Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP ei tunnistustu XP:ssä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mustapug
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mustapug

Member
Ostin tuossa käytettynä tuollaisen fat mallisen psp:n, jossa oli valmiina 3.40 OE firmis sisällä. Minkäänlaista muuta sisältöä ei 2GB kortilla ollut mikä siinä tuli mukana. Nyt kun sitä yrittää yhdistää PC:n kanssa usb-kaapelilla niin XP huutaa vain, että "Laitetta ei tunnistettu. Jonkin usb-laitteista on vikatilassa. Kokeile yhdistää laite uudelleen ja korvaa se toisella". Mitähän tuossa nyt sitten tekisi?

Olen kokeillu eri usb-portteihin tökkiä tuota kaapelia mutta tästä ei ole ollut apua.

Vastaus: PSP ei tunnistustu XP:ssä

Oletko laittanut "System" valikosta "USB Moden" päälle, itsellä aina unohtuu tuo :)

Siis Settings valikosta USB Connection? On päällä, eihän se muuten tunnu ottavan yhteyttä ollenkaan. Tuon päälle laiton jälkeen tulee aina vikailmoitus.

Mulla herjas samaa joskus. Koitin toisella johdolla (kameran), niin toimi taas. Eli tais johdossa olla vaan vikaa.

Mun koneessa psp ei tunnistu oikein jos ensin olen laittanut usbin kiinni ja sitten vasta "USB connectionin". Eli ensin USB päälle ja sitten johto kiinni, saattaa auttaa.

Ylös Bottom