Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 4... Remake

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Chapter 7 nyt tulilla. Pari tuntia kesti että peli imaisi täysillä sisään, mutta sen jälkeen on kyllä ollut hauskimpia ja viihdyttävimpiä pelikokemuksia taas pitkään aikaan.

Standardilla muutamaa kohtaa joutunut hieromaan pariin otteeseen uusiksi, mutta toistaiseksi ovat aina menneet lopulta nätisti läpi kun on epäonnistumisten kautta opiskellut ympäristöä ja kuinka vihollinen toimii. Pelin ekan puolen tunnin aikana mietin että tuleepa tästä RE-tyyliin tiukkaa resurssien kanssa taistelua, mutta tämähän onkin aika armollisesti tarjonnut herbsejä ja handguniin panoksia.

Kysyisin vinkkiä pelin jälkimmäiselle puoliskolle. Mitä asetta suosittelette tulevaisuudessa varmasti siintäviin tiukkoihin peli-iloa uhkaaviin tilanteisiin?

Tällä hetkellä käytössä on kolmos-sarakkeen powereihin asti päivitetyt Red9 ja shotgun, sekä tuoreena hankintana Broken butterfly -magnum, jonka arvokkaita panoksia ajattelin säästellä pomovastuksiin. Tarvitsenko Stingray riflen?
 
Kolmas viesti putkeen, koska miksi ei. Tämän jälkeen hiljenen!

Kysyisin vinkkiä pelin jälkimmäiselle puoliskolle. Mitä asetta suosittelette tulevaisuudessa varmasti siintäviin tiukkoihin peli-iloa uhkaaviin tilanteisiin?
Vastauksena itselleni, että hyvin päivitetyt Red9, perus haulikko ja Broken butterfly riittivät 98% ajasta.

Standardilla meni 18h 48min ja pleikkarin kellon mukaan jopa 23h vaikka en edes tehnyt mitään niistä "ammu 6 sinistä taulua" -sivutehtävistä. Lopulta tästä muodostui itselleni sellainen vahvan seiskan peli.

Kuten moni muukin, pidin pelin ekasta puoliskosta ja tunnelmallisesta kylästä eniten. Keskivaiheen linna piti vielä hyvin tunnelmaa yllä. Puzzletkin olivat hauskoja eikä turhauttavia.

Viimeinen osio pelistä olikin musiikkeja myöten Uncharted-räiskintää aivan jäätäviä vihollislaumoja vastaan, jollaista en ihan odottanut. Vaikeustaso ei missään kohtaa noussut kohtuuttomaksi, mutta hampaat irvessä sai vääntää viimeiset chapterit. Moni varmasti tykkää näistäkin, mutta minulle tuli ähky.

Kuumottavimmissa pomotaistoissa (Salazar ja Krauser) riitti näköjään muutama roiskaisu loppuun asti päivitetyllä Broken butterflyllä. Viimeisessä taistossa, eli Saddlerissa olin jo pannu täysin jumissa räiskimisen kanssa. Kyseisen pomo-örvelön keltaiset nopeasti ilmassa liikkuvat "heikot kohdat" kiinnostivat niin paljon, että ostin raketinheittimen ja päätin pelin siihen.

Lisäosaan ei ole hinkua tällä hetkellä, mutta tullee joskus koitettua.

HDR toteutuksesta erityismaininta. Omassa 2018 LG:n oledissa kirkkaiden valojen osalta oli todella kaunista. Musta oli tosin harmillisen harmaata.
 
Chapter 7 nyt tulilla. Pari tuntia kesti että peli imaisi täysillä sisään, mutta sen jälkeen on kyllä ollut hauskimpia ja viihdyttävimpiä pelikokemuksia taas pitkään aikaan.

Standardilla muutamaa kohtaa joutunut hieromaan pariin otteeseen uusiksi, mutta toistaiseksi ovat aina menneet lopulta nätisti läpi kun on epäonnistumisten kautta opiskellut ympäristöä ja kuinka vihollinen toimii. Pelin ekan puolen tunnin aikana mietin että tuleepa tästä RE-tyyliin tiukkaa resurssien kanssa taistelua, mutta tämähän onkin aika armollisesti tarjonnut herbsejä ja handguniin panoksia.

Kysyisin vinkkiä pelin jälkimmäiselle puoliskolle. Mitä asetta suosittelette tulevaisuudessa varmasti siintäviin tiukkoihin peli-iloa uhkaaviin tilanteisiin?

Tällä hetkellä käytössä on kolmos-sarakkeen powereihin asti päivitetyt Red9 ja shotgun, sekä tuoreena hankintana Broken butterfly -magnum, jonka arvokkaita panoksia ajattelin säästellä pomovastuksiin. Tarvitsenko Stingray riflen?
Muistaakseni en itse hirveästi panostanut aseisiin enkä ongelmiin joutunut. Hyvän käsiaseen löysin sieltä järveltä. Oliko juuri red9, ei pysty muistaa. Taisin pitää ja päivittää toiseksi saatavan haulikon. Ostin myös sen varsijousen koska sen ammuksia pystyy keräilemään takaisin. Granaateista oli muutamassa kohtaa apua
 
Ylös Bottom