Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident evil

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja e0101044
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

e0101044

New Member
Mistä löytyy sen palatsin mutsiikki boxiin se sininen muurahainen? Jos jossakin vaikeassa paikassa niin kuinka sen saa? Punainen oli siellä kartanossa vaasissa.

Palacen huoneesta, jossa on piano ja muutama slot machine. Pianoon vaan se piano roll sit homma etenee, jos rollia ei ole niin tutkippa saarta paremmin. :)

Saari

Niin siitä PIANO ROLLista, mistä sen tarkalleen saa. Paikkoja on se armeijan alue, vankila, lentokenttä ja jotain käytäviä..

Ensin menet sinne suht. alkuun sen rakennuksen ulkopuolelle, missä on metallinpaljastimet. Aitauksessa sen vieressä on giljotiini ja ovi mihin tarvittiin eagle plate, joten pistä oveen eagle plate.

Seuraavassa käytävässä onkin sitten pari reittiä, ensin mene tohtorin huoneeseen. Sieltä jatka seuraavaan huoneeseen, josta löytyy duralumin case palaa takaisin tohtorin huoneeseen. Hetken kuluttua kun löydät maasta glass eyeball:n ja eräästä kaapista F. Aid Sprayn. Samassa huoneessa pistä glass eyeball ihmisen malliin joka on siellä yhdessä kulmassa, tämä avaa salaisen reitin. Kulje reittiä kunnes päädyt huoneeseen, mistä löydät rusty sword:n kun nostat tämän aktivoit ansan joten työnnä nopeasti patsaassa olevasta vivusta kunnes kaasun tuleminen pysähtyy. Käytä miekkaa siihen erästä seinää vasten olevaan "arkkuun" ja sitten kun arkku avautuu nosta piano roll lattialta.

Toivottavasti tämä auttoi ja jos jäät muualle jumiin niin lisää viestiä vaan. :)

Crisis onkin ahkeraan peliä pelannut! oon itse pelannut pelin kertaalleen lentokoneeseen asti, jossa nousi vit... harmitus-kerroin liian korkeaksi. Mutta enpä muista peliä enää kuin suurinpiirtein, hatunnoston-arvoinen tuollainen muisti! :)

Vastaus: Resident evil

Heh, ite oon ettiny sitä punast muurahaist, juossu ettimäs minne se sampura vaasi oikee kuuluu laittaa:D Sinine muurahainen löytyy samast talost ku punanenki sisäänkäynnist rappuset ylös vasemmal ovel minne tarvii avain mikä löytyy linnast minne laitetaa punane muurahaine sängyl päält jos et ollu viel löytäny?? Eli sinine muurhaine löytyy ku meet siit ovest sisään minkä keroin ja laitat pienon nuotit pienoo nii avautuu luukku siit peliautomaatist ja nuotit löytyy lähelt paikkaa mis oli ne metallin paljastimet, jos et ollu viel niitäkää löytäny eli giljotiini paikka minne kuuluu laittaa se sinine kilpi tai joku kilvenäköne juttu minä löytyy kans samast talost ku punane muurahaine, jonne sopii se sama avain ku pienohuoneeseenki minne ne nuotit piti viedä, toivottavasti saat tolkkuu mun ohjeist, mut kiitti sul kuitenki, jatkan pelaamist:D

Ylös Bottom