Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aleksi61
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mulle lähtee kajarit, puhelin vitosella ja tuo Duke Nukem matkaan. Tietysti olettaen, että kaikkea löytyy.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Enpä tiennyt minne muuallekkaan tämän kirjoittaa, mutta ennakkotilasin Zavvista Dead Islandin ja Skyrimin, ja käytin samalla 15% allennuskoodin jonka olin saanut. Tämä tapahtui siis joku 3kk sitten. Nyt kun katsoin ennakkotilaustani, niin yhteissumma oli noussut takaisin 66£ tietämille ja discount code kohdassa lukee silti että alennus käytetty:confused: mitäs pelleilyä tämä on, onko koodin päivämäärä mennyt umpeen vai mistä johtuu. Eihän sen pitäisi vaikuttaa kun koodin heti käytin ja silloin kaikki näkyi oikein.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Enpä tiennyt minne muuallekkaan tämän kirjoittaa, mutta ennakkotilasin Zavvista Dead Islandin ja Skyrimin, ja käytin samalla 15% allennuskoodin jonka olin saanut. Tämä tapahtui siis joku 3kk sitten. Nyt kun katsoin ennakkotilaustani, niin yhteissumma oli noussut takaisin 66£ tietämille ja discount code kohdassa lukee silti että alennus käytetty:confused: mitäs pelleilyä tämä on, onko koodin päivämäärä mennyt umpeen vai mistä johtuu. Eihän sen pitäisi vaikuttaa kun koodin heti käytin ja silloin kaikki näkyi oikein.
PS3:lle olet ilmeisesti tilannut, niin näiden normaalihinnathan ovat 37.85£/peli ja kun katsoin kännykän laskimesta, niin näistä otetaan otetaan tuo alennus ja jää noin 64£ ja silloin ilmeisesti tuli vielä postikulut mukaan eli yhteensä noin 66£, eikö tämä mene ihan oikein?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

PS3:lle olet ilmeisesti tilannut, niin näiden normaalihinnathan ovat 37.85£/peli ja kun katsoin kännykän laskimesta, niin näistä otetaan otetaan tuo alennus ja jää noin 64£ ja silloin ilmeisesti tuli vielä postikulut mukaan eli yhteensä noin 66£, eikö tämä mene ihan oikein?
Joo huomasin itsekin myöhemmin :P Ei siis mitään enää.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Gigantti Tammisto Megastore on nyt avattu. Ovien avautuessa jono oli mittausten mukaan 2,6 kilometriä pitkä :) Voit kuunnella suoraan lähetystä Tammiston Megastoresta paikanpäältä Radio Rockin taajuujelta 94,9 tai nettiradiosta allaolevasta linkistä.

Ei tarvi mennä paikanpäälle vaikka liike tuossa nurkan takan onkin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Gigantti Tammisto Megastore on nyt avattu. Ovien avautuessa jono oli mittausten mukaan 2,6 kilometriä pitkä :) Voit kuunnella suoraan lähetystä Tammiston Megastoresta paikanpäältä Radio Rockin taajuujelta 94,9 tai nettiradiosta allaolevasta linkistä.

Ei tarvi mennä paikanpäälle vaikka liike tuossa nurkan takan onkin.
Käväsin aamulla joskus seiskan jälkeen ja jonot olivat jo silloin Valimotielle. Jos olisi ollut vapaalla, olisin jäänyt jonottamaan. Mutta töihin piti tulla, niin en jaksanut kokeilla onnea tämän suhteen. Oliskohan iltapäivällä jo laantunu ruuhkat siellä päin. :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Joku voisi raportoida miltä Tammiston suunnalla näyttää :)
Voin raportoida puolentunnin päästä. :D

E: eli autolla tammistossa jonossa. Huonolta näyttää jonottamisen osalta

E: jonoa ei ole itse kauppaan

Pleikkoja, wiitä ja dsitä löytyy isot kasat, kun myös ulkoisia kovoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tilaukseen lähti täälläkin. Eiköhän sieltä joku päivä tule sit mailia, että oli virhe hinnassa. :(
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kertokaa toki, että kuinka kävi. Luulisi tuon tason virheen huomattavan nopeasti? Jos ei vielä parin päivän päästä tule mitään, niin pitää kai itsekin kokeilla :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Nämähän toki kannattaa ilmoittaa muillekin nettiin, jolloin käy niin ettei kukaan saakaan sitä peliä halvalla virheen piikkiin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Nämähän toki kannattaa ilmoittaa muillekin nettiin, jolloin käy niin ettei kukaan saakaan sitä peliä halvalla virheen piikkiin.

???? Mikseivät muut saisi tietää tästä? Itse en edes ole hankkimassa koko peliä, koska... noh, en nyt ala bashaamaan Unchartedia tässä, menee liian offtopikiksi.. Kuitenkin, joitakin teistä se saattaa kiinnostaa ja ajattelin linkittää jos tuon nyt sattuisi saamaan tuolla hinnalla. Olisihan se kovin itsekästä olla ilmoittamatta, jos ei peliä aio edes itse hankkia :rolleyes: Ja jos (ja kun) se on virhe, se kuitenkin huomataan ennemmin tai myöhemmin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

???? Mikseivät muut saisi tietää tästä? Itse en edes ole hankkimassa koko peliä, koska... noh, en nyt ala bashaamaan Unchartedia tässä, menee liian offtopikiksi.. Kuitenkin, joitakin teistä se saattaa kiinnostaa ja ajattelin linkittää jos tuon nyt sattuisi saamaan tuolla hinnalla. Olisihan se kovin itsekästä olla ilmoittamatta, jos ei peliä aio edes itse hankkia :rolleyes: Ja jos (ja kun) se on virhe, se kuitenkin huomataan ennemmin tai myöhemmin.
En itse edes jaksa vaivautua tilaamaan, mutta olisihan se parempi, että edes joku saa tällaisen virheen takia tuon pelin halvalla :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Pakko kokeilla onneaan ton Explorer Editionin suhteen. Olis kyllä unelmien täyttymys. :D

Kiitos myös FMIX:lle Killzone 3 -tarjouksen huomauttamisesta. Lähtee sekin tänään tilaukseen - vihdoin. :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kiitos Zeroseos GT Singature Edition tarjous ilmoituksesta. Tilaukseen lähti.
 
Ylös Bottom