Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rainbow Moon [PSN]

Claw

Member
Rainbow Moon

Pelin kotisivut: Rainbow Moon Official Website - A Strategy RPG for the PlayStation®3 computer entertainment system
Kehittäjä: SideQuest Studios
Julkaisija: eastasiasoft
Julkaisu: 4.7.2012
Lajityyppi: Taktien RPG
Pelimuoto: Yksinpeli
Alusta: PSN
Hinta: 12,99 €


[video=youtube_share;s8b9LGPLXBg]http://youtu.be/s8b9LGPLXBg[/video]

Kyseessä siis viime viikolla storeen ilmestynyt yläviistosta kuvattu strateginen roolipeli. Pelille luvataan yli 40 tunnin kestävää tarinaa ja 20 luolastoa tutkittavaksi, joten pelattava on koko rahan edestä. Pelissä on valittavana Normal ja Hard -vaikeusaste joiden lisäksi voi valita myös millaisella varustuksella pelaaja pelin aloittaa. Peli aloitetaan yhdellä hahmolla, mutta myöhemmin partyn voi muodostaa kolmesta hahmosta. Pelattavia hahmoja on yhteensä kuusi.

Itse pelin ostin ja muutamisen tunnin olen sitä nyt pelaillut, eikä vielä ainakaan pelin osto ole harmittanut. Peli on vielä alkutaipaleella ja taistelut ovat vielä suhteellisen yksinkertaisia ja luulen että peli pääsee oikeuksiinsa vasta myöhemmin kun kasassa on täysi party ja vihollisia sekä taktisia elementtejä on enemmän. Kokeilin peliä ensin vaikeimmilla mahdollisilla asetuksilla ja kuolema korjasi jo toisessa taistelussa, joten kannattaa varautua grindaukseen jos sille tielle lähtee.
 
Vastaus: Rainbow Moon [PSN]

Uh oh, kiitoksia ketjun avaamisesta, olisi tämäkin mennyt muuten ohitse. 2h sitten aloin selvittää mistä on kyse ja nyt latailen peliä storesta (plussalaiset saava sen pari euroa edullisemmin muuten). SRPG meikäläisen makuun vaikken ole sekuntiakaan pelannut. Kaikkihan lähti aikanaan PS1 Vandal Heartsista WIIn Fire Emblen - Radiant Dawniin. Nyt sitten tämä. Erittäin edulliseen hintaan lisäksi. Kiitos ja kumarrus ja pelin pariin.
 
Ylös Bottom