Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 5-peliapu [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaljuapina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kaljuapina

New Member
SPOILEREITA LUVASSA!!!

Olen jumissa chapter 6-3:ssa, jossa pitää tappaa Reaperit ja Gatling Gun-manjinit (2 kpl). Vaikeustasona on veteran ja ensimmäinen läpipeluu on menossa. Saamarin Reaperit ottaa ainakin 10 kutia molemmat grenade launcherista (explosive rounds), eikä siltikään meinaa kuolla. Eikä asiaa auta ne kaksi Gatling Gun-manjinia. Olen yrittänyt myös menemällä tikkaiden yläpäässä olevaan kiinteään Gatling Guniin mutta kaikki vain kylmän viileästi hyppäävät perässä ja se on game over jälleen kerran.

Neuvoja? Rahaa ei ole aseiden parantamista varten, joten ei siitäkään ole apua.

Vastaus: Resident Evil 5-peliapu (PS3)

Reapereita ammut ensin Vatsaan/päähän - > reaperilla syntyy "hehkuva kupla" jollekkin puolelle kehoa, - > ammut siihen - > toistat samaa niin kuolee.Ja nuo saa ihan vakio beretallakin tuolla tavalla hengiltä.

Kylläpäs tuli sekavaa tekstiä, mutta toivottavasti selkesi jotain. ;)

SPOILEREITA LUVASSA!!!

Olen jumissa chapter 6-3:ssa, jossa pitää tappaa Reaperit ja Gatling Gun-manjinit (2 kpl). Vaikeustasona on veteran ja ensimmäinen läpipeluu on menossa. Saamarin Reaperit ottaa ainakin 10 kutia molemmat grenade launcherista (explosive rounds), eikä siltikään meinaa kuolla. Eikä asiaa auta ne kaksi Gatling Gun-manjinia. Olen yrittänyt myös menemällä tikkaiden yläpäässä olevaan kiinteään Gatling Guniin mutta kaikki vain kylmän viileästi hyppäävät perässä ja se on game over jälleen kerran.

Mä laitoin miinoja niitten munien alle ja lisäks siihen lattialle etenemisreitille mistä ne reaperit hyökkää. Vasta sen jälkeen vedin shevan kanssa niistä vivuista jolloin se ovi alkaa aukeamaan ja reaperit kuoriutuu munista. Ei tarvinnut montaa kutia miinojen lisäksi ampua tällä tavalla. Sitten nää gattling miehet kaatu helposti siellä portaiden päällä olevalla pyssyllä sen jälkeen.

SPOILEREITA LUVASSA!!!

Tällä kiinteällä gatling gunilla hoitelin molemmat. Siinä joutui välillä tekemään ylimääräisiä juoksulenkkejä saadakseen manjinit takaisin gunin tähtäimiin.

Mistä löytyikään "rotten" muna?
Vain se puuttuis noista neljästä kananmunasta.

Mistä löytyikään "rotten" muna?
Vain se puuttuis noista neljästä kananmunasta.

Nämä myöhäisempien leveleiden vihut tiputtelee niitä kun tapat. Ensimmäisellä pelikerrallani en itsekkään saanut yhtään ja oli ainut joka puuttui. Toisella pelikerralla niitä tuli useampia. On tainnut olla puhetta että herkemmin tippuu kun pelaa vaikealla pelitasolla (Professional ja veteran)

onkos kukaan ostanu tota slayer juttu lisäosaa ?

jos on niin olis kiva pistää pelejä pystyyn jotta sais auki nuo kaikki ukkelit =)

Itselläkään ei sitä slayeria ole ja olen miettinyt että onko se kannattava investointi... Pelistä tykkään muuten ihan helvetisti ja tullut sahattua se läpi Co-oppina kavereiden kanssa läpi sekä netin yli että jaetulla ruudulla n.3-5 krt... Ihan paras Co-Op peli mun mielestä...

Itselläkään ei sitä slayeria ole ja olen miettinyt että onko se kannattava investointi... Pelistä tykkään muuten ihan helvetisti ja tullut sahattua se läpi Co-oppina kavereiden kanssa läpi sekä netin yli että jaetulla ruudulla n.3-5 krt... Ihan paras Co-Op peli mun mielestä...
Jos Co-Opista tykkää, niin kyllä sitten Versus on kannattava ostosto. Ainakin omasta mielestäni aika hubaa frendin kanssa laittaa menemään, vaikka Team Slayeriä. Survivorit sitten onkin oma lukunsa.. :| Mikään ei ärsytä enempää, kuin samat toverukset tappaa jollain Raketinheittmillellä tai kranaatinheittimellä.. mut silti niin hubaa. :D

Jos Co-Opista tykkää, niin kyllä sitten Versus on kannattava ostosto. Ainakin omasta mielestäni aika hubaa frendin kanssa laittaa menemään, vaikka Team Slayeriä. Survivorit sitten onkin oma lukunsa.. :| Mikään ei ärsytä enempää, kuin samat toverukset tappaa jollain Raketinheittmillellä tai kranaatinheittimellä.. mut silti niin hubaa. :D
tätä ei vissii pysty pelaa split screen co op ?

Split coop onnistuu kun laitat toisen ohjaimen päälle ja painat starttia kakkos ohjaimesta. manuskasta kandee kattoo jos ei toi toimi. on kyllä tyhmästi splitattu, kun tulee 2 vajaa kokoista ruutua, eikä koko ruutu tule käyttöön.

siis tarkoitin tuota maksullista lisäosaa minkä ostin mutten oo kerinny testaa....

co oppi oli parasta tossa pelissä.. ja vaikka splittaa näytön tollee ni n:110" kuvalla saa ihan riittävästi selvää molemmat :)

Saa toki, mutta saisi paremmin jos se splittaus käyttäisi koko ruudun hyväksi eikä jätä niitä mustia reunoja. vaikka olisi 110" ei ruudun kooksi jää resident evil 5 splittaukseks ku max 32"..

Saa toki, mutta saisi paremmin jos se splittaus käyttäisi koko ruudun hyväksi eikä jätä niitä mustia reunoja. vaikka olisi 110" ei ruudun kooksi jää resident evil 5 splittaukseks ku max 32"..

jää isommaks.. mulla on vertailu kohteena 32" normi töllö
ja kuvat on reilusti isommat ku se telkku..

Onko kukaan sattumoisin mennyt peliä läpi professionalilla? On jo muutamassa bossissa sappi kiehunut (Ndesu, Jill ym...) mutta olen ne selvittänyt. Nyt olen jumissa Excella-uroboroksen kanssa. Se on ihan mahdoton. Pitää koko ajan tarkkailla ettei se perkele hutaise niillä lonkeroillaan tai on vainaa. Lisäksi pitää vahtia niitä ärsyttäviä pikkuörrejä jotka imevät energian miltei kokonaan. Koko bossi perustuu muutenkin tuurireaktioihin miten onnistut iskut väistämään. Jos joku on kyseisen kohdan selvittänyt niin heltiäisikö vinkkiä?

Onko kukaan sattumoisin mennyt peliä läpi professionalilla? On jo muutamassa bossissa sappi kiehunut (Ndesu, Jill ym...) mutta olen ne selvittänyt. Nyt olen jumissa Excella-uroboroksen kanssa. Se on ihan mahdoton. Pitää koko ajan tarkkailla ettei se perkele hutaise niillä lonkeroillaan tai on vainaa. Lisäksi pitää vahtia niitä ärsyttäviä pikkuörrejä jotka imevät energian miltei kokonaan. Koko bossi perustuu muutenkin tuurireaktioihin miten onnistut iskut väistämään. Jos joku on kyseisen kohdan selvittänyt niin heltiäisikö vinkkiä?

Kyllä on menty peli läpi professionalilla. Helpoin tapa bossin tappamiseen on sinko kun saa sen ison oranssin läiskän keskelle niin yksi kuti singolla riittää siihen.

Kyllä on menty peli läpi professionalilla. Helpoin tapa bossin tappamiseen on sinko kun saa sen ison oranssin läiskän keskelle niin yksi kuti singolla riittää siihen.

Jes. Kiitokset tuosta. Vielä kun Weskerin saa nistittyä niin professionalilla läpi. :)

Voisiko joku auttaa co-opilla kappaleen 2-3 ohi pro vaikeustasolla ? Se iso örkki ei kuole tasan millään ja olen hakannut päätä seinään jo muutaman kuukauden sitä kohtaa silloin tällöin kokeillen.

Ylös Bottom