Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rainbow Six: Vegas [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snigge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Snigge

New Member
Hmm, enpä ainakaan löytänyt tätä vielä täältä :o
Noh, peli tuskin tarvitsee kummempia esittelyjä, mutta kärjistettynä toimit iskuryhmän johtajana, ja voit käskyttää 2 alaistasi räiskimään terroristeja.. Näin kärjistettynä siis :D

Mutta olisi minulla kysymyskin: Eli pelihän on jo julkaistu X360:lle, eli olettaisin että Euroopan julkaisuun olisi jo PS3:llakin ?
Ja sitten, onkos kenelläkään tietoa Co-Op mahdollisuuksista ? Sellaisen huhun kuulin että Xboxilla Co-Op olisi mahdollista vain Liven kautta ? Sen verran maukkaalta menolta näyttää videoissa, että tämä peli on suunniteltu Co-Op:ksi :D

Jep, olen huono aloitusviesteissä :I
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Snigge sanoi:
Hmm, enpä ainakaan löytänyt tätä vielä täältä :o
Noh, peli tuskin tarvitsee kummempia esittelyjä, mutta kärjistettynä toimit iskuryhmän johtajana, ja voit käskyttää 2 alaistasi räiskimään terroristeja.. Näin kärjistettynä siis :D

Mutta olisi minulla kysymyskin: Eli pelihän on jo julkaistu X360:lle, eli olettaisin että Euroopan julkaisuun olisi jo PS3:llakin ?
Ja sitten, onkos kenelläkään tietoa Co-Op mahdollisuuksista ? Sellaisen huhun kuulin että Xboxilla Co-Op olisi mahdollista vain Liven kautta ? Sen verran maukkaalta menolta näyttää videoissa, että tämä peli on suunniteltu Co-Op:ksi :D

Jep, olen huono aloitusviesteissä :I

Xbox 360:lla näyttäisi co-op olevan kyllä mahdollista sekä jaetulla ruudulla että verkossa. Kyseessä on muuten todella maukas räiskintä, jossa on hyvin saatu sulautettua yhteen taktisia elementtejä ja puhdasta toimintaa. Suojautuminen rocks.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Juu mä olen tilannutkin tän jo boxille, ei ole vielä vaan saapunut. Voin väsätä tänne jonkun pienen videon siitä, millainen nettipeli on.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Mitä nyt lueskellut ja kuunnellut, niin mm. IGN kehui suojautumista jopa paremmaksi kuin Gear Of Wars:ssa :o
Maaliskuuhun on niin pitkä aika :/
Mutta, tietääkös kukaan siitä PS3-version julkaisu pvm ?
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Snigge sanoi:
Mitä nyt lueskellut ja kuunnellut, niin mm. IGN kehui suojautumista jopa paremmaksi kuin Gear Of Wars:ssa :o
No tuohon nyt ei paljoa vaadita. On se demon perusteella ainakin ihan hyvin tehty silti. Siitä saa etua kun näkee vihun, mutta taas on huonompi ampua, koska ei voi tähdätä aseen tähtäimen läpi vaan joutuu sihtaamaan epätarkemmalla crosshairilla. Usein mieluummin kun näkee vihun menee irti seinästä, perääntyy hieman ja laittaa aseen tähtäimen päälle ja tulee esiin ampumaan, niin on tarkempaa.

Muutenkin tossa on aika miellyttävän tuntuset ohjaukset ja aika ampumisessa on munaa.

Tajusin justiinsa muuten, että enhän mä voi tehdä koko versiosta videota, koska se on 60Hz jenkkiversio.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Pibe sanoi:
Tajusin justiinsa muuten, että enhän mä voi tehdä koko versiosta videota, koska se on 60Hz jenkkiversio.

Itse asiassa kyllä tuo onnistuu, sillä minulla on NTSC-versio, joka pyörii vallan mainiosti PAL50-tilassa. Live Vision -hienouksia jo pelistä nauhoittelinkin, ja jossain vaiheessa varmaan moninpeliä ja yksinpeliäkin voisi koittaa.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Aijaa, no hieno homma... Pelkäsinkin jo ettei voi jenkkiepelejä nauhoittaa, ne kun on aika paljon halvempia aina kuitenkin... No kyllähän mä sitten jotain tänne väännän.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Tulee hieman offia, mutta -->
Eli pystyyhän PS3 pelejä pelata 50hz tilassa ? Kun oman ( huonon ) tietämykseni perusteella TV:ni ei "kykene" 60hz tilaan, ainakin ku BF:MC koittaa laittaa 60hz tilaan, kuva menee muistaakseni mustavalkoiseksi tai ei näy ollenkaan..
Kyrsii vain hieman jos täytyy uusi TV ostaa :I
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Snigge sanoi:
Tulee hieman offia, mutta -->
Eli pystyyhän PS3 pelejä pelata 50hz tilassa ? Kun oman ( huonon ) tietämykseni perusteella TV:ni ei "kykene" 60hz tilaan, ainakin ku BF:MC koittaa laittaa 60hz tilaan, kuva menee muistaakseni mustavalkoiseksi tai ei näy ollenkaan..
Kyrsii vain hieman jos täytyy uusi TV ostaa :I
Tottakai pystyy. Luulin vain ettei tuota jenkkirainbowta pystyisi pelaamaan 50PAL-tilassa, koska se on jenkki peli ja siellä on normaalisti 60Hz. Boxillakin on tähän mennessä vissiin vasta kaksi peliä, jotka eivät tue 50Hz-tilaa (oblivion ja gears of war?)
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Pibe sanoi:
Tottakai pystyy. Luulin vain ettei tuota jenkkirainbowta pystyisi pelaamaan 50PAL-tilassa, koska se on jenkki peli ja siellä on normaalisti 60Hz. Boxillakin on tähän mennessä vissiin vasta kaksi peliä, jotka eivät tue 50Hz-tilaa (oblivion ja gears of war?)

Gears of War, PES6, Dead or Alive 4 eivät ainakaan tue PAL50-tilaa. Oblivion toimii niitä muutamaa välipätkää lukuun ottamatta täysin mainiosti PAL50 päällä.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Eli se kuitenkin on kannattavaa ostaa uusi TV ?
Pitääpi nyt katsoa pärjääkö ensi jouluun tällä kaatopaikalle kuuluvalla telkkarilla :D
Ettei nyt täysin ohviksi mene, niin videot tästä pelistä ovat suurimmaksi osaksi melko huonoja :eek:
Harvassa on videot joissa vedetään tuntella, eikä vain "pisteiden" perässä.. GoogleVideo-sivulta lötyy n. 14min Co-Op matsi, ja kerran vai kaksi koko filmin aikana tekivät yhteistyötä.. Muun ajan juoksivat ihan eripuolilla mappia tappamassa vihuja :I
Pelejä kuuluu pelata fiiliksellä, pisteillä voi sitten kiusata kaveria kuinka huono pelaaja hän on :D
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Veikkaanpa että ihan oikeaa tiimipeliä nähdään enimmäkseen vain klaanipelien puolella, eikä sekään tiimipeli pakosti välity pelkän videon muodossa, vaan mukaan tarvittaisiin pelaajien puheet.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Pibe sanoi:
vaan mukaan tarvittaisiin pelaajien puheet.

Pienenä yksityiskohtana verkkopelistä: pelihahmon suun liikkeet seuraavat pelaajan puheita. Varsin huvittavan näköistä :)
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Onkos muuten missään materiaalia nimenomaan PS3-versiosta ? Koska kaikki kuvat ja videot mitä olen nähnyt, ovat olleet X360-versiosta..
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Hieman silmäilin tarkemmin kuvia, niin kun vertaa tätä:

https://ssl.vpd.fi/kuvat/x3_rainbow_six_vegas_screenshot4.jpg

ja tätä:

http://media.xbox360.ign.com/media/815/815419/img_4070423.html

Niin mitäpä huomaammekaan ? HUD on sijoiteltu eri paikkaan.. Siitä en sitten tiedä, että voiko tuo mahdollisesti vaihtaa jostain valikoista, mutta hätäisesti päättelin että ne olisivat eri "versiot" :)
Sherlock olen :D

E: Ja hätäiseksi arvailuksi se myös jäi..
http://media.xbox360.ign.com/media/815/815419/img_3876079.html
Tuommoinen löytyi melkein ensimmäiseltä X360-version sivulta IGN:ssä, eli tuo onkin ilmeisesti vain "varhainen" versio..

Tosin sen voi jo melkein ennustaa että peli näyttää hiukan huonommalta PS3:lla, tai näin ainakin veikkaisin kun katsoo esim. CoD3, Carbonia jne..
Kyllä se siitä, kunhan oppivat käsittelemään leiskaria kunnolla :)
JA, pelattavuushan se tärkein on, ja grafiikoissa tuskin tulee mitään kauheita eroja olemaan, joten pakko-ostos :)
 
Ylös Bottom