Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 ja PS3 molemmat verkkoon samalla spostilla ja salasanalla, miten??

haukiputtaa

New Member
Olen yrittänyt saada PS3:sta verkkoon kirjautumalla siihen samalla sposti/salasanalla kuin PS4, ei onnistu. Olen laittanut PS3:een pyydetyn laiteasetusten salasanan jonka olen saanut Sonyn lähettämänä (on 2 vaiheinen kirjautuminen), laitettuani sen ilmoittaa ettei voi käyttää toisen sähköpostia. Eikö näitä kahta konetta pysty kirjaamaan verkkoon samalta tililtä? Varmaan voi, mutta kun en tiedä miten. Voisiko joku ihan "pikkasen" neuvoa.
Ajatuksena olisi, että voisi pelata molemmilla koneilla samalla PlayStation Plus maksulla. Luulisi sen jotenkin onnistuvan, mutta kun ei osaa....
 
Olen laittanut PS3:een pyydetyn laiteasetusten salasanan jonka olen saanut Sonyn lähettämänä (on 2 vaiheinen kirjautuminen), laitettuani sen ilmoittaa ettei voi käyttää toisen sähköpostia. Eikö näitä kahta konetta pysty kirjaamaan verkkoon samalta tililtä? Varmaan voi, mutta kun en tiedä miten.
Virheilmoituksen perusteella yrität liittää PS3:lla PSN-tunnusta johonkin toiseen käyttäjätunnukseen. Jotta homma toimisi, luo ensin kokonaan uusi käyttäjä, ja sillä käytä sitä olemassaolevaa PSN-tunnusta (eli jolle se Plus-jäsenyys on hankittu).
 
Ylös Bottom