Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evilit harvinaisia Cubella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mac41
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resident Evilit harvinaisia Cubella?

olis kiva tietaa etta minka takia muka otettiin pois myynnista

This game is extremely hard to find because it was taken off the shelves shortly after it was release and is the hardest Gamecube Game to find.

frozen9999 sanoi:
olis kiva tietaa etta minka takia muka otettiin pois myynnista

This game is extremely hard to find because it was taken off the shelves shortly after it was release and is the hardest Gamecube Game to find.

Jos pitäis joku syy keksiä niin vois helposti sanoa että ne oli täysiä perse käännöksiä ja joku vois erehtyä luuleen Cubea N64 tai PSOneksi. Eikä noista käännöksistä Capcomkaan voi sulkaa hattuun lisätä.

Eli jos päästät vahigossa tuhnun, koeta äkkiä avata ikkuna joka on lähimpänä pyllyäsi.

<Muokkaus> Myynnissä Cuben Re2 ja RE3, kappale hintaan a 86. Pistä privaa </muokkaus>

Ovatpa tosiaan kalliita! Kukahan noista noin paljon alkaa maksamaan??

Olisihan se ihan mukavaa ollut että Capcom olisi tehnyt tähän mennessä sarjan parhaat osat kokonaan uudelleen, mutta eivät viitsineet meidän harmiksemme ruveta tuhlaamaan aikaa. Ovathan nuo grafiikoiltaan hiukkasen parempia ja silotellumpia kuin PSX:llä, eli PC-versioiden tasoa, mutta muuta eroa en kyllä löydä PSX-versioihin verrattuna. Joten ei noihin välttämättä kannata alkaa rahaa laittamaan jos on joskus omistanut PSX-versiot.

Niin ja itse sain ainakin hommattua onnekseni Cuben RE kakkosen ja kolmosen, molemmat alle 30:lla ja ihan uusina. Niitä ei kyllä kovin monesta paikasta löydy halvalla, mutta ainakin www.videopelidivari.fi :sta saattaa löytyä jopa molemmat uusinakin ja ihan kohtuuhintaankin. Itse olen tuolta muutaman käytetynkin pelin tilannut, ja ovat olleet uudenveroisia. Kannattaa katsella ja kysellä.

Jep, minkäkin aikanaan ne hommasin Cubelle uusina ja muistaakseni 25 kappale.

Minulle se oli itsestäänselvyys, että ostan ne, koska PSone versiot ovat vähän epävarmoja toiminnassaan PS2:lla. Sitäpaitsi en omista enää PSonen muistikorttia, joten Cubella ne toimivat varmasti ja sillä laitteella voin pelata ne läpi, kun aina haluan.

Ylös Bottom