Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

"PSN-käyttäjä jo viidellä konsolilla" - kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nestesaippua
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nestesaippua

New Member
Sellaista kyselisin että pleikkari ilmoittaa että minun PSN-Käyttäjä on rekisteröity jo 5 eri PS3-Konsolille ja en pysty lataamaan sen takia mitään storesta mikä vaatii tunnuksen käyttämistä.

Miten saisin otettua PSN-käyttäjäni pois käytöstä niiltä muilta konsoleilta. Koska en tiedä keidenkä konsoleilla ne ovat. Voinko ilmoittaa jonnekkin Sonyn/Playstationin palveluun siitä että he poistaisivat/ottaisivat pois käytöstä ne turhat käyttäjät.

Vastaus: "PSN-käyttäjä jo viidellä konsolilla" - Kysymys

Miten saisin otettua PSN-käyttäjäni pois käytöstä niiltä muilta konsoleilta. Koska en tiedä keidenkä konsoleilla ne ovat. Voinko ilmoittaa jonnekkin Sonyn/Playstationin palveluun siitä että he poistaisivat/ottaisivat pois käytöstä ne turhat käyttäjät.
Ilmeisesti olet jakanut PSN-tunnustasi tuntemattomille ja siten myös rikkonut PSN-käyttöehtoja? En tiedä, miten Pleikkarin tekninen tuki tällaisiin tapauksiin suhtautuu. Voi olla, että sanovat asian olevan henkilökohtainen voi voi ja kehottavat luomaan uuden PSN-tunnuksen. Hyvällä tuurilla poistavat kaikki aktivoinnit, jolloin viidellä "kaverillasi" lakkaa tunnuksellasi ladatut pelit yms. toimimasta.

Mietinkin juuri tuossa että pystyyköhän he deaktivoimaan minun kaikki tunnukset muilla konsoleilla joten voisin aloittaa tyhjältä pöydältä.

Mietinkin juuri tuossa että pystyyköhän he deaktivoimaan minun kaikki tunnukset muilla konsoleilla joten voisin aloittaa tyhjältä pöydältä.
Teoriassa se kyllä onnistuu, mutta on eri asia, suostuvatko siihen.

Lähetä sähköpostia osoitteeseen fi-hotline <ät> nordiskfilm.com tai soita asiakastukeen. Asiakastuen numero on 0600 - 411 911 (arkisin klo 12-18). Puhelu maksaa 0,79 /min + pvm.

Teoriassa se kyllä onnistuu, mutta on eri asia, suostuvatko siihen.

Lähetä sähköpostia osoitteeseen fi-hotline <ät> nordiskfilm.com tai soita asiakastukeen. Asiakastuen numero on 0600 - 411 911 (arkisin klo 12-18). Puhelu maksaa 0,79 /min + pvm.

Jep. Kiitti tiedosta!

Kyllä suostuvat kun asialisesti selittää asian. Ainakin omalla kohdalla onnistui konsolin vaihdossa.
:)

Selitin mahdollisimman asiallisesti, mutta sitten he luulivat että olen sharettanut ja eivät suostuneet deaktivoimaan kaikkia. Sharettanut en ole, olen vain käynyt accountillani ystävien konsoleilla jossa poistin tunnukset ja yksi käyttäjäni jäi vahingossa ensimmäiseen ps3:n jonka myin.

olen vain käynyt accountillani ystävien konsoleilla jossa poistin tunnukset

Saanen kysyä, miksi muuten on pitänyt omilla tunnuksilla käydä kaverien koneilla? Peräti 3 jos kerta yksi tunnus kului myydyn konsolin mukana.

Sharettanut en ole, olen vain käynyt accountillani ystävien konsoleilla jossa poistin tunnukset ja yksi käyttäjäni jäi vahingossa ensimmäiseen ps3:n jonka myin.
Käynyt ystävien konsoleilla, mutta aiemmin et edes muistanut tunnuksien kohtaloita? Jos muistat varmuudella edes yhden kaverin konsolin, mene luokseen, luo uusi profiili, yhdistäkää se PSN-tunnukseesi ja lopuksi tehkää deaktivointi. Näin yksi aktivointi vapautuu omaan käyttöösi.

Eikös homma ole vielä niinkin, että aktivointi tapahtuu vain siinä vaiheessa, kun joko erikseen aktivoi käyttäjätunnuksen Account Managementissa tai lataa jotain PSN-storesta. Kummassakaan tapauksessa ei aktivoinnin pitäisi tapahtua huomaamatta.

Tää jäi mulla nyt vähän epäselväksi mutta kysytäämpä nyt toista asiaa, jos kirjaudun omalla PSN-tunnuksella kaverin koneella, aktivoituuko se tunnus kaverin koneelle? Ja kun kirjaudun tunnuksellani kaverin koneelta ulos ja menen omalle koneelle, joudunko odottamaan 24h? (kuulemma yksi kaverini joutui :eek:)

Tää jäi mulla nyt vähän epäselväksi mutta kysytäämpä nyt toista asiaa, jos kirjaudun omalla PSN-tunnuksella kaverin koneella, aktivoituuko se tunnus kaverin koneelle?
Aivan tasan tarkkaan en tiedä, aktivoidaanko konsoli jo siinä vaiheessa, kun käytetään jo olemassaolevaa PSN-tunnusta, vai tapahtuuko se vasta silloin, kun ensimmäinen kerran Storesta ladataan jotain.

Mutta jos yhtään epäilyttää, kannattaa AINA vierailla konsoleilla omalla PSN-tunnuksella käydessä muistaa lopuksi tehdä deaktivointi. Se löytyy käyttäjätietojen hallinnasta.

Ja kun kirjaudun tunnuksellani kaverin koneelta ulos ja menen omalle koneelle, joudunko odottamaan 24h? (kuulemma yksi kaverini joutui :eek:)
Tuo on pelikohtaista. Joissain (verkko)peleissä tuollainen 24 tunnin rajoitus tulee, mutta kaikissa ei.

Ylös Bottom