Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratchet & Clank 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Swhat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Swhat

New Member
Noniin.. Kiitos Oliverin, tein nyt ensimmäisen kerran itse oman threadin. :D

Joo.. Elikkäs kertokaapas nyt, että millainen tämä peli oikein on? Täyttikö odotukset? jne.
Ajattelin ostaa sen, kunhan olen täysin varma. Eivät rahat riitä kaikkiin hyvii peleihin tänä vuonna, joten pitää karsia jyvät akanoista.
 
Vastaus: Ratchet & Clank 3

Yksinpeli on pitkälti sitä samaa, kuin aikaisemissakin osissa eli aivan helmeä ja tiukasti toteutettua toimintatasohyppelyseikkailua. Jak 3:n tyyppisestä "synkistelystä" ei ole tietoakaan. Ei voi kuin suositella.
Nettipelissä R&C-sarjalle ominaiset aseet ja varusteet, kuten Morph-o-gun ja magneettikengät, pääsevät todella loistamaan.
 
Vastaus: Ratchet & Clank 3

nappasin pelin mukaan tuosta kaupan hyllyltä, heti muomaa että huumori on parempaa kuin edellisessä osassa. :)

nettipeliä kehtasin pelin verran kokeilla ja toimi tosi hyvin, turpiin tuli aika rankasti, mutta vaikutti erittäin hauskalta.
lisää huomenna.
 
Vastaus: Ratchet & Clank 3

Uuuh.. Kun olisi aikaa/rahaa, niin hankkisin pelin itsekin. Etenkin verkkopeli kiinnostaa.
 
Vastaus: Ratchet & Clank 3

Eilen illalla tuli testattua nopeasti online. Ihan näppärältä se vaikutti, vaikkakin minulla oli hiukan vaikeuksia osua vihollisiin. Lopulta testailu loppui lyhyeen kun ei ollut yhtään hostaajaa... :(
 
Vastaus: Ratchet & Clank 3

Ostin eilen pelin Anttilasta, kun verkkokauppa ei kerennyt tilaamaan peliä ajoissa.

Tänään testaan kuitenkin ekaa kertaa, koska eilen oli sen verran kuumetta etten yksinkertaisesti jaksanut pelata.
 
Vastaus: Ratchet & Clank 3

Oliko tuossa myyntiversiossa Sly2:sen demo mukana? Vai onko vain Englantilaisten herkkua tuo Bonus DVD levy.
 
Vastaus: Ratchet & Clank 3

Oli ainakin kannessa tarra, että demo olisi mukana. joku SCEEn bonuslevy oli tosiaan sisällä mutta en katsonut mitä se sisältää..
 
Vastaus: Ratchet & Clank 3

jujze sanoi:
Oli ainakin kannessa tarra, että demo olisi mukana. joku SCEEn bonuslevy oli tosiaan sisällä mutta en katsonut mitä se sisältää..

Jep, takakannessa sanotaan että Sly2 demo. Etukannessa tuo maininta myös, mutta ei kertonut mitä levyllä oli.

Kannattaa muuten tuota Sly2 kokeilla, kerta demo mukana tulee.
 
Vastaus: Ratchet & Clank 3

Taidanpa tuon pelin ostaa. :) Nettipeli on aikas kiinnostava. Ei vielä taida vain olla pelaajia kovin paljoa, mutta kyllä niitä tulee..... toivottavasti. Ja toivottavasti nettipeli toimii hyvin, eikä olisi mitään tökkimistä ja lagaamista, kuten vaikkapa esim. Battlefrontissa, jossa lagi pilaa nautinnon! :(

Ratchet & Clank 3 olkoon minun ensimmäinen R&C -peli. Aiempia olen vain testannut demon muodossa.
 
Vastaus: Ratchet & Clank 3

Voihan perhana. Cd-wowilta oli sitten loppunut ratchet & clank 3:set varastosta :/

On kait sitten vain taivuttava Suomen ryöstöhintoihin, ratsettia kun on pakko päästä pelaamaan - maksoi mitä maksoi. Onkos tuo sly 2 -demo muuten mukana joka paikasta ostetuissa peleissä? Siis ettei tuo vain ollut joku yhden kaupan "tarjous"?
 
Vastaus: Ratchet & Clank 3

Lloope sanoi:
Onkos tuo sly 2 -demo muuten mukana joka paikasta ostetuissa peleissä? Siis ettei tuo vain ollut joku yhden kaupan "tarjous"?

Pelin kotelossa on demosta maininta, ja kerta tällaista versiota on muuallakin Euroopassa kaupiskeltu, niin eiköhän homma ole ihan sama jokaisella suomalaisella Ratchet & Clank 3:sta myyvällä kaupalla. Varmuudeksi kuitenkin kannattaa tarkistaa kotelon merkinnät ;)
 
Vastaus: Ratchet & Clank 3

Hyvä peli. En ole juuri kiinnostunut onlinestä, mutta yksinpeli edelleen tosi hupaa eikä mitään typerää, teko-coolia, teinipoikamaisen kyynistä synkistelyä Jak 2:n tyyliin.

Käyttöohjeet lukemalla saa selville, miten Sly 2 -demoon pääsee.
 
Vastaus: Ratchet & Clank 3

Jos oikein ymmärsin, niin sillä onus-DVD:llä olisi jotain muita demoja kuin Sly2, koska Sly2:a pääsee kokeilemaan painamalla päävalikossa yhtäaikaa pohjaan R1, R2, L1, L2 ja sitten sen pitäisi mennä Sly2-demoon.

Missä vaiheessa muuten menette Ratchetissa? Itse pääsin juuri eilen Obini Gemini -kuulle ja sitten taisi olla toinen planeetta oli Holostar Studios, kun en nyt muista. Kuitenkin se planeetta, jonka koordinaatit saa kun on jutellut Courteylle Annihilation Nationissa sen jälkeen kun kyseisen laulajan musiikkivideo näytettiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ratchet & Clank 3

Minustakin JakII oli äärimmäisestä persoonallisuudestaan ja vaihtelevuudestaan huolimatta jotenkin... ei niin kovasti iskenyt, kuin olisi ehkä pitänyt. Vaikka Ratchet & Clank-sarja on genrenä paljon yksinkertaisempi, viihdyttää se minua hieman enemmän. Eipä silti, molemmat kolmososat ovat ostoslistalla.

Itse ainakin odotan mielenkiinnolla tuota nettipeliä, joskin yksinpeli on edelleen ykkössijalla. Olen jo päättänyt, että kolmas kerta toden sanoo - aion mennä kolmososan 100% läpi. Ykkösosassa jäi kaksi skill pointia (molemmat hoverboardit) ja kakkosessa yksi skill point täydeliisestä suorituksesta. Harmittaa, kun vieläpä tiedän mitkä skill pointi ovat ja mitä niissä pitää tehdä. :o
 
Vastaus: Ratchet & Clank 3

Argh!
Päätin, että en vielä ostakaan tätä peliä. Rahatilanne on semmoinen. Ja tuo Killzonekin kiinnostaa. Yhden pelin toivon joululahjaksi ja se suattaapi olla tuo Killzone. Mutta mutta.. kyllä tuon R&C3:n hankin, ajankohtaa en vielä tiedä.
Tuo vähän hämäsi tuo "vain" 8 pelaajan moninpeli. Tosin 16 -pelaajalla peli varmaan lagaisi ja tökkisi aevan mahottomasti. Ja kyllähän tuo 4vs4 aika hyvin riittää.
 
Vastaus: Ratchet & Clank 3

Ja meikäläisen löytää onlinesta nimimerkillä norsu, niinkuin socomissakin. Kivahan se varmaan olisi löytää vähän suomalaistakin peliseuraa.

Ja jos joku viitsisi hieman selventää tuota online sydeemiä, kun en meinannut oppia, kuinka pääsen peliin ym. Kävin tässä vähän aikaa sitten kokeilemassa, mutta löysin huimat kaksi peliä, joista toinen oli täynnä ja toisessa ei ollut yhtäkään asetta käytettävissä.

Eli jos joku vähän selventäisi tyhmälle...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ratchet & Clank 3

Iiih, Tilt.tv:ssä ja Playssä peli kehuttiin taivaisiin ja näytti todella hyvältä :cool: lisäksi pikkuveli uhkasi ostaa tämän, joten luultavasti huomenna nautin tästä pelistä ainakin vähäsen :D
 
Vastaus: Ratchet & Clank 3

Eiköhän se ole sitä taattua Ratchet & Clankia kuin ennenkin. Siis toisin sanoen n. 20 h laadukas ja ilman suuria uudistuksia kokenut yksinpeli (hieman parannetuin välianimaatoin) höystettynä parilla minipelillä sekä tuon nettipeli. Mutta jos kokonaisuus toimii kuin ennenkin, niin pukin kontiin lähtee.
 
Ylös Bottom