Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Faction 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja temmi99
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Red faction 2 ilmeisesti siirtyy.

Julkaisun piti alunperin olla perjantaina 30.5, mutta se ilmeisesti siirtyy 6.6 tai jopa 11.6 asti. Harmi, olen parin kaverin kanssa odotellut peliä kovasti jo pleikka kakkosen version jukaisusta lähtien. Toisille viikon, tai kahden viivästys ei tunnu missään, mutta minua se kyllä hatuttaa. Peleissä nuo julkaisu ajankohdat tuntuu muutenkin olevan varsin liikkuvia. Ajatelkaa, jos sama käytäntö olisi muillakin aloilla. Menet leffateatteriin jonottamaan lippua ennakkoon mainostettuun ja hypetettyyn Sormusten herran trilogian kolmanteen osaan 23.12, ja ne vaan toteaa ettei niillä ole leffan keloja. "Siirtyy ehkä viikolla, tai kahdella" ne vaan sanois. No joo, tietysti asia on eri jo kokonaan julkaisemattomien pelien suhteen kuten Halo 2. On vaan hyvä ettei markkinoille lasketa puolivalmista raakiletta vain koska jengi odottaa sitä niin kovasti. Mutta, mutta... Pelit jotka on julkaistu jo aikaa sitten Japanissa ja/tai Usassa ja pelkkä käännöstyö kestää puolivuotta, se vaan nyppii. Tietysti siellä on suuremmat markkinat, ja kaupallisesti se voi olla pelifirmoille erinomainen veto, mutta kyllä meitä eurooppalaisia vedätetään. Ja tottakai pelin jenkki version voi tilata netistä, tartteis vaan freeloaderin, tai modauksen mutta jos sitä ei halua tehdä. Lopetan winetykseni tähän.
 
Pääsin kokeilemaan PC versiota, ja en ollut liiemmin vakuuttunut pelin "hyvistä ominaisuuksista"

tylsä peli, ja näyttää kuorrutetulta.

saas nähdä jos olisi pitempään saanut pelailla.
 
jeps, tilasin omani playsta ja hintaa tuli noin 35 erkkiä eli ei paha ja pari päivää olen nyt vaihtelevasti sitä tyypännyt. Graffat on aikas laimeat aika ajoin eli vähän tylsät, huoneet avoimia ja paljaita, joissain on sitten vaivaakin nähty eli hiinä ja hiinä.... Vihulaiset suht yksityiskohtaisia mikä ihan jees. Sade efekti -nojoo- ajaa asiansa. Tekoäly joskus ihan jees - joskus kaveri kääntää selkänsä ja jää odottelemaan niskalaukausta, harvemmin kuitenkin niin, eli vastusta saa. Äänet ok. Tasot ihan ok - ei mitään mullistavaa vaan ei mitään valitettavaakaan. Myös lentohärdellin tykkitorniin pääsee mikä oli ihan piristävää!

Huom en ole tosiaan pelannut kuin pari-kolme tuntia, ja arvosteliana olen täys amatööri, vaan ainoa mikä tosiaan vähän ois hiomista kaivannut oli nuo graffat, turhan suora käännös ??!! Tuo seinien räjäyttely tietysti on asiaa, ja ykköstä paremmin mielestäni tehty tarkoittaen että niiden takaa löytyy salamestoja, uusia aseita, joita ei muuten ole vielä saatavilla jne...Co-opia ei mielestäni ole, vaan moninpeli on ja yksinkin pääsee botteja vastaan pelaamaan. Ja pelin edetessä un-lockautuu videoita ja tuotantokuvia...vaan jos visa on niin tolla hinnalla kyllä suosittelen ja mielestäni suomessakin vähän tavallisia pelejä halvempi. sanoisin 8+
 
Ylös Bottom