Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aleksi61
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Se muu keskustelu...



Postikulut toki tulee, noin 5e per peli. Vaikka tilaisit useamman pelin samassa paketissa niin siltikin 5e per peli. Toki kannattaa tilata pelit eripäivinä ettei tule tyyliin 3 peliä samassa kuoressa. Vaikkakin muutaman kerran tullut käytettyjä ostettua tuolta tuolleen :D.

Kannattaa muuttaa se valuutta euroiksi sillä valitsimella niin saa paremman käsityksen pelin hinnasta kuin laskemalla itse CAD->Euro. Luotettava store tosiaan, tilaukset tulee noin 7-14 päivän kuluessa. VG+ siis kyseessä.

Kyl sen pelin hinnan paremmin saa tietoon kun laskee itte sen nykysen kurssin mukaan, tuolla kun niin harvoin noita kursseja muutetaan, kuukausi sitten oli euro hinnat 4 alemmat mitä oikeesti sen aikasen kurssin mukaan. Nyt on taas nököjään dollari heikentyny niin on todellisemmat hinnat tuolla sivuilla.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Kyl sen pelin hinnan paremmin saa tietoon kun laskee itte sen nykysen kurssin mukaan, tuolla kun niin harvoin noita kursseja muutetaan, nyt on taas päivitetty, mutta kuukausi sitten oli euro hinnat 4 alemmat mitä oikeesti sen aikasen kurssin mukaan.

Mä oon liian laiska laskeen itse sitä kurssia joten katon noi hinnat suoraan ton kilkkeen kautta. Ei kyllä haittaa että menee rahaa vähemmän, senverta hyvin tuolta tavara tulee.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Mä oon liian laiska laskeen itse sitä kurssia joten katon noi hinnat suoraan ton kilkkeen kautta. Ei kyllä haittaa että menee rahaa vähemmän, senverta hyvin tuolta tavara tulee.

Niin siis rahaa meni enemmän, mut kuitenkin huomattavasti Suomen ryöstöhintoja vähemmän :D
On tuo kyllä niin luotettava ja nopea pulju et itseki tilaan kaikki pelit nykyään sieltä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Lair taas playssa 13,99 ja FIFA Street 3 halventunut myös nyt 20,99
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Mä oon liian laiska laskeen itse sitä kurssia joten katon noi hinnat suoraan ton kilkkeen kautta. Ei kyllä haittaa että menee rahaa vähemmän, senverta hyvin tuolta tavara tulee.
Jos laiskottaa niin kannattaa asentaa FireFoxiin vaikka XE.com valuuttakonvertteri addon ("XE.com Universal Currency Converter"). Tuolla voi maalamansa summan kääntää käden käänteessä... :D

Tuota käytän itse kun ostelen ulkomailta pelejä (siis 99% ajasta kun pelejä ostan :rolleyes:).
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Jos laiskottaa niin kannattaa asentaa FireFoxiin vaikka XE.com valuuttakonvertteri addon ("XE.com Universal Currency Converter"). Tuolla voi maalamansa summan kääntää käden käänteessä... :D

Tuota käytän itse kun ostelen ulkomailta pelejä (siis 99% ajasta kun pelejä ostan :rolleyes:).

Voisipa tuon asentaa, kiitoksia vinkistä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

tilasin fifa09 tilt peli kaupasta ps3 version 48.97 euroa lauantaihin asti on toi tarjous sama tarjous koskee myös kilpailevan konsolin fifa09 :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

tilasin fifa09 tilt peli kaupasta ps3 version 48.97 euroa lauantaihin asti on toi tarjous sama tarjous koskee myös kilpailevan konsolin fifa09 :)

Verkkokaupassa EA-kampanja kestää 19.10. saakka halvalla Fifa 09:t. Ai, että mä inhoan noita verkkokaupan 2-4 vko toimitusaikoja :(
Täytyy odotella, että playstä saa Fifan 34,90, tuskin siihen kauaa menee.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Mites jos VG+:sta ostaa esim. Far Cry2:en niin mites toi multiplayaer. Toimiiko ihan eurooppalaisiakin vastaan jne. Ilmeisesti ihan sama peli kuin täällä, mutta eri kannet eli saa suomen kieliset valikot jne.(jos niitä on?)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Mitä tuo VG+ Cash/Money Order/Postal Order maksuvaihtoehto mahtaa tarkoittaa ?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Tuossa on vielä jotkut erikoiskannet. Kuinkakohan hyvin nuo pakataan ettei tule kannet ihan muuskana tänne asti.
Play.comin hinnat ovat AINA juuri niitä hintoja, mitä tuote tulee maksamaan kotiin kuljetettuna. Mutta tuo menee tullirajan yli, eli huonolla tuurilla joudut pulittamaan tullissa sitten vielä extraa.

Kaksi peltikuorista peliä olen Play.comista tilannut ja kumpikin on ottanut kuljetuksessa aika pahaa osumaa. Siinä missä muovikuori antaa paineen joustaa, tulee peltikuoreen pysyvä lommo. Samoin peltikuoristen pelien pelilevyt ovat lähteneet matkan aikana irti, ja etenkin Halo 3:n Collector's Editionin DVD oli ihan naarmuinen perille päästyään. (Ihme kyllä peli silti tuntuu toimivan ongelmitta...)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Play.comin hinnat ovat AINA juuri niitä hintoja, mitä tuote tulee maksamaan kotiin kuljetettuna. Mutta tuo menee tullirajan yli, eli huonolla tuurilla joudut pulittamaan tullissa sitten vielä extraa.

Kaksi peltikuorista peliä olen Play.comista tilannut ja kumpikin on ottanut kuljetuksessa aika pahaa osumaa. Siinä missä muovikuori antaa paineen joustaa, tulee peltikuoreen pysyvä lommo. Samoin peltikuoristen pelien pelilevyt ovat lähteneet matkan aikana irti, ja etenkin Halo 3:n Collector's Editionin DVD oli ihan naarmuinen perille päästyään. (Ihme kyllä peli silti tuntuu toimivan ongelmitta...)

Jees samaa juuri ajattelin, että peltikuoriin ne lommot jää pysyvästi sitten. Paljos se tulliraja sitten olikaan, 50?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Kauanko porukalla on yleensä tullu cdon.comista tuotteet? Lupaavat 2-5 päivää, mutta miten käytännössä? Tilasin tuon aerosmith peli + kitara paketin, vaikuttaako koko siihen kauanko menee?
Olisi kiva saada vielä tällä viikolla käyttöön :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)


Entinen Virgin Megastores. Olen muutaman tilauksen tehnyt, mutta kohtuuttomat toimituskulut (yhden pelin toimituskulut £4) tekevät Zavvista vähemmän houkuttelevan vaihtoehdon. Lisäksi puljulla on tapana mainostaa hyviä tarjouksia, joiden tilaukset sitten jälkikäteen perutaankin, kun tavaraa ei oikeasti saatukaan riittävästi myyntiin. Firma ei myöskään kilpaile toimitustensa nopeudella.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Kauanko porukalla on yleensä tullu cdon.comista tuotteet? Lupaavat 2-5 päivää, mutta miten käytännössä? Tilasin tuon aerosmith peli + kitara paketin, vaikuttaako koko siihen kauanko menee?
Olisi kiva saada vielä tällä viikolla käyttöön :)

Onko kellään kokemuksia? Sähköposti tuli tiistaina, että lähettivät paketin ja antoivat seurantakoodin, mutta vieläkään ei seurantakoodi toimi. Missähän mahtaa paketti mennä?
 
Ylös Bottom