Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP:n näytön suojat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Bladekill
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

The Bladekill

New Member
PSP:n näytönsuojat

Niin eli keskustelua PSP:n näytönsuojista.
Tietääkö kukaan missä paikoissa suomessa myytäisiin noita (nettikauppa) entä onko kokemuksia, kun itse ostin polarpandalta, mutta se sumensi näytön niin pahasti että saman tien roskiin lensi koko lappunen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PSP:n näytön suojat

Japanilainen Game Watch noita aikoinaan testasi ja totesi vain Horin suojan ajavan asiansa, vaikka sekin hiukan sumensi kuvaa. Horilta löytyy myös "privacy filter", jonka on tarkoitus estää sivullisia tarkastelemasta, mitä ruudulla tapahtuu. Tämä kuulemma aiheutti jo aikamoista sumennusta ruudulle. Horin näyttösuojia ei vaan taida Euroopasta yleensä saada. http://www.play-asia.com/paOS-13-71-be-70-fd6.html

Kauheastihan noita on tulossa myös Euroopan markkinoille eri valmistajilta, mutta niiden tasosta ei ole mitään tietoa. Itse olen pärjännyt tähän asti ilman.
 
Vastaus: PSP:n näytön suojat

täss on linkki http://hardware.gamespot.com/Story-ST-x-2322-x-x-x
tuoll on aika hyvin kerrottu mikä on se paras näytön suoja ja hori voitti aika selvästi
pspscreenprotector_screen001.jpg
 
Vastaus: PSP:n näytön suojat

Nyt Euroopan julkaisun jälkeen tämä on taas aiheellinen topikki.

Mutta mistäs noita Horin suojia saisi käsiin? Oliverin antaman linkin suojat ovat loppuunmyyty ja uusi Plus -erä on tulossa vasta kuun lopussa (toivottavasti ovat vähintään yhtä hyviä...)
 
Vastaus: PSP:n näytön suojat

Logitechillä olisi Playgear näytönsuoja, mutta näyttäisi että sitä ei Suomeen tuoda. Sama polykarbonaatti systeemi kuin tuo kotelokin (on muuten ihan hemmetin hyvä tuokin).
 
Vastaus: PSP:n näytön suojat

Mä tilasin Lik-Sangista tänään Horin suojan ja samalla pienen kotelon umd-levyille. Vähän kyllä jänskättää kuinka helppoa/vaikeeta sen suojan laittaminen on :p
 
Vastaus: PSP:n näytön suojat

The Bladekill sanoi:
No ei aivan, sillä yksikin kerros sumentaa ruutua likaa.

Ai? Nintendo DS:lle moni oli kyseisellä menetelmällä väsännyt itselleen näytönsuojat. Kukaan ei ollut valittanut sumenemisesta. Noh, minulla ei ole kokemusta, joten olen vain hiljaa :p
 
Vastaus: PSP:n näytön suojat

mä menin ja kokeilin tota kontaktimuovia ja toimihan se jotenkin :eek:
aika vaikee vaa saada just sopivan kokosta palaa leikattuu
 
Vastaus: PSP:n näytön suojat

jussi1989 sanoi:
mä menin ja kokeilin tota kontaktimuovia ja toimihan se jotenkin :eek:
aika vaikee vaa saada just sopivan kokosta palaa leikattuu
Riippuu tietenkin mitä kontaktimuovia käyttää.
Kun itse kokeilin niin oli niin sumea että ei voinut edes harkita.
 
Vastaus: PSP:n näytön suojat

jussi1989 sanoi:
mä menin ja kokeilin tota kontaktimuovia ja toimihan se jotenkin :eek:
aika vaikee vaa saada just sopivan kokosta palaa leikattuu

Huh :confused: Jäikö siitä häiritsevää liimaa pintaan?
 
Vastaus: PSP:n näytön suojat

Eiköhän ole parasta maksaa muutama hullu euro jostain kunnon suojasta mielummin kuin kietasta jotain elmukelmuu tai kontaktimuovia siihen :p

Ne jotka tilasivat Horin suojuksia, kertokaa kokemuksia kunhan saapuvat. Miten mm. kiinnitys? Liimataanko se jotenkin siihen konsoliin? Hirvittää ajatellakkaan liimata siihen mitään, mitä jos menee vinoon ja tempaset irti niin näyttöön jää ikävät liimat. Ei kuulosta YHTÄÄN hyvältä.
 
Vastaus: PSP:n näytön suojat

NGage sanoi:
Mä tilasin Lik-Sangista tänään Horin suojan ja samalla pienen kotelon umd-levyille. Vähän kyllä jänskättää kuinka helppoa/vaikeeta sen suojan laittaminen on :p

Itse itseäni lainaten,heh. Joo tuli toi Horin suoja eilen ja laittelin paikalleen. Itse asennus oli helppoa; suojan sai helposti suoraan ja ilmakuplat oli helppo silitellä pois. Itselläni vaan ikävä kyllä alle jäi muutama pölyhiukkanen jotka vähän ärsyttää jos tiirailee näyttöä tarkkaan. Pelatessa ne ei kyllä häiritse yhtään ja ompahan näyttö nyt suojassa naarmuilta. Eli kannattaapi asennelle mahdollisimman pölyttömässä paikassa.
 
Ylös Bottom