Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Parhaat saat ostamalla tuossa yllä mainitun Astro Mixampin (toimii myös PS4:llä) ja siihen sopivat kuulokkeet ynnä mikin.
Esimekiksi noita Superluxeja kuulokkeiksi ja mikiksi Zalmanin kybän maksava kampe.
Kirjoitin jo teikälle yksityisviestin, mutta en tullut katsoneeksi että kuka vastasi tähän. :D Eli mistä näitä Mixampeja saisi tilattua? Jimmsillä näytti verkkokauppa tyhjää.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Niin laitoit :D
Laitetaan tännekki linkkiä eli Mixampin tilasin http://www.limexb360.co.uk/

Tuleeko tuossa pelkässä mixampissa mukana se y-haara, että saa mitkä tahansa 3,5mm kuulokkeet siihen kiinni? Itse ostin aikoinaan koko paketin ja siinä ei kyseistä piuhaa tullut. Ostin sitten samaisesta puljusta erikseen tuon piuhan.


EDIT: Eli jos ei tule on syytä ostaa myös tämä.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Nytpä muuten en muista miten oli. Siis pitikö erikseen ruksia matkaa. Muistikuva on että jossain vaiheessa se livautettiin mukaan kun alkuvaiheessa sitä ei ollut.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Olis uudet kuulokkeet hakuses koska sony pulse eivät vaan olleet minun päähän hyvät. Kiinnostais tuo Astro A40 mutta onko se 100e parempi kuin tritton 720+ minulle tärkeää myös se että kuulokkeet on pehmoiset päässä ja varsinkin tuo pää panta. Kellää kokemuksia? Neuvoja mikä kantsis hommaa?

Ja astrot ainakin kuulemma toimii 100% varmasti ps4
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Olis uudet kuulokkeet hakuses koska sony pulse eivät vaan olleet minun päähän hyvät. Kiinnostais tuo Astro A40 mutta onko se 100e parempi kuin tritton 720+ minulle tärkeää myös se että kuulokkeet on pehmoiset päässä ja varsinkin tuo pää panta. Kellää kokemuksia? Neuvoja mikä kantsis hommaa?

Ja astrot ainakin kuulemma toimii 100% varmasti ps4

Vaikea on sanoa kuulokkeiden sopivuudesta toisen ihmisen päähän mutta kyllä nuo Astrot ovat pehmeät ja menevät isoonkin päähän(mulla paksut rastat). Mulla oli aiemmin TB:n PX5 kuulokkeet ja huomasin kyllä äänenlaadun ja istuvuuden päähän parantuneen kun vaihdoin noihin Astroihin.Toinen vaihtoehto on nimenomaan tuo monesti täälläkin mainittu Astro mixamp ja siihen kuulokkeet, jotka tiedät itse hyviksi päähän.

EDIT: Vaihtoehdot:
- A40 kuulokkeet+Mixamp
- Mixamp+Y-haara
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Vaikea on sanoa kuulokkeiden sopivuudesta toisen ihmisen päähän mutta kyllä nuo Astrot ovat pehmeät ja menevät isoonkin päähän(mulla paksut rastat). Mulla oli aiemmin TB:n PX5 kuulokkeet ja huomasin kyllä äänenlaadun ja istuvuuden päähän parantuneen kun vaihdoin noihin Astroihin.Toinen vaihtoehto on nimenomaan tuo monesti täälläkin mainittu Astro mixamp ja siihen kuulokkeet, jotka tiedät itse hyviksi päähän.

EDIT: Vaihtoehdot:
- A40 kuulokkeet+Mixamp
- Mixamp+Y-haara

Kaippa sitten pitää antaa astroille mahdollisuus. Toivottavasti ovat toimivat koska kuullut että toinen puoli menee mykäks yms.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

IMHO paras vaihtoehto on tuo Mixamp + omat kuulokkeet + mikki. Jos jotain tuollasta tapahtuu, että kuulokkeet hajoavat niin ei mene koko paletti uusiks vrt. Tritton&Sharkoon&Turtlebeach.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Tilasin koko setin ku ei tällä hetkellä tietookaan mikä normi kuuloke olis ollut hyvä päähän,ja ku noita arvosteluja luki niin pitäs olla mukavimmat peli kuulokkeet päähän mitä on.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Itse hankin nämä kuulokkeet odottamaan PS4 konsolia. Kuulokkeet on tehty x360:selle mutta näissä on myös 3.5mm liitäntä jonka saa kytkettyä Dualshock neloseen. Äänenlaatu todella hyvä!
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Ajattelin tähän kyssän laittaa, että (en jaksanut ettiä muualta internetistä) jos on ns. "normaali headsetti" ja siinä on se langallinen 3,5 mm "reikä" mutta ps3 sitä tietenkään ei ole. Niin, saako tuon "normaalin headsetin" jollakin adapterilla yms. tuohon ps3:seen kiinni. Jos saa, niin heikkeneekö äänenlaatu? T:Noista jutuista mitään tietävä
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Ajattelin tähän kyssän laittaa, että (en jaksanut ettiä muualta internetistä) jos on ns. "normaali headsetti" ja siinä on se langallinen 3,5 mm "reikä" mutta ps3 sitä tietenkään ei ole. Niin, saako tuon "normaalin headsetin" jollakin adapterilla yms. tuohon ps3:seen kiinni. Jos saa, niin heikkeneekö äänenlaatu? T:Noista jutuista mitään tietävä

Saahan sen. Liittää siihen PS:n mukana tulleeseen AV-johtoon niihin kahteen napaan (valkoinen ja punainen) johdon, missä kaksi RCA-liitintä toisessa päässä ja toisessa päässä kuulokeliitäntä (löytyy varmaan isommista marketeista esim.) Siihen sitten vain liität sen kuulokkeiden 3,5 mm-johdon.

Itsellä juuri noin liitetty ja hyvin toimii, ei heikennä äänenlaatua.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Nyt on pakko kysyä, kun tuntemusta ei ole elikkäs toimivatko nämä kuulokkeet ps4:llä?
Ovat ihan tavalliset kuulokkeet, joten toimivat missä tahansa laitteessa, mukaan lukien PS4. Mikrofoniahan noissa ei kuitenkaan ole.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Toimii muutoin, mutta huomioi, että niitä ei voi liittää suoraan PS4:een koska PS4:ssa ei ole 3,5 mm-kuulokeliitäntää!
PS4:ssä ei, mutta Dualshock 4 -ohjaimessa kyllä. Sen kautta pitäisi saada kuuluviin joko peliäänet tai äänikeskustelun (tai ehkä molemmat yhtä aikaa).

While you may have needed an expensive pair of cans in the past, though, the PlayStation 4 will allow you to plug a standard pair of iPod headphones into the DualShock 4 and stream full audio from the game that you’re playing.

Worldwide Studios president Shuhei Yoshida confirmed the news on Twitter, telling a fan that the controller’s jack can be used for either voice chat or game audio. “You can choose,” he explained, adding another checkbox to the console’s seemingly limitless list of features.

Lähde: Push Square
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Tuleeko tuossa pelkässä mixampissa mukana se y-haara, että saa mitkä tahansa 3,5mm kuulokkeet siihen kiinni? Itse ostin aikoinaan koko paketin ja siinä ei kyseistä piuhaa tullut. Ostin sitten samaisesta puljusta erikseen tuon piuhan.


EDIT: Eli jos ei tule on syytä ostaa myös tämä.

Oli muuten se y-haara siinä paketissa mukana eli ei tarvinut tilata erikseen.

Parhaat saat ostamalla tuossa yllä mainitun Astro Mixampin (toimii myös PS4:llä) ja siihen sopivat kuulokkeet ynnä mikin.
Esimekiksi noita Superluxeja kuulokkeiksi ja mikiksi Zalmanin kybän maksava kampe.

Voin kyllä suositella tätä settiä, vaikka mikkiä en ole vielä ehtinyt testaamaan. :)
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Tilaukseni verkkokaupasta saapui eilen ja sain nämä: http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...rk-Expert-2-0-Gaming-Headset-kuulokemikrofoni
Joten, kysymys kuuluu onko mahdollista liittää nuo PS3:seen että ääni ja mikrofoni toimisi. Kaupassa kun kysyttiin onko niin se myyjä sanoi että ei ole mahdollista koska HDMI tukkii ne äänikanavat (miksi niitä ikinä kutsutaankin). Eli jos on mahdollista, laittakaa niiden välikappaleiden nimet (mieluiten linkkeinä) vastauksiin. Kiitos =) Ps. toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan kun en oikeen tiiä näistä asioista mitään :D
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Tilaukseni verkkokaupasta saapui eilen ja sain nämä: http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...rk-Expert-2-0-Gaming-Headset-kuulokemikrofoni
Joten, kysymys kuuluu onko mahdollista liittää nuo PS3:seen että ääni ja mikrofoni toimisi. Kaupassa kun kysyttiin onko niin se myyjä sanoi että ei ole mahdollista koska HDMI tukkii ne äänikanavat (miksi niitä ikinä kutsutaankin). Eli jos on mahdollista, laittakaa niiden välikappaleiden nimet (mieluiten linkkeinä) vastauksiin. Kiitos =) Ps. toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan kun en oikeen tiiä näistä asioista mitään :D

Ainut mitä keksin millä tuon mikin mahdollisesti saisi myös toimivaksi PS3:lla on tällainen, tosin en tiedä toimiiko ollenkaan tai mitenkään.
Katso verkkokaupan henkilökunnan vastaus kysymyksiä & vastauksia-välilehdeltä.

http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...-Dual-USB-vaylainen-aanikortti#tab-product-qa
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Pakko avautua vähän Turtle Beach "laatukuulokkeista". Hitto miten surkeasti voi kuulokkeet istua.. Pehmusteet aivan karmean tuntuiset ja kaari suunniteltu aivan älyttömäksi, ei pysy päässä jos ei ole täysin selkä suorana. No kait se on nyt sitten kärvisteltävä näiden kanssa. Joku reilu 100h nyt varmaan tullu noiden kanssa sinniteltyä.

Äänenlaatu ja säädöt mielestäni pelaa hintaansa nähden ihan kohtuullisesti mutta ei kyllä korvaa sitä että päähän sattuu muutaman tunnin pelien jälkeen.

Ai että kun heitti päähän taas vanhat kunnon Steelseries Siberia V2. Niitä vois pitää ihan huvikseen päässä kun tuntuu niin älyttömän mukavilta.

Onko muilla samoja kokemuksia kyseisista headseteistä vai onko mulla päässä joku mittavirhe? :D

Eli jos olet ostamassa jotain Turtle Beach -settejä niin suosittelen PERUSTEELLISTA testaamista ennen ostamista.
 
Ylös Bottom