Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Raw is War

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja therock
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin, ja Stephanie McMahonin tunnari, 'Bodies', joka on bändin nimeltä Drowning Pool:in kappale, on jäänyt pois. Nauretaan kaikki Usama bin Ladenille kun se on niin mulkku äijä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Niin, ja Stephanie McMahonin tunnari, 'Bodies', joka on bändin nimeltä Drowning Pool:in kappale, on jäänyt pois. Nauretaan kaikki Usama bin Ladenille kun se on niin mulkku äijä.
naurettavaa pilkun hässintää..kuka voisi loukkaantua siitä, että kuulee sanan body..jos väkivaltaa haluttas karsia terrori jutun takia, miks ne ees julkasee koko pelin?

Originally posted by zacharia

naurettavaa pilkun hässintää..kuka voisi loukkaantua siitä, että kuulee sanan body..jos väkivaltaa haluttas karsia terrori jutun takia, miks ne ees julkasee koko pelin?

Totta, moni muukin peli joutui (pitäisi joutua) tuohon karsimisen ankaraan käteen. Elämä jatkuu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Niin, ja Stephanie McMahonin tunnari, 'Bodies', joka on bändin nimeltä Drowning Pool:in kappale, on jäänyt pois.
Drowning Pool on kyllä ihan paska bändi joten en itse ainaskaan paljoa välitä, että biisi puuttuu, mutta on se silti kyllä suoraan sanottuna väärin mennä poistamaan joku biisi vain sen takia, että kappaleen nimi on bodies]. Vähän voi käyttää järkeä ehkäpä.

Originally posted by Nemesis
Drowning Pool on kyllä ihan paska bändi joten en itse ainaskaan paljoa välitä, että biisi puuttuu, mutta on se silti kyllä suoraan sanottuna väärin mennä poistamaan joku biisi vain sen takia, että kappaleen nimi on bodies]. Vähän voi käyttää järkeä ehkäpä.

Itsekkin olen kuullut DP:n biiseistä vain tuon 'Bodies' kappaleen, menettelee, mutta parempaakin on kuultu. Ja luulenpa että se oli jätetty pois sen takia, kun laulun alkusanat (jotka ovat tunnarissa) menevät: Let the bodies hit floor, - || -, ja sitä rataa.

Ylös Bottom