Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Quake III Arenan online pelaaminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

maagiset

KonsoliFIN Alumni
Niin eli olisi vaan semmoinen kysymys, että löytyykö kyseiselle pelille enää yhtään verkkopelaajia? Olisi kiva tietää, koska olisin vasta nyt tota hankkimassa, ja pelihän taitaa olla aika verkkopeli painotteinen. Eli jos pelaajia ei löydy verkosta, niin kannattaa varmaankin jättää ostamatta, vai?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ainakin mun mielestä moninpeli(oikeastaan kokopeli) tossa on ihan hirveä. Kontrollit on helvetin hankalat, grafiikka huonoa eikä se pyöri. Parin keverin kanssa tota siis kokeilin eikä varmana toista kertaa kokeilla. Pitäis olla jokaisella varmaan hiiri ja näppis että viittis pelata.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikkoz
Ainakin mun mielestä moninpeli(oikeastaan kokopeli) tossa on ihan hirveä. Kontrollit on helvetin hankalat, grafiikka huonoa eikä se pyöri. Parin keverin kanssa tota siis kokeilin eikä varmana toista kertaa kokeilla. Pitäis olla jokaisella varmaan hiiri ja näppis että viittis pelata.

Niin ne mielipiteet vaan jakaantuu. Sillä olen kaikesta täysin päinvastaista mieltä kanssasi. :D

Quake 3 Arena on loistava peli. Vaikka olenkin pelannut peliä vain yksin niin peli on silti loistavaa hupia. Ensin alkuun pidempinä sessioina...ja myöhemmin lyhyempinä. Kontrollit toivivat hyvin, grafiikka ihan kivan näköistä ja se jopa pyörii hyvin. Pelaaminen on jopa botteja vastaan hauskaa. Peli on varmasti loistavaa hupia moninpelinä jota en ole ikävä kyllä vielä kokeillut. Nyt vain pitäisi hommata pari ohjainta ja houkutella pari kaveria castin ääreen ja hupí voisi alkaa.

Itseainakin suosittelen Q3A:ta.

Kyllähän se peli on yksinpelinäkin vallan mainiota viihdettä. Itsekään en ole ikuna sitä verkossa pelannut, mutta vieläkin silloin tällöin palaan ottamaan yksin parit sessiot (hyi, tuosta voi saada monenlaisia käsityksiä ;)
Ja nelinpelinä toimii muuten myös vallan mainiosti, jos on iso televisio =)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset
Niin eli olisi vaan semmoinen kysymys, että löytyykö kyseiselle pelille enää yhtään verkkopelaajia?

Toki löytyy. Ei tietenkään läheskään yhtä paljoa kuin joskus muinoin.

R

Tuli toi ostettua kun sain sen kohtalaisen halvalla. Mutta huomasin, että tota on lähes mahdotonta peleta DC:n ohjaimella. Pitäis kai hankkia näppäimistö ja hiiri, mutta saako niitä enää mistään? Jos joku tietää mistä noi vois saada, niin olisin kiitollinen. Toki voin myös ostaa noi joltain, jos joku vaan haluaa myydä.

kolmas niistä ohjausmallilleista toimii ainakin musta hyvin...mitä nyt vähän ylös ja alas tähtääminen "hieman" epätarkkaa.
Itse olen yrittänyt opetella sitä defaultia eli ykköstä mutta eihän sen kanssa liikkuminen onnistu kovin hyvin.

Ylös Bottom