Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP:n muistikorttiin adapteria

MetalGearGoron

New Member
Ongelman poikanen löytyi, mistähän sitä saisi pelkän adapterin tuohon PSP:n muistikorttiin, jotta voisin kytkeä sen PC:seen? USB kaapeli ei vain toimi, se kyllä aluksi lukee PSP:n mutta vähän ajan kuluttua yhteysjotenkin katkeaa. Mutta jos olisi se adapteri jotta voin laitta kortin suoraan koneeseen niin se olisi ehkä toimiva ratkaisu....
Auttakaa jos pystytte1:(
 
Vastaus: PSP:n muistikorttiin adapteria

Siis tarvitset tietokoneeseen kortinlukijan. Eipä se muuta vaadi.
Katsot vaan lukijan johon käy tuo ko kortti.
 
Vastaus: PSP:n muistikorttiin adapteria

Mulla nuita on kaksin kappalein, saat 5e posteineen sis. 32mb muistari. :D
 
Vastaus: PSP:n muistikorttiin adapteria

Decap sanoi:
Siis tarvitset tietokoneeseen kortinlukijan. Eipä se muuta vaadi.
Katsot vaan lukijan johon käy tuo ko kortti.
Minulla on koneessani muistikorttilukija mutta en voi laittaa korttia sisään jos ei ole adapteria...:rolleyes:
 
Vastaus: PSP:n muistikorttiin adapteria

Lue toi mun edellinen kommentti, multa siis löytyy 2x noita adaptereita, saa pelkän adan 3e + 70snt
postit. :D
 
Vastaus: PSP:n muistikorttiin adapteria

MetalGearGoron sanoi:
Ongelman poikanen löytyi, mistähän sitä saisi pelkän adapterin tuohon PSP:n muistikorttiin, jotta voisin kytkeä sen PC:seen? USB kaapeli ei vain toimi, se kyllä aluksi lukee PSP:n mutta vähän ajan kuluttua yhteysjotenkin katkeaa. Mutta jos olisi se adapteri jotta voin laitta kortin suoraan koneeseen niin se olisi ehkä toimiva ratkaisu....
Auttakaa jos pystytte1:(


Oon ite vaikeuksissa myös kun sä MetalGearGoron ;)
 
Vastaus: PSP:n muistikorttiin adapteria

MetalGearGoron sanoi:
Ongelman poikanen löytyi, mistähän sitä saisi pelkän adapterin tuohon PSP:n muistikorttiin, jotta voisin kytkeä sen PC:seen? USB kaapeli ei vain toimi, se kyllä aluksi lukee PSP:n mutta vähän ajan kuluttua yhteysjotenkin katkeaa. Mutta jos olisi se adapteri jotta voin laitta kortin suoraan koneeseen niin se olisi ehkä toimiva ratkaisu....
Auttakaa jos pystytte1:(

Hei onko sul windows xp? ehkä mä tiiän miten.:confused:
 
Ylös Bottom