Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ridge Racer 7

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jiikax

New Member
Eli tuleeko kukaan pelaa joku päivä ridge racerii ihan kunnon porukalla? Ilmottakaa tämän ketjun jatkoks oma id jos omistatte ridge racerin nii katotaan tuleeks tarpeeks porukkaa että päästäs pelaa sitä vähän isommalla suomiporukalla. Oma id on tuo sigussa näkyvä VJ_FIN
Lisään kaikki kenellä on RR7 paitsi jos olen jo lisänny.

Vastaus: Ridge Racer 7

Mikäs ettei, mutta itselleni sopii vain iltayhdeksän jälkeiset pelisessiot.

Kojo sanoi:
Mikäs ettei, mutta itselleni sopii vain iltayhdeksän jälkeiset pelisessiot.
:( ja mulle sopii paremmin pelisessiot enne seitsemää (vanhemmat rupee kattoo telkkaa ja olkkarissa isoin/paras telkka ja siellä myös ps3)

J2 sanoi:
:( ja mulle sopii paremmin pelisessiot enne seitsemää (vanhemmat rupee kattoo telkkaa ja olkkarissa isoin/paras telkka ja siellä myös ps3)
Houston, we have a problem... :D

Itse varmaan pääsen, kunhan ilmoitat aikaa. Cyrus pääsee myös. Veikkaan että Inkkarikin voisi olla innolla mukana, kunhan ei ole pelisessiot sen työaikana. :)

Pibe sanoi:
Itse varmaan pääsen, kunhan ilmoitat aikaa. Cyrus pääsee myös. Veikkaan että Inkkarikin voisi olla innolla mukana, kunhan ei ole pelisessiot sen työaikana. :)
No ihan parin minuutin päästä mun roomiin. Käykö? Ilmoita tänne.
edit: ei tullut ilmoituksia niin en enää välttämättä pääse heti pelaa jos joku kysyy.

Viimeksi muokannut moderaattori:

J2 sanoi:
No ihan parin minuutin päästä mun roomiin. Käykö? Ilmoita tänne.
edit: ei tullut ilmoituksia niin en enää välttämättä pääse heti pelaa jos joku kysyy.
Eilen oli netti alhaalla, eip voinut mittään :(
No kohta on 24M yhteys, joten ei periaatteessa haittaa :)

Ilmoita vaikka päivää etukäteen jos noin ajoissa pitää pelata, että huomaa ja kerkiää käydä ilmoittelemassa pääseekö.

Pibe sanoi:
Eilen oli netti alhaalla, eip voinut mittään :(
No kohta on 24M yhteys, joten ei periaatteessa haittaa :)

Ilmoita vaikka päivää etukäteen jos noin ajoissa pitää pelata, että huomaa ja kerkiää käydä ilmoittelemassa pääseekö.
Huomenna en pääse pelaa :( joten käviskö klo 14 tänään mun roomis?

24M netti :eek: varmaan aika nopee! ...ja kallis...

Olen töissä, en pääse tohon aikaan.

Ylös Bottom