Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yoshi89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Y

Yoshi89

Guest
täällä ei nyt ole ihan yleisesti tätä peliä varten luotua ketjua, vaikka tosin hinnoittelusta sunmuusta löytyy. päätinkin tehdä tälläisen.

itselläni tosin on yksi nettiin liittyvä kysymys:

minulla on elisa adsl ja nokian modeemi. modeemistä tulee kaapeli laajakaista-adapteriin, eli cubeen.

nettiasetuksista kaikki kohdat tyhjäksi ja automaattinen ip-haku päälle.

ok, nyt cube pääsee nettiin (ainakin "selain" näyttää että olisi online), mutta en saa pso homepagea ladattua (minuutin kun lataa tulee page not found) einkä saa yhteyttä online pelipalvelimeen (tulee joku viesti että ei saada yhteyttä ja serveri voi olla kunnostuksessa).

eli missä vika.?
olen kuullut myös että suomesta ei pääsisi laajakaistalla vielä nettiin (cubella)... tosin en muista muuta.

siis laajakaistallahan pitäisi päästä nettiin, mutta kunhan mainitsin että joku sanoi noin.

kysytäänpä näin:

onko kukaan saanut elisa adsl (eli premium, ainakin ennen) liittymän kanssa cubea verkkoon?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Juu.

miten? itse teen niin kuin olen kuullut jonkun sanovan (ja tein ennen kuin keneltäkään kysyin) mutta vaikka cube menee nettiin sivulle eikä servulle pääse. kerro tarkkaan vaihe vaiheelta. ole niin kiltti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
miten? itse teen niin kuin olen kuullut jonkun sanovan (ja tein ennen kuin keneltäkään kysyin) mutta vaikka cube menee nettiin sivulle eikä servulle pääse. kerro tarkkaan vaihe vaiheelta. ole niin kiltti.
Voin kertoakin, mutten silti ymmärrä mikset pääse nettiin pelaamaan.

1. GameCubesta(laajakaista-adapterista) johto ADSL-boksiin.
2. ADSL-boksista johto puhelinpistokkeeseen.

Tämän pitäisi olla sinulla kunnossa jos kerran saat yhteyden.

3. Www.playsega.com-sivulta Hunter's License.
4. Pelin sisäiset verkkoasetukset kuntoon(itse en koskenutkaan näihin, ja hyvin toimii).
5. Kaiken pitäisi toimia.

Mutta kuten sanottu, en missään nimessä ole minkäänlainen asiantuntija näissä asioissa(kestihän itsellänikin yksi viikonloppu saada nettipeli käyntiin, tosin vikana oli ADSL-boksi jonka vaihdolla ongelmasta päästiin.)
Liitäntäsi lienevät kunnossa. En ymmärrä missä ongelmasi on. Autan toki niin hyvin kuin pystyn.

kiitos että vaivaudut.

voisiko minullakin olla boxissa vikaa? oliko sinun usb ja siksi vaihdoit vai joku muu ongelma? minulla on ihan ethernet piuhalla toimiva. pitääkö hunters license ostaa ennen pelaamista? tai siis kun minä en pääse pso:n sivuille. se sanoo vain page not found, kun cubella koittaa. pääsetkö sinä sinne? voisiko auttaa jos ostaisin netistä, niin pääsisin pelaamaan? kun yritän online peliin (ajattelin 30 päivän ilmaista kokeilua jo olisis toiminut ilman ostamista), se sanoo avin että ei voi yhdistää serveriin, ja että servu voi olla työn alla. mutta voisiko syynä vain olla huntterin lisenssin puute?

muuten kyllä olen tehnyt kaiken samalla tavalla kuin sinä

Yoshi89: Mielestäni sinun pitäisi kyllä päästä pelin kotisivulle. Ehkä kannattaisi ostaa Hunter's License, mutta toisaalta jos ongelma ei olekaan siinä tulet menettämään ilmaista peliaikaa.
Ja kyllä, vaihdoin ADSL-boksia koska siinä oli vain USB-liitin.

Kirby: Ei tarvitse. Peli on 30 päivää ilmainen, ja jos 30:n päivän jälkeen haluaa jatkaa verkossa pelaamista tarvitsee luottokorttia.

Yoshi89: Mielestäni sinun pitäisi kyllä päästä pelin kotisivulle. Ehkä kannattaisi ostaa Hunter's License, mutta toisaalta jos ongelma ei olekaan siinä tulet menettämään ilmaista peliaikaa.

Kirby: Ei tarvitse. Peli on 30 päivää ilmainen, ja jos 30:n päivän jälkeen haluaa jatkaa verkossa pelaamista tarvitsee luottokorttia.

niin, ja joudun maksamaan sen 30 päivää jos en saa yhteyttä kuitenkaan muodostettua.

No ostan jossaa välis sitä 30päivää varten sen cubennettiboxin :)
mut sehän on sit valmiiks nettipelei varten..

Ylös Bottom