Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Juu, eli tietääkö kukaan että onko mahdollista saada PS3 konsolille banneja storen kautta? Eli kaverin kanssa testattiin semmosta, että se osti storesta ihan laillisesti oikealla rahalla auto-pelin, ja siihen muutaman lisä auton. Sitten kun kaveri oli ladannut pelin itselleen, kun se oli sieltä ostettu, tehtiin mun PS3:lle uus käyttäjä, kirjauduttiin kaverin PS3 accountille, mentiin storeen sillä ja ladattiin kyseinen peli myös mun PS3:lle. Eli kaveri maksoi ja nyt se peli on sitä kautta mulla ja sillä mun kaverilla. Onko kukaan koskaan kuullut että onko tämä jotenkin laitonta (onhan se?) mutta kuitenkin, onkohan mahdollista saada banneja PS3:lle tästä? Ja kuinkakohan pitkäksi aikaa... Kiitos vastauksista!
Laitonta se ei ole, mutta PSN-käyttöehtojen vastaista toimintaa kylläkin. Mutta ei noin pienestä ole kellekään tietääkseeni banneja annettu edes väliaikaisesti.
Periaatteessa lähes kaikki Store-ostokset on mahdollista ladata yhteensä viiteen eri PS3-järjestelmään samalla PSN-tunnuksella. Mutta PSN:n käyttöehtoja rikotaan silloin, jos esim. ladataan ne matskut kaverin konsolille.