Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rippileiri!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ne opettajat/papit ei muuten ikinä vastaa kunnolla kun niiltä kysyy. Kerrankin tokaisin tunnilla itsekseni: "Onhan se uskontokin teoria", johon opettaja vastasi: "Ei!! Se on ilmoitus!!!"

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Ne opettajat/papit ei muuten ikinä vastaa kunnolla kun niiltä kysyy. Kerrankin tokaisin tunnilla itsekseni: "Onhan se uskontokin teoria", johon opettaja vastasi: "Ei!! Se on ilmoitus!!!"
Ei niin. Ennen leiriä meillä oli raamatun luku-ja kysely tunti, ja mä sain 0 vastausta 10 kysymykseen. Tunnin jälkeen pappi anto paperin ja käski kirjottaa siihen ne kysymykset. Tietenkin paperi meni hukkaan, eikä kukaan muistanut siitä mitään.

Mulla leiri alkaa ylihuomenna, joka kestää viikon. Ryhmä on vähän tylsä paitsi tietenkin omat kaverit ja isoset.

Mä kävin riparin 2 vuotta sitten Lapissa ja oli hauskaa. Tuli kokeiltua mm. koskenlaskua. Huonoa oli se, että konfirmaatioharjotus oli heti paluumatkan jälkeen klo 8.00 ja yöllä oli nukkunut n. 1,5h.

Olenpas taas ollu aktiivinen kirjoittelija kun on yhteiset-alueen kaikilla alueilla viimeisin viesti...

Ylös Bottom