Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratti ja polkimet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kansleri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

kansleri

New Member
Moi!

Ajattelinpa tässä kysellä minkälaisia patentteja ihmiset ovat keksineet ratti ja poljin yhdistelmiensä käyttöä varten... Olen itse nyt ostamassa tällaista settiä ja mietin että mitenköhän rattini kiinnittäisin kun pelikoneeni ja telkkarini eivät sijaitse minkään pöydän ääressä, vaan olohuoneessa televisiotasolla.

Ideoita otetaan vastaan!

Vastaus: Ratti ja polkimet

jees, täytyypä tutkia tuota linkkiä...

Ja selvyyden vuoksi:
En tarkoittanutkaan että se ratti pitäisi siihen samalle tasolle laittaa tv:n kanssa. Olkkarissani ei vaan ole liiemmälti mitään tasoja johon ratin voisi kiinnittää eikä tuota kirjoituspöytääkään aina sinne jaksaisi raahata :p

Nimenomaan jotain helposti liikuteltavaa niksi-patenttia tässä etsiskelen...

No itselläni on sellainen vanhasta autonpenkistä ja joistain alumiiniputkista itse kasattu ajotuoli. Se ei painaa jotain 3-4 kiloa joten sen saa ainakin helpolla raahattua pois. Siinä vähän niksi patentteja ja kuvaa on tulossa kunhan ehtii...
EDIT: Tässä niitä kuvia, ei ole vielä valmis ja on vielä aika hutera mutta kyllä sillä ajelee.

EDIT 2: Voisi nämä kaksi ketjua yhdistää.

Viimeksi muokannut moderaattori:

previa sanoi:
No itselläni on sellainen vanhasta autonpenkistä ja joistain alumiiniputkista itse kasattu ajotuoli. Se ei painaa jotain 3-4 kiloa joten sen saa ainakin helpolla raahattua pois. Siinä vähän niksi patentteja ja kuvaa on tulossa kunhan ehtii...
EDIT: Tässä niitä kuvia, ei ole vielä valmis ja on vielä aika hutera mutta kyllä sillä ajelee.

EDIT 2: Voisi nämä kaksi ketjua yhdistää.

Datsun 100A:n penkki:)?

Upea paketti! Katsotaan nyt jos toi PGR3 innostaisi rattiin ja polkimiin jota hieman kyllä epäilen.

Ylös Bottom