun on muistitikku sisällä, ne voi suoraan kopioida siihen ?

Snigge sanoi:
Mutta milläs tavalla savet saadaan PS3:sta ulos ?
Vai onko ihan niin yksinkertaista että kun on muistitikku sisällä, ne voi suoraan kopioida siihen ?

tikku kiinni, tallennuksen päällä kolmio ja kopioi.

täältä liikenisi R: FoMin tallennus...
(läpi pelattu muistaakseni kaikilla vaikeusasteilla, mutta ei kovin kummoisilla statseilla.)

todella helpoksi on tehty noiden tallennusten siirto (mm. asetuksia nhl 2k7-pelistä siirrelty kaverin pleselle)

Vinnie sanoi:
todella helpoksi on tehty noiden tallennusten siirto (mm. asetuksia nhl 2k7-pelistä siirrelty kaverin pleselle)
Tjooh, melkein harmittaa tuo. Itse kun olen näitä sällejä että pakko pelata tallennuksen läpi ja saada unlockattua kaikki mahdolliset online herkut tai muuten ei edes ilkeä nettiin mennä. :D

Motorstormiin 100% kului 3-4 päivää ja Resistanceen 100% kului viikko, pari. Sitten uskalsi tulla verkkoonkin :rolleyes:

Wiggers sanoi:
Tjooh, melkein harmittaa tuo. Itse kun olen näitä sällejä että pakko pelata tallennuksen läpi ja saada unlockattua kaikki mahdolliset online herkut tai muuten ei edes ilkeä nettiin mennä. :D

Motorstormiin 100% kului 3-4 päivää ja Resistanceen 100% kului viikko, pari. Sitten uskalsi tulla verkkoonkin :rolleyes:
Kuka noin muka tekis...;)

E: THX Wigge..:D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Wiggers sanoi:

Itse menin ridge racerissa heti nettiin vaikka olin menny huimat 1-4 % pelistä. :D:rolleyes:

J2 sanoi:
Itse menin ridge racerissa heti nettiin vaikka olin menny huimat 1-4 % pelistä. :D:rolleyes:
Minä menin heti nettiin, vaikka en ollut koskaan pelannut yhtäkään Ridge Raceria. Olin (melkein) joka kisassa (yllättäen) viimeinen. Sitten oli mentävä vähän yksinpelipuolelle treenaamaan :p

Psyko sanoi:
Minä menin heti nettiin, vaikka en ollut koskaan pelannut yhtäkään Ridge Raceria. Olin (melkein) joka kisassa (yllättäen) viimeinen.
Minä olen vieläkin lähes aina viimeinen vaikka peli on jo 87.7 & läpi... :rolleyes: :D

Herätetääs tälläin muutaman vuoden kuoleena ollut ketju taas henkiin, elikkä voisiko jokusendiä minulle Uncharted 2:n tallennukset.. En millään jaksa pelata hardilla toista kertaa että aukeaisi tuo "Murskaava" vaikeusaste, enään 2 trophyä puuttuisi.

..voisiko jokusendiä minulle Uncharted 2:n tallennukset.. En millään jaksa pelata hardilla toista kertaa että aukeaisi tuo "Murskaava" vaikeusaste, enään 2 trophyä puuttuisi.

Ei taida ihan noin trophyjen hankkiminen toimia?

Herätetääs tälläin muutaman vuoden kuoleena ollut ketju taas henkiin, elikkä voisiko jokusendiä minulle Uncharted 2:n tallennukset..
Kuten Cobretti sanoikin, ei tule onnistumaan. Toisella PSN-tunnuksella luotuja saveja voi käyttää kyllä, mutta Trophyja ei sen jälkeen enää kerry. Valitettavasti ainoa tapa on aloittaa peli puhtaalta pöydältä.

Kuten Cobretti sanoikin, ei tule onnistumaan. Toisella PSN-tunnuksella luotuja saveja voi käyttää kyllä, mutta Trophyja ei sen jälkeen enää kerry. Valitettavasti ainoa tapa on aloittaa peli puhtaalta pöydältä.

Nonni kiitti tiedosta että sai tänki turhailun loppumaan, eikait se auta ku alottaa hardilla alusta.

Hei! Mulla on pikkune pulma ja toivon et joku tääl osais kertoo mitä tehdä vaiko onko mitään enään tehtävissä. Eli, ps3:ni tilttaili tossa muutama viikko sit oikein urakalla noin.5-6x ja parilla kerralla jouduin vetämään töpselin irti seinästä. Tänään ajattelin alkaa pelaamaan vanhaa peliä, joka jäänyt kesken, mutta huomasin, että joka ikinen tallennukseni oli kadonnut. Onko näitä kaikkia tallennuksia enään mahdollista saada takaisin? Ja jos on niin miten?

Ylös Bottom