Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rennsport - enemmän kuin ajopeli

Dragonfly

KonsoliFIN Alumni
1741330641418.png

Nimi: Rennsport
Kehittäjä: Competition Company, Teyon
Julkaisija: Nacon
Alustat: PC, Xbox Series X|S, PS5
Lajityyppi: autopeli
Julkaisu: 2025
Kotisivut: https://www.rennsport.gg/

RENNSPORT is the future of racing simulation, competition, and digital car culture. Live the thrill of driving high-performance race cars on laser-scanned circuits from around the world and breathtaking roads imagined by the community.

Simulaatioon pyrkiviä autopelejä ei ole koskaan liikaa. Ei varsinkaan konsoleilla.

Mielenkiinnolla odotan pelikuvaa ja toivottavasti peli olisi suunnattu myös ohjaimella pelaaville eikä vain rattijengille.
Hyvä ohjaintuki varsinkin konsoleilla on kuitenkin aika lailla pakollinen, jotta peli menestyy. Onhan esimerkiksi ACC aivan pelattava myös padilla, vaikka se ratilla tietysti paremmalta tuntuukin. Uskon ja toivon, että tässä on siihen panostettu tarpeeksi.

Itse koittanut antaa tälle mahdollisuuden PC:llä, mutta ei vaan lähde. Kaikki on niin paljon huonompaa kuin esim. Le Mans Ultimatessa jota pidän tällä hetkellä parhaana autopelinä. Rennsportissa en oo kertaakaan päässyt netissä pelaa kun ei oo vastustajia.
Ehkä ne korjaa ton pelin vielä, mutta matka on pitkä että ne sais ton oikeesti pelattavaan kuntoon.
Vaikka tähän taitaa tulla crossplay niin en silti nää että miten tää peli tulee selviytymään. PC:llä peli on meinaan ihan kuollut jo.

Itse koittanut antaa tälle mahdollisuuden PC:llä, mutta ei vaan lähde. Kaikki on niin paljon huonompaa kuin esim. Le Mans Ultimatessa jota pidän tällä hetkellä parhaana autopelinä. Rennsportissa en oo kertaakaan päässyt netissä pelaa kun ei oo vastustajia.
Ehkä ne korjaa ton pelin vielä, mutta matka on pitkä että ne sais ton oikeesti pelattavaan kuntoon.
Vaikka tähän taitaa tulla crossplay niin en silti nää että miten tää peli tulee selviytymään. PC:llä peli on meinaan ihan kuollut jo.
En ole tätä vielä itse testannut, joten ajomallia en kommentoi, mutta pelihän on vielä early accessissa. Siltä pohjalta voisi siis ainakin kuvitella että kehitystyö on kesken ja kun peli virallisesti julkaistaan kolmella alustalla yhtä aikaa, niin pelaajiakin on oletettavasti vähän eri määrä linjoilla kuin early accessissa.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom