Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aleksi61
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Pakko tännekin laittaa, että Zavvista lähti melkeinpä heräteostona Assassin's Creed II: Complete Edition.

Toivottavasti tuolta tulee oikeanlainen peli, itse tuolta tilasin myös CE:n pari viikkoa sitten, ja GOTYhan sieltä postista lopulta tipahti harmaine kansineen.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Toivottavasti tuolta tulee oikeanlainen peli, itse tuolta tilasin myös CE:n pari viikkoa sitten, ja GOTYhan sieltä postista lopulta tipahti harmaine kansineen.
Jos näin käy, niin laitan kyllä reklamaatiota välittömästi. Heillä on kuitenkin GOTYn hinta tuota CE:tä alhaisempi, joten haluan myös sen tuotteen, josta olen maksanut.

Valititko itse asiasta?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Eipä tuo AC2 GOTY kummoinen tarjous ole, noitahan sai jo viime syksystä siihen 10e pintaan joka paikasta ja kun katsoin niin amazonissahan tuo 9£ ja ostaa jonkun toisen pelin samalla niin saa ilmaset postitkin. Linkkiä alla:
Assassin's Creed II: Amazon.co.uk: PC & Video Games
Alkuperäinen viestini koskikin sitä CE:tä, minkä tilasin ihan siitä syystä, että Platinumeja en omaan pelihyllyyni kelpuuta. Turhamaista, tiedän. :o

Complete Editionin tarjous on ihan hyvä, mitä nyt äkkisältään muualta hintoja vilkuilin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Valititko itse asiasta?

Unchartedin plattariversion lähetin takaisin tuossa viime vuoden lopulla, ja tuo eksyi postiin matkalla takaisin. Kuitinkin lähetyksestä laitoin tyhmyyksissäni vielä postin mukaan, joten kärsin itse nahoissani tuon toilailun. Laitoin AC:n tuon pelin myyntiin verkkohuutokauppaan, jos siitä saisi sitä kautta omat takaisin, pelikin kun on vielä muoveissa. Toki tuon parin euron hyvityksen olisi saanut helposti bonuksena, mutta eipä tullut harmituksissa sitten reklamoitua siitäkään.

Eipä tuo AC2 GOTY kummoinen tarjous ole, noitahan sai jo viime syksystä siihen 10e pintaan joka paikasta.

No pointtihan tuossa viestissä oli, että Complete Edition on tarjolla halvalla. Platinum-versioita (tässä tapauksessa AC2 GOTY) kun kammoaa yllättävän moni käyttäjä, ja tuota CE:tä on melko vaikea enää löytää.

Eikä siitä ole mielestäni haittaa, että joku nostaa välillä esille edullisia pelejä, vaikka niiden hinta briteissä olisikin pysynyt esim. 10 punnan paikkeilla pidemmän aikaa. Hyvä tarjoushan se silti edelleen on. Pelien hinta kun on joka tapauksessa moninkertaisesti edullisempi kuin useimmassa suomalaisessa kivijalkakaupassa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mitäs lisämaksuja pelin hinnan lisäks tulee, jos tuolta zavvista tilaa, en nimittäin koskaa ennen oo tuolta pelejä tilaillu. :confused:
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Amazonissa superhyviä diilejä ja yllättävän uusia pelejä kohtuu hinnalla lähtee, esim:

Sniper: Ghost Warrior vähän yli pari kymppiä:

Sniper: Ghost Warrior: Amazon.co.uk: PC & Video Games

Brink kolmisen kymppiä:

Brink: Amazon.co.uk: PC & Video Games

Tuleeko Amazonin hintoihin mitään lisiä? Oon tilannu tuolta vain kerran, ja sillon kyseessä oli Modern Warfare 2, johon tuli loppuhintaan vielä joku ALV tai vastaava... Paljos myös postikulut?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tuleeko Amazonin hintoihin mitään lisiä? Oon tilannu tuolta vain kerran, ja sillon kyseessä oli Modern Warfare 2, johon tuli loppuhintaan vielä joku ALV tai vastaava... Paljos myös postikulut?
Välillä tulee alv, välillä ei. Super Saver Delivery (lukee tuotteen kuvauksessa, jos on) eli ilmainen postitus yli 20£ tilauksissa (virallinen raja 25£, mutta minulla ainakin tuo raja ollut 20£). Jos tilaamasi tuotteiden hinta jää tuon alle, niin tapauskohtaisesti ja postikulut lukevat siinä uusien tuotteiden kohdalla tai ostoskorissa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Amazon kyllä ryövää noilla postikuluilla, joskus pahimmassa tapauksessa jopa 5-10€ extra-hintaa tuotteeseen. mutta juu jos hinta jää 20£ yläpuolelle niin toimituksesta saa ilmaisen sillä super saver delivery-vaihtoehdolla.
Toimii vain tosin tuotteisiin jotka on tilattu suoraan Amazonilta, ei muilta amazonin verkossa toimivilta kaupoilta.

Noihin tuotteisiin tulee joku pieni 2-3% kulu myös siinä Dispatch-vaiheessa kun teet ostosta.

Esim SOCOM: Special Forces £24.99 -> £25.62

Loppuhinta on sitten £25.62 = ~30€
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Noihin tuotteisiin tulee joku pieni 2-3% kulu myös siinä Dispatch-vaiheessa kun teet ostosta.

Esim SOCOM: Special Forces £24.99 -> £25.62

Loppuhinta on sitten £25.62 = ~30€

Siihen alkuperäiseen hintaan tulee muutama prosentti lisää ALVia, sen takia hieman hinta aina nousee.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mainitsemisen arvoista on myös se, että toisin kuin Jerseyn kaupat Amazon tilittää ALVit suomeen kuten EU:n säännökset kehoittaa. (Joku suositus oli, että kun tietyn määrän yritys myy toiseen EU maahan niin kait pitäisi sinne myös ALVin osuus laittaa menemään)

Jerseyn kaupat (Play.com, Hut, Zavvi jne) ei maksa ALV lainkaan, vaan kaikki pistävät kylmästi liiveihinsä. Eli jos on sama hinta Amazonissa kuin Jerseyn kaupoissa tai ehkä jopa vähän yli, niin mielummin ainakin itse tilaan Amazonista. Myös posti kulkee sieltä nopeammin kun ei kuoret kierrä suotta tullin kautta.

Ja siis jos jollekin jäi epäselväksi, että miksi se hinta nousee vähän siinä viimeisessä vaiheessa niin se on suomen ja UK:n ALV:n välinen erotus joka siihen päälle tulee.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Toivottavasti tuolta tulee oikeanlainen peli, itse tuolta tilasin myös CE:n pari viikkoa sitten, ja GOTYhan sieltä postista lopulta tipahti harmaine kansineen.
Ja niinhän siinä tietenkin kävi, että Platinum GOTY tipahti postiluukusta. :mad: Olisit vaan pahus vieköön reklamoinut, ehkä olisivat hoksanneet korjata virheen ajoissa. :D

Laitoin viestiä Zavville. Saa nähdä, löytyykö niiltä koko CE:tä vai onko niillä joku varastovirhe noissa. En mä nyt tuota olisi kerennyt pelaamaankaan, mutta harmittaa vaivan takia.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mainitsemisen arvoista on myös se, että toisin kuin Jerseyn kaupat Amazon tilittää ALVit suomeen kuten EU:n säännökset kehoittaa. (Joku suositus oli, että kun tietyn määrän yritys myy toiseen EU maahan niin kait pitäisi sinne myös ALVin osuus laittaa menemään)
Ei tämä mikään "suositus" ole, vaan pykälä suomen laissa:

2.2 Kaukomyynti Suomeen yli 35 000 euroa
Jos elinkeinonharjoittajan Suomeen suuntautuvien kaukomyyntien määrä ilman veron osuutta on jonakin kalenterivuonna ylittänyt 35 000 euroa, verotetaan Suomeen seuraavana kalenterivuonna suuntautuvat kaukomyynnit Suomessa myynnin määrästä riippumatta.

2.2.1 Arvonlisäverovelvolliseksi rekisteröityminen
Jos 35 000 euron raja ylittyy kesken kalenterivuoden, myyjän on toimitettava Verohallinnolle kohdassa 2.3 luetellut asiakirjat. Myyjän on maksettava Suomen arvonlisävero siltä osin kuin myynnit ylittävät 35 000 euroa. Jos euromäärä ylittyy keskellä jotakin toimitusta, on koko toimituksesta suoritettava vero Suomeen. Rajan ylityttyä myyjä on Suomessa kirjanpitovelvollinen, ja hänen on annettava kausiveroilmoitukset ilmoitusjaksonsa mukaisesti joko kuukausittain, neljännesvuosittain tai vuosittain.

Mikäli euromääräinen raja ei seuraavaa vuotta seuraavana vuonna täyty, myyjän on toimitettava kirjallinen lopettamisilmoitus Verohallinnolle.

Ilmeisesti Jerseyssä, yms veropaikoissa sijaitsevat voivat tätä joko laillisesti kiertää, tai sitten tätä ei vain kukaan valvo.

Tosin ymmärrän täysin miksi joku ei halua tuollaista paperirulianssia tehdä koska pelkkä kirjanpitovelvollisuus suomeen on enemmän kuin per-C:stä. :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tulli ei peri alveja jos alvin osuus tuotteesta jää alle 10euron. Peleissä tämä tarkoittaa 42-43e?about(tullin sivuilla pdf jossa tarkat sentit)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Nyt jos ei löydy vielä PS3:sta taloudesta niin suunnatkaapa maanantaina Tammistoon uuden Gigantin avajaisiin, avajaistarjouksiin kuulu PS3 160GB-malli hintaan 195, muutkin konsolit ovat siellä tarjouksessa, PSP 3000-malli hintaan 69, Wii hintaan 99. Sitten vielä Duke Nukem Foreveriakin tarjotaan siellä varsin kilpailukykyiseen 29,95€ hintaan rajoitettuun 200kpl erään. Taitaa olla pelkkä PS3-versio kyseessä.
Hmm missäs tää Tammisto sijaitsee?

EDIT. Google maps antoi aika monta vaihtoehtoa, ilmeisesti kuitenkin oli kyse Vantaan Gigantista?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Hmm missäs tää Tammisto sijaitsee?

EDIT. Google maps antoi aika monta vaihtoehtoa, ilmeisesti kuitenkin oli kyse Vantaan Gigantista?

Jeps, Vantaan Tammistosta kyse. Itsellä olisi ainakin tarkoituksena nappasta Duke sieltä matkaan.
 
Ylös Bottom