Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rainbow Six 3 peli sessiot tänään (30.3.04)

XShava

KonsoliFIN Alumni
Eli löytyykö 5 innokasta pelin omistajaa, jotka olisivat kiinnostuneita pelailemaan tänään tuota hivenen. Kahviz ja Peko varmaan tuleva mukaan, mutta löytyykö sitten vielä 3 innokasta joilla peli olisi ?

Eilen kävin pelailemassa, mutta ekaa kertaa kyseistä peliä pelaavana ei oikein päässyt peliin sisään kun jouduin tietenkin pelaamaan klaania vastaan jotka olivat rankingissä top -20 hujakoilla.

No on tuohon Socomin jälkeen ainakin minulla totuttautumista näin äkkiseltään, vaikka tappoja sainkin. Ja olisi saanut olla hahmon takaa kuvattu, kun nyt on siihen tyyliin tottunut.

Toisaalta mielenkiintoisia juttuja. Esim haulikkokin ladataan panos panokselta ja lippaan vaihtamisessa menee aikaa kiitettävän paljon. Näin taktisuus korostuu entisestään näittenkin. Takia kun joutuu ottamaan huomioon lataamiseen menevän ajan. No monesti kaksintaistelussa kumpikin rupesi juuri latailemaan ja fiksuna tyyppinä kannattaa panosten loppumisen yhteydessä vaihtaa käsiaseelle joka tapahtuu paljon nopeammin kuin lippaan vaihto.
 
Mukana tänään.

Sisäänkirjautuminen on taas mukavan helppoa:
tällä hetkellä nimenä FMJ_Keitto_

Katsotaan jos hyväksyisi jotain järkevämpää ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juhuri
Mukana tänään.

Sisäänkirjautuminen on taas mukavan helppoa:
tällä hetkellä nimenä FMJ_Keitto_

Katsotaan jos hyväksyisi jotain järkevämpää ;)

Ok, aloitetaanko kello 19.00 ?

Joko olen UbiSoftin johonkin peliin jo logannut (Esim xbox -puolella) tai sitten jotakin hämärää kun nimimerkki valmiina ja olen siis XShava nimellä.

Tässä pelissä pystyy heittämään kaverilistalle ilman että vastapuoli hyväksyy ;)
 
Pelasin sitä kilpailevan merkin koneella jonkin matkaa netissäkin, mutta socomiin tottuneena ei siitä juuri mitään irti saanut. Yksinpeli sensijaan oli täyttä kultaa ja omiaan viivästyttämään pelin laittamista kiertoon pelidivarin kautta :) Nyt SOCOM II myötä kynnys tarttua muihin saman genren nettipeleihin on todella korkea.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava

Joko olen UbiSoftin johonkin peliin jo logannut (Esim xbox -puolella) tai sitten jotakin hämärää kun nimimerkki valmiina ja olen siis XShava nimellä.

Tuohan voisikin selittää. Täytyy vain arpoa salasana oikein.

19 sopii aloitukseksi.

edit: näinhän se oli, eli nyt nimellä FMJ_Keitto
 
no mä lähen just hammashoitolaan.....katsomaan taas montako putoomassa....sen jälkeen pelaamaan...jos se on tullu kotiin saakka :eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juhuri
näinhän se oli, eli nyt nimellä FMJ_Keitto

Jep, eli olet myös Ubin pelejä aikaisemmin pelannut. Vai käyköhän tähänkin CS:n tunnari.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Jep, eli olet myös Ubin pelejä aikaisemmin pelannut. Vai käyköhän tähänkin CS:n tunnari.

Ghost Recon oli Ubin peli.
Kerran sinne tuli onlineen kirjauduttua. Taitaa jäädä yhteen kertaan.
 
Ylös Bottom