Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP virtajohto ja muuta väijyntää

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipowicz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

sipowicz

New Member
Olen saamassa japaniversio psp:n. Tuossa ei vaan tule mukaan suomeen sopivaa johtoa ja olen kuullut että ainakin uudenmallisen ps2:n johto pitäis käydä yhtä hyvin siihen laturiin (100V-240V tjms).

Itselläni on vanhanmallinen v3 versio ps2:sta, käykö myös tämmöttis virtajohto?

Onko muuten kokemusta tuosta näytöstä että naarmuuntuuko se helposti?

Tarvihteeko tuo metal gear acid muistikorttia vai onko psp:n oma muisti staattista sen verran että muistaa pelisavet.
 
Vastaus: PSP virtajohto ja muuta väijyntää

sipowicz sanoi:
Olen saamassa japaniversio psp:n. Tuossa ei vaan tule mukaan suomeen sopivaa johtoa ja olen kuullut että ainakin uudenmallisen ps2:n johto pitäis käydä yhtä hyvin siihen laturiin (100V-240V tjms).

Itselläni on vanhanmallinen v3 versio ps2:sta, käykö myös tämmöttis virtajohto?

Onko muuten kokemusta tuosta näytöstä että naarmuuntuuko se helposti?

Tarvihteeko tuo metal gear acid muistikorttia vai onko psp:n oma muisti staattista sen verran että muistaa pelisavet.

1. Siis nykyään pelikoneissahan tulee ihan virtajohto, jossa ei ole mitään muuta kuin sähköjohtavia "tsydeemeitä" -> ei mitään eroja minkään vastaavan välillä. Uuden PStwon mukana tuleekin erilaisempi viritelmä, eikä se käy PSP:n laturiksi. Isket vain virtajohdon PSP:n laturiin ja homma on siinä.

2. Lue kohta yksi.

3. Itse olen käyttänyt ilman suojakalvoa - viime viikolla tuli moinen, mutta se oli niin paskainen, naarmuinen ja kaikkea muuta, mitä ei pitäisi (eli en saanut asennettua sitä ilman että häiritsisi pelaamista) - ja ilman naarmuja olen selvinnyt, kun pidän konetta aina suojapussissaan kun en sitä käytä. Pyyhin myös usein näytön mukana tulleella rievulla.

4. Totta kai se tarvitsee kortin. Yhdessäkään kannettavassa pelilaitteessa ei ole ns. omaa muistia, vaan pelitallennukset tallentuu joko kortille tai pelikasetille. Ja jos PSP:ssä olisi omaa muistia, eihän Sonyn siinä tapauksessa tarvitsisi mainostaa uusia MS Pro DUOja.

Edellä mainitsemani PSP-oheistuotteet tulevat PSP Value Packin mukana.
 
Vastaus: PSP virtajohto ja muuta väijyntää

"PStwon" virtalähteen (laturin) virtajohto on myös irroitettava, joten kyllä sekin PSP:ssä toimii. Itse virtalähde ei ole yhteensopiva (PSP:5V/PS2:8.5V).
(Kuva 1)
Eli vaihdat vain tuon laatikon vieressä näkyvän johdon vastaavan, mikä löytyy PS2:sta, monista mankoista jne.

Jos olet tilannut Japanista Value Packin (Kuva 2), mukana tulee 32 megan Memory Stick DUO.
 
Vastaus: PSP virtajohto ja muuta väijyntää

Oliver sanoi:
"PStwon" virtalähteen (laturin) virtajohto on myös irroitettava, joten kyllä sekin PSP:ssä toimii. Itse virtalähde ei ole yhteensopiva (PSP:5V/PS2:8.5V).
(Kuva 1)
Eli vaihdat vain tuon laatikon vieressä näkyvän johdon vastaavan, mikä löytyy PS2:sta, monista mankoista jne.

Itsekin tuli tämä todettua vasta kun eilen nappasin mukaan laturin ja johdon PSP:lle (tähän asti tullut käytettyä Xboxin virtajohtoa, joka on huomattavasti paksumpi kuin PStwon).
 
Ylös Bottom