Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pulkkinen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zaccheus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Zaccheus

New Member
Olen tässä miettinyt kun noita suomalaisia sarjoja on alettu pistämään DVD:lle, kuten Ou nou, puttibois, velipuolikuu, Itse valtiaat, kummelit jne. jne. Niin millon näämme pulkkiset DVD? Itse ainakin haluaisin nähdä varsinkin ensimmäisen tuotantokauden jaksot uudelleen.

Mitäs mieltä te olette asiasta? Kiinnostaisko täällä ketään ostaa kyseistä sarjaa?

Vastaus: Pulkkinen.

Juu, ensimmäinen tuotantokausi kiinnostaisi periaatteessa itseäkin saada devulle ja onhan Pulkkisella suosiota ollut nuorten ja muunkin keskuudessa. Kyllä se ensimmäinen tuotantokausi oli Pulkkisen parasta antia, sillä loppusetti ei kiinnostanut enää pätkääkään se loputtoman kiroilun vuoksi - siitä tuli itsetarkoitus :(

Pulkkisen sivuilla on näemmä jokunen vuosi sitten kysyttykin seuraavaa:

K: Aiotaanko Pulkkista julkaista videolla tai dvd:llä?

V: Mahdollisesti dvd, jos kysyntää esiintyy. Speciaalimatskuun tullaan panostamaan.

Pulkkisestahan on tullut tietenkin jo kirja, jonka P:n ystävät voivat tilata vaikka Suomalaisesta. Pulkkisen kotisivut sijaitsevat osoitteessa www.nelonen.fi/pulkkinen. Kaikki muu pitäisi toimia, paitsi kysymysten lähettäminen. Onneksi Pulkkinen soundtrack löytyy jostain pölyn alta vielä. Pitääkin pistää Ruusulaulu soimaan ;)

Hännisen mainitsemat sketsikirja ja CD löytyvät ja jos/kun Pulkkinen DVD:lle ilmestyisi, olisi ainakin täällä päässä yksi ostaja.

Monet varmaan tietääkin, mutta ilmotan nyt kuitenkin, että Pulkkinen 1. tuotantokausi boksin julkasupäiväks on ilmotettu 07.10.2005. Lähde Dvdplaza

Zaccheus sanoi:
Monet varmaan tietääkin, mutta ilmotan nyt kuitenkin, että Pulkkinen 1. tuotantokausi boksin julkasupäiväks on ilmotettu 07.10.2005. Lähde Dvdplaza
Minä en niin aktiivisesti seuraa DVD Plazaa tai sen foorumeita, että tuosta olisin tiennyt. Kai tuo on pakko hommata, kun Pulkkinen kuului varsinkin aluksi suosikkisarjoihini. Onko tietoa, onko muitakin tuotantokausia tulossa DVD:lle? Huikeeta, että tuovat näitä suomalaisia sarjoja kaupan hyllyille, ettei tarvitse vanhojen VHS:ien kanssa temppuilla.

Etusivulta viikonlopun dvd-uutinen:

Monia suomalaisia televisioviihteen katselijoita ihastuttanut ja vihastuttanut Pulkkinen saapuu kauppoihin huomenna (7.10.2005), joten viikonlopun voi viettää rattoisasti naapurin Pulkkisen, äänimiehen, nyrkkeilijän yms. muiden tv:stä tutuksi tulleiden Pulkkis-hahmon kanssa.

Julkaisu sisältää kaksi DVD-levyä, joista löytyy kaikki Pulkkisen 1. tuotantokauden yhteensä kymmenen jaksoa. Ensimmäisen levyn ekstrana on pelkkä hahmokuvagalleria, mutta toisella levyllä onkin sitten jo enemmän tarjontaa aina radiodemosta poistettuihin/poisjääneisiin sketseihin.

Myös FilmiFIN katsastaa DVD:n sisällön piakkoin, niin saatte nähdä miten Antti Virmavirran ja Jari Salmen tähdittämä sekä Riku Jokelan ohjaama sketsihuumori uppoaa "virallisemmin".

Kansikuva
Menu (levy 1)
Lisämateriaalia (levy 2)

Ylös Bottom