Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Puhelimien kytkykauppa alkaa myös Suomessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

feldon

KonsoliFIN Alumni
Pian päästään täälläkin ihmettelemään yksittäiselle operaattorille sidottuja kytkyluureja. Vaan millä mielin? Onko kyseessä mahdollisuus vai kuluttajille viritetty karhunrauta?

Sekä Elisa että Saunalahti ovat näköjään jo aloittaneet omat kampanjansa. Sama firma, mutta silti jännää nähdä miten kärppänä myyjäpuoli kyttää tilannetta. Ajatuksia?

Vastaus: Puhelimien kytkykauppa alkaa myös Suomessa

Olen joskus näitä asioita miettinyt ja minun mielestäni on pelkkää rahastusta. 24kk on aika pitkä aika (mitä saunalahden sivulta luin) ja upouusi hienon hieno puhelin on vanhentunut jo kauan aikaa sitten, jolloin kuukausi kuukaudelta teet enemmän tappiota, ellet sitten ole joku jonka puhelin laskut olisivat muuten paljon paljon enempi.
Tommosiin sopimuksiin minut on opetettu kiertää kaukaa ja jos sitten rupeaa kuitenkin kiinnostumaan niin lukemaan ja laskemaan niitä juttuja hetken pienen.

Vastaus: Puhelimien kytkykauppa alkaa myös Suomessa

Itse en jaksa sotkeentua moisiin diileihin. Entisenä kännykauppiaana kiinnostaa lähinnä se, että kuinka paljon tuo lisää myyjien työmäärää myyntitilanteessa? Noita liittymävaihtoehtoja ym. juttuja kun on jo muutenkin niin mukavasti.

Ylös Bottom