Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Q3 vai UT?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snaker
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Snaker

New Member
Eli mielipiteitä, kumpi peli noista kahdesta kannattaisi ostaa!?

Minulla jo olevia pelejä pelejä:

PSX: NHL 2000, Diablo, CTR, Quake II, Spiderman

PS2: GTA3 <- This rulezzz!, NHL 2002

Jelppikääs vähän! Ne pelit maksaa nii helkutisti et en viittis ostaa huonoja pelejä!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Kannattaa odottaa Half-Lifeä, tai jos et Red Factionia ole kokeillut niin se on paras tämänhetkisistä.

No jos moninpeli räiskettä haet niin joku näistä kolmesta on hyviä:Timesplitters,UT ja Quake3.Itse suosittelisin tuota Timesplitterssiä.Minulla on ollut kyllä nämä kaikki pelit, mutta jos joudut valitsemaan Q3:n ja UT:n väliltä niin osta Unreal tournament.Jos yksinpeli maistuu niin Ehdottomasti Red Faction tai kohta kauppoihin tuleva Half-life.

Yhdyn EdHunterin puheisiin.

Mutta tuosta Snakerin mainitsemasta listasta minun mielestä GTA3 olisi paras hankinta. Kokeile nyt jossakin noita pelejä ja tee päätös itse.

Noista ehdottaisin mialummin Q3:sta. Mutta kaikein eniten Red Factionia, Half-Life se paras olisi jahka ilmestyy.

Unohda ainakin UT, se on luvattoman huono PC-käännös. Q3 on laadukas tekele, mutta yksinpelinä todella tylsä.
Timesplitters on toistaiseksi paras moninpeli PS2:lle, ihan vilpittömästi. Yksinpelinä aivan turha. Red Faction on yksinpelinä ihan ok, kaksinpeli aika tylsää. Odottele Half-Lifea jos se ei ole ennestään tuttu.

Eikös tuosta Q3 ollut edellisenn BBS:n aikaan juttua, että se tilttailisi vähän turhan usein. Hankin nimittäin tuon pelin eilen ja tilttasi kaksi kertaa. Naarmuja ei levyssä ole. Loistava peli muuten. Hakkaa ainakin mielestäni Timesplittersin.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ilman muuta kveikki 3:en!!!!!!!...UT on vain surkea käännös loistavasta PC pelistä.......yöh

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan antisocial
Eikös tuosta Q3 ollut edellisenn BBS:n aikaan juttua, että se tilttailisi vähän turhan usein. Hankin nimittäin tuon pelin eilen ja tilttasi kaksi kertaa. Naarmuja ei levyssä ole.

Joo, aika monella on ollut disk read ongelmia. Mulla musat lakkas muutaman kerran soimasta ja muutenkin peli pitää kovaa räminää ladattaessa.. Taitaa olla melko huonolaatuinen tuo Quaken CD..

Ylös Bottom