Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSN-maksukortin koodiongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bushroom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

bushroom

New Member
Ostin 20e maksavan network kortin ja raaputin siitä koodin päältä sen kalvon pois, mutta kalvon mukana koodista lähti pari merkkiä pois, joten nyt en voi käyttää sitä. Merkkejä puuttuu liian monta, että arvaamalla onnistuisi. Osaisiko joku neuvoa mitä pitäisi tehdä, vai pitääkö vain ostaa uusi kortti?

Vastaus: PSN-maksukortin koodi ongelma

Mutta kun on kyse koodista, jonka olet jo voinut käyttää, mutta ahneuksissasi sitten vaadit uutta, ei tuosta mitään hyödy.

Kauppias hyötyy mikäli reklamaatioita alkaa tulla useampia. Kukapa ei haluaisi tietää myyvänsä heikkotekoista roskaa? Ei maailma kehity mikäli supisuomalaiseen tapaan luullaan ettei kritiikkiä saa ikuna kikuna esittää.

Tämä siis yleisellä tasolla, itse en ole PSN-kortteja ostanut enkä tiedä onko vika kortissa vai liian innokkaassa raaputtajassa.

Tämä siis yleisellä tasolla, itse en ole PSN-kortteja ostanut enkä tiedä onko vika kortissa vai liian innokkaassa raaputtajassa.
Reilusti toistakymmentä PSN-maksukoodia raaputellut, eikä ole koskaan päässyt itse kooditeksti vahingoittumaan.

Onhan tuollainen tietysti harmillinen tapaus, mutta ymmärrän senkin, jos myyjä ei suostu korvaamaan käyttäjän tekemää virhettä. Etenkin kun kortissa vieläpä lukee "PALJASTA TARJOUSKOODI RAAPUTTAMALLA KALVO VAROVASTI POIS".

Update! Oli sopivasti yksi käyttämätön 50 euron latauskoodi tuossa hollilla. Vaikka raaputin sen minkä kynsistä lähti, ei koodi vahingoittunut lainkaan. Kynän kärjelläkin sai painaa lähes pahvista läpi ennen kuin edes pikkaisen sain yhtä kirjainta "repeytymään". Eli aika kovasti on saanut alkuperäinen kyselijä kalvoa rapsutella...

Update! Oli sopivasti yksi käyttämätön 50 euron latauskoodi tuossa hollilla. Vaikka raaputin sen minkä kynsistä lähti, ei koodi vahingoittunut lainkaan. Kynän kärjelläkin sai painaa lähes pahvista läpi ennen kuin edes pikkaisen sain yhtä kirjainta "repeytymään". Eli aika kovasti on saanut alkuperäinen kyselijä kalvoa rapsutella...
Olisiko noissa sitten tuotantoeristä riippuvia laatueroja? Itsellä ainakin yhden kortin kanssa meinasi käydä samoin kuin bushroomilla, eli se peittoaines ei meinannut lähteä irti millään ja lähellä oli ettei koodi ollut lukukelvoton. Vastaavasti toisissa korteissa koodin on saanut raaputettua esiin ilman mitään ongelmia.

Vastaus: PSN-maksukortin koodiongelma

Itse onnistuin tuhoamaan ensimmäisen PSN korttini, tosin siihen aikaan kun siinä ei lukenut edes mitään raavutuksesta ja koitin alkuun poistaa sitä kuin tarraa ja osa koodista hävisi siinä sitten samalla :D
Tosiaan, sitten vietiin se takaisin kauppaan, taisi olla Sokos ja lupasivat sitten ottaa yhteyttä maahantuojaan ja reilun kuukauden päästä lähettivät saman koodin sähköpostiin. Eli kannattaa lähteä varmaan ostopaikasta kyselemään.

Ainakin omasta mielestäni rapsutin kalvoa kynsilläni varovasti...

Eipä taida olla muuta vaihtoehtoa, kuin viedä takaisin kauppaan ja toivoa, että saa uuden koodin.

Siis... Ei se koodi siitä mihkään lähe ellet rapsuta sitä vaikka ruuvimeisselillä. Itte ny testasin tolla käytetyllä 20€ kortilla ni ei sitä koodii siitä kynsillä irti saa.

Siis... Ei se koodi siitä mihkään lähe ellet rapsuta sitä vaikka ruuvimeisselillä. Itte ny testasin tolla käytetyllä 20€ kortilla ni ei sitä koodii siitä kynsillä irti saa.

No kalvon mukana mulla kuitenkin se lähti... Ja tosiaan ihan kynsillä tuli raaputettua.

Jos oisit jättän raaputtamatta sen lopun ni varmaan sais uuden, en tiiä. Mut käy siel kaupas mist ostit sen.

Itse en ole ostanut storesta muulla systeemillä kuin noilla ostettavilla korteilla.Hyvin toiminu kun kevyesti kolikon reunalla avannut ne koodit.Voi olla että jossain kortti erässä voisi olla jotain valmistus ongelmia kenties:confused:

Kynsilläkö se porukka raaputtelee? Hrrr.. Tulee ihan kylmiä väreitä. Ite oon neljä koodia raaputtanut ja aina käyttänyt kolikkoa. Ikinä ei oo ollut mitään ongelmaa.

Ei se siitä kynsilläkään irtoa. Mutta kannattaa varmaan kumminki rapsuttaa just kolikolla eikä kynsillä.

Ylös Bottom