Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

rFactor-liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Automies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Automies

New Member
Uusi suomalainen rfactor-liiga, rfactor finland on aloittanut toimintansa. Ensimmäistäkään kisaa ei ole vielä ajettu, joten nyt on oiva tilaisuus liittyä liigaan. Ajamme CTDP 2005 SE modilla, ja apuina ovat ABS Off TC High Auto Clucth sekä vaihteet vaihdetaan manuaalisesti. Autot ovat saman tasoisia. Liity nyt niin saat jonkun kivan auton kilpailuun! Tervetuloa mukaan!

Foorumi:
rFactor Finland

Etusivu:
rFactor Finland

Vastaus: rFactor liiga

Itseä kiinnostaa minkälaista taustaa ja kokemusta liigan "tekijämiehillä" on? Onnea liigan menestykseen! Itse olen kovasti välttänyt näitä suomiliigoja, paitsi trellejä (jelppasin Legends modin skineissä ja samalla tutustuin porukkaan siellä), en sielläkään tosin ole juuri ajellut. Meinaatteko keskittyä vaan F1:een vai ajatatteko muitakin modeja? Tosiaan onnea ja menestystä uudelle liigalle.
:)

Itseä kiinnostaa minkälaista taustaa ja kokemusta liigan "tekijämiehillä" on? Onnea liigan menestykseen! Itse olen kovasti välttänyt näitä suomiliigoja, paitsi trellejä (jelppasin Legends modin skineissä ja samalla tutustuin porukkaan siellä), en sielläkään tosin ole juuri ajellut. Meinaatteko keskittyä vaan F1:een vai ajatatteko muitakin modeja? Tosiaan onnea ja menestystä uudelle liigalle.

Hienoo että kiinnostaa :) Ollaan me tän liigan perustajat ajettu erilaisia liigoja. Flyingfinssissä tullut toisen perustajan kanssa pyörittyä tälläkin kaudella ja sitten amateurseissakin mutta siellä on aika paljon apuja. muiden liigahistorioista en tiedä mutta ite aloitin siis flyingfinsseissä. Ajamme kaikenlaisia modeja, tää kausi CTDP 2005:llä nyt ainakin ja sitten joku erilainen auto varmaan, esim koppiauto. Ollaan tosi iloisia jokaisesta liittyjistä liigaamme, toivottavasti niitä tulis että saatais kunnon kilpakausi pystyyn, eikä niitä autovalintojakaan ole niin porukkaa vaan sitä ferraria metsästämään kun autovalinnat tulee :D
Ja sitten xFiressä voidaan aina ajella niitä testejä joillain servuilla eli sinne vaan mukaan.

Jep.. Olen itse ylläpitäjänä Simjunkies.org yhteisössä joten se syö aikaa ja tulee ajattua liigaa siellä, mutta voipi tosiaan olla että johonkin yksittäiseen kisaan osallistun jossakin vaiheessa.

Vastaus: rFactor-liiga

No, toivotaan ny. Uuden liigan väsääminen tyhjästä ilman jonkinlaista valmista jäsenpohjaa on kyllä hemmetin haastava homma.

Ylös Bottom