Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance 2 -ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ughzan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ughzan

New Member
Itselläni on tälläinen ongelma tullut pelissä vastaan jonka takia pelin läppäiseminen on täysin mahdotonta. Kohdassa joss sinun pitää tuhota 3 titaania jotka ovat jokilaivan päällä niin ei etene vaikka olen tuhonnut titaanit omat huutavat silti tapa titaanit ja kaikkia samoja reploja kuin titaanijen ollessa elossa ja tehtävänannossa lukee tuhoa titaanit. En tiedä yhtään mitä pitäisi tehdä kaikki uusimmat päivitykset on ladattu ja kyseessä on platinium versio.Jos jollain muulla on ollut sama ongelma ja on lyötynyt ratkaisu niin olisi kiva tietää.

Vastaus: Resistance 2 ongelma

Niin mikä chapter & kenttä (englanniksi) onkaan kyseessä? En ainakaan juuri nyt muista ko. kohtaa tuon pelkän viestisi perusteella..

Vastaus: Resistance 2 -ongelma

kohta on cocodrie louisiana satama ( englanniksi siis varmaan cocodrie louisiana harbor) eli siis se kohta jossa on 3 titaania laivan päällä.

Se on itseasiassa varmaan "Neutralize the Titans"-kohta, Chapter 7.

On hiukan aikaa kun pelin läpi pelasin, mutta jotenkin muistan kyllä ko. kohdan.. Olet siis varmasti tappanut *kaikki* titaanit laivan päältä? Jos ne edelleen huutelee, niin ehkä olet missannut yhden?

Olen varmasti tappanut kaikki titaanit koska mistään päin ei enään lentele ammuksia ja omat ampuvat vain ilmaa (sitä kohtaa missä ne titaanit enne oli)

Kaipa se joku bugi on sekin mahdollinen..

En taas muista sitäkään, mutta voitko loudata viimeisimmän checkpointin (ei siis koko kenttää alusta, vaan viimeisin checkpoint)? Toki ärsyttävää pelata osio uudestaan, mutta jospa se auttaisi asiaan jos joku sattumalta tullut bugi sotkee.

Sitten oletko kuitenkin kokeillut edetä siitä kohdasta, vaikka muut äijät huutelee yms? Tiedä vaikka seuraava checkpoint lävähtää ruutuun kun lähdet (kokeilemaan) etenemään kenttää.

Ei oikein muuta osaa tässä tilanteessa sanoa. Mulla ei R2 ollut ainakaan mitenkään "buginen" kun se läpi pelasin..

Nyt pääsin kyseisen kohdan läpi kun pelasin koko tason uudestaan. Kai se sitten oli joku bugi. Kiitos avusta!

Ylös Bottom