Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Reset nappula vie Wiin menuun GC pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rooneya
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Rooneya

New Member
Eli minulle käy niin että kun painan reset-nappia Baten Kaitos: Origins pelissä niin koko konsoli reboottaa eikä vain kyseinen peli. Muiden Cuben pelien kohdalla bootti tapahtuu vain pelin osalta. Baten Kaitos on US versio ja Freeloader 1.0E:llä ladattu. Onko kenelläkään ollut vastaavanlaista kokemusta tämän tai minkään muun pelin kohdalla?

Vastaus: Reset nappula vie Wiin menuun GC pelistä

En muuten ole koskaan reset-nappulaa painellut koneen kyljestä, joten itse asiaan en vastausta tiedä.

Itse hoidan resetoinnin painamalla sitä "home" nappulaa ja sieltä sitten valitsen reset, joka resetoi itse pelin, ei konetta. Oletko kokeillut tuota?

Pari Cube-peliä löytyy, jotenka pitääpä testata.

Ainakaan itsellä ei mitkään Wiin nappulat/ohjaimet toimi, kun GC-pelejä pelailee. Resetillä pitäisi resetoida kyl...

darkone sanoi:
Ainakaan itsellä ei mitkään Wiin nappulat/ohjaimet toimi, kun GC-pelejä pelailee. Resetillä pitäisi resetoida kyl...

Noniin, testasinpas. Oikeassa olit, wiin kapula ei toimi ollenkaan Gamecube pelejä pelatessa. Reset-nappi resetoi GC pelin, ei menny wiin valikkoon.

Modaamaton wii kyseessä mulla, jos sillä on merkitystä. Uusimman päivityksen 3.0E olen ladannut.

Ylös Bottom