Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP Keep it clean...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zoukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Zoukka

New Member
Eli tänne kaikki mahdolliset puhdistusvinkit mitä löytyy. Millä esim ruudun rasvatahrat saisi katoamaan ? Liinalla eivät enää lähde. Mitä kemikaaleja tuohon näyttöön uskaltaa tunkea ?

Niin ja postittaako play-asia niitä Horin suojakelmuja enää ? Pakkohan se on ostaa kun kaverit kourii sitä vehjettä koko ajan :p (psp:tä siis)

Vastaus: PSP Keep it clean...

Eipä itselläni ainakaan mitään erikoisia vinkkejä ole, hinkaan sitä sillä rätillä mikä tuli mukana aina kun alointan tai lopetan pelaamisen. Ei ole ollut ongelmia.

Tosin näytönsuojan vois tilata ihan mielellään.

Itse olen pyyhkinyt silloin tällöin vanhan t-paidan palalla, jota on hiukan kostutettu ikkunanpuhdistuksen tarkoitetulla Vimillä (vai mitä Ciffeijä ne nykyään on). Semmoista sinertävää litkua kuitenkin. Eikä siis mikää läpimärkä rätti. Kuivataan sitten kuivalla kankaalla.

Välikiillotus tapahtuu Pentaxin linssirätillä, joita saa esim. optikkoliikkeistä. Japski-version mukana kun ei silloin aikoinaan tullut mitään puhdistusliinoja. ;)

Play-Asia toimittaa edelleen Horin suojia, mutta vanha malli on nyt loppu ja uutta Plus-mallia on tulossa loppukuusta.

Onko kukaan puhdistanut PSP:n näyttöä spriillä? Spriillä olen aikaisemmin puhdistanut helposti kaikki rasvatahrat kannettavien laitteiden näytöltä, mutta nyt olen varovaisempi, kun entisen cd-soittimeni näyttö samentui.

En siis tuota suosittele millekään laitteelle, ALKOHOLI REAGOI TIETTYJEN MUOVIEN KANSSA, mutta jos joku on jo kokeillut, niin kiinnostaisi tietää.

En todellakaan suosittele alkoholipohjaisten aineiden käyttöä PSP:n puhdistukseen, vaikka niillä näppärästi rasvatahroista eroon pääsisikin. Aivan turhan tehokkaita aineita ja homma hoituu hyvin miedommillakin aineilla. Ylimääräistä nesteen kanssa läträämistä kannattaa myös välttää.
Kannattaa katsoa, jos kaapista löytyy vaikka aroille pinnoille tarkoitettuja suihkeita tms.

Ylös Bottom