Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Psp ei Lue UMD levyjä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lappalainen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Lappalainen

New Member
Niin, psp ei lue niitä umdeja... tässä pikku demonstraatio:
Pisten umd levyn juuri oikein päin sinne asemaan
tarkistan ettei se oli likainen, vaurioitunut, tai kostea
sitten odotan ja vähän ajan päästä psp:n uumenista kuuluu epätavallisen rahiseva ääni (ei se normaali ääni) jota en ole ikinä ennen kuullut ja olen yhdesti odottanut jopa 15 minuuttia ja ei lue. pyydän autakaa nopeasti tämä umd on melkein ainoa asia joka tällä hetkellä enää psp:ssä kiinnostaa. tuhat kiitosta ratkaisevalle auttajalle ja muillekkin vastaajille! :(
 
Vastaus: Psp ei Lue UMD levyjä

Niin, psp ei lue niitä umdeja...
Koskeeko ongelma vain UMD-leffalevyjä vai myös UMD-pelilevyjä? Jos ilmiö toistuu kaikilla, on PSP:si UMD-asema todennäköisesti rikki. Jos takuu on voimassa, kiikuta laite kuitin kanssa ostopaikkaan.
 
Vastaus: Psp ei Lue UMD levyjä

Luultavasti koko asema on mennyt rikki tai UMD-lukijan liikeradalle on ilmaantunut este, jolloin se ei pääse liikkumaan.

Ensimmäiseen ei ole oikein muuta ratkaisua kuin uusi asema tai PSP. Jälkimmäiseen voit yrittää kurkkia taskulampun kanssa onko siellä mitään pientä palasta joka estää lukijan liikkeen.
 
Vastaus: Psp ei Lue UMD levyjä

Luultavasti koko asema on mennyt rikki tai UMD-lukijan liikeradalle on ilmaantunut este, jolloin se ei pääse liikkumaan.

Ensimmäiseen ei ole oikein muuta ratkaisua kuin uusi asema tai PSP. Jälkimmäiseen voit yrittää kurkkia taskulampun kanssa onko siellä mitään pientä palasta joka estää lukijan liikkeen.

Juu miepä chekkaan ton aseman ja katon onko takuu viel voimassa.
 
Vastaus: Psp ei Lue UMD levyjä

mulla kavi ihan sama homma ettei psp lukenu umd levyja vein huoltoon ja selvis etta,lukupaa oli rikki
 
Vastaus: Psp ei Lue UMD levyjä

Mulla PSP ei lue UMD-leffoja,kun yritän käynnistää leffaa niin tulee teksti :"system code isnt correct". Mulla on Fat-psp ja firmware on Sonyn 3.80,mikäs tässä voisi olla pielessä? Pelit kyllä laite lukee.
 
Vastaus: Psp ei Lue UMD levyjä

No, itseasiassa laite on kaverin ja taisi sanoa että region code isn't correct tai system code isn't correct eli nähtävästi hänellä on jenkki laite.
 
Ylös Bottom