Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Se perinteinen tapa on, että pidetään peliapukyselyt omalla alueellaan ja sopivissa ketjuissa. Ja avunpyynnöissäkin voi sitten käyttää omaa harkintaa sen suhteen, mitä esim. pelin juonesta paljastaa. Hyvän tavan mukaista olisi toimia esim. tällä lailla:Owned joku siirsi mun viestin R2 aiheesta tänne mut vastauksii tarttis silti..
Tarvis vähän apua siinä canyon, utah kentässä.
Siellä käytävillä kun ollaan sitä professoria pelastamassa, niin se kuolee sinne lasikoppiin ko se ihmemutanttikärpäslauma tuhoaa sen ja elimet lentää seinille.. Sitte se lauma tulee siitä pienestä ovesta ja tuhoaa minut AINA. Mitä tässä pitää tehdä?
Nyt alkaa jo tuskan hiki kelmeilemään otsalla niin sanotusti...
Aika alussa, kohta kun lähdetään pois sieltä tulvivasta tukikohdan tapaisesta...
Eli sieltä kun paetaan proffan ja parin muun kanssa helikopterillle, mut proffa pyytää mua hakeen viel jotakin, mut siinä on edessä kaks jotain valtavaa järkälevihollista joilla on jonkinlaiset flamethrowerit... miten pääsen siitä eteepäin kun heitin sen tehotykinkin jo meneen (Perhana kun muista minkään asian nimiä...)
Nyt alkaa jo tuskan hiki kelmeilemään otsalla niin sanotusti...
Aika alussa, kohta kun lähdetään pois sieltä tulvivasta tukikohdan tapaisesta...
Eli sieltä kun paetaan proffan ja parin muun kanssa helikopterillle, mut proffa pyytää mua hakeen viel jotakin, mut siinä on edessä kaks jotain valtavaa järkälevihollista joilla on jonkinlaiset flamethrowerit... miten pääsen siitä eteepäin kun heitin sen tehotykinkin jo meneen (Perhana kun muista minkään asian nimiä...)
Muistaakseni jostain nurkasta löytyy sinko (LAARK). Taisi olla käytävän, (josta vihulaiset tulee) oikealla puolella. Jos siis muistan kohdan oikein.