Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Redeem code@postiin Suomesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LIVEvil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

LIVEvil

New Member
Surffailin tossa pari päivää sitten etsien tuota prepaid live aikaa ja kompastelin Suomalaiselle sivustolle joka myi noita koodeja suoraan postiin. No kiireissäni aattelin että kerkeää sen myöhemmin ja nytpä sitä sivua ei enää löydy millään. Se taisi olla googlen joku "sponsored link". Jäi kaiveleen kun en muista sitä nimeä yhtään.

Toinen kysymys kuuluukin sitten että mistä ihmeestä sen verkko-osto härpäkkeen saa aktivoitua nordean tunnuksilla. Tuo googlen maksu ohjelma ei antanut mun electronilla ostaa siltä brittisivustolta.

Kiitos etukäteen!!

Vastaus: Redeem code@postiin Suomesta?

Surffailin tossa pari päivää sitten etsien tuota prepaid live aikaa ja kompastelin Suomalaiselle sivustolle joka myi noita koodeja suoraan postiin. No kiireissäni aattelin että kerkeää sen myöhemmin ja nytpä sitä sivua ei enää löydy millään. Se taisi olla googlen joku "sponsored link". Jäi kaiveleen kun en muista sitä nimeä yhtään.

Toinen kysymys kuuluukin sitten että mistä ihmeestä sen verkko-osto härpäkkeen saa aktivoitua nordean tunnuksilla. Tuo googlen maksu ohjelma ei antanut mun electronilla ostaa siltä brittisivustolta.

Kiitos etukäteen!!

http://www.visa.fi/fi/visa_sahkoise...-verified-by-visa---palvelu-kayttoon/anordea/

Kiitos etukäteen!!

katso sivuhistoriasta missä olet surffaillut.

Mulla tuhoutuu sivuhistoria automaattisesti. Mutta sain tilattua vauvavisalla =D

Ylös Bottom