Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band 2 ja sen hankinta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aissi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Aissi

New Member
Sen verran tunnettu pelisarja, että kaikki tietävätkin jo mistä on kyse.

Olis vain tällanen ongelma: Peli julkaistaan PS3:lle USA:ssa lokakuun puolivälissä, mutta ainakaan amazonista ei ole mahdollista tilata kyseistä pakettia USA:n ulkopuolelle.
Eli tiedättekö mitään kauppaa/tapaa jolla pelipaketin voisi saada jouluksi kotiin? esim. Välittäjän kautta?
 
Vastaus: Rock Band 2 ja sen hankinta

Barnes & Noble kuten viimekin kerralla.

Hinta lähetyksineen $224.98 + ALV + noin kymppi kuriirille.
 
Vastaus: Rock Band 2 ja sen hankinta

Hinnan takia ko jenkeistä tilaatte.

Eikös sitä voi ostaa höskät suomesta (Siis ekan osan) ja sitten pelkkä kakkos peli jenkeistä jos tänne ei samaan syssyyn tule.
 
Vastaus: Rock Band 2 ja sen hankinta

Mun aikomuksena on kuitenkin hankkia ne kakkososan soittimet. Niitä on testien mukaan paranneltu sen verran, että jos ei vanhoja ole, niin nuo uudet kannattaa ehdottomasti hankkia:
esim. rummut ovat paljon kimmoisemmat ja pitävät vähemmän ääntä + pedaali on metallipäällystetty.
Kitaran strummin löystymisongelmia ym. on korjattu
jne.
 
Vastaus: Rock Band 2 ja sen hankinta

Nyt olisi siis sellainen tilanne, että ostan PS3:lle GH:WT:n koko setin (eli kaikki soittimet+peli) täältä Suomesta heti julkaisupäivänä (On siis ennakkotilattu), mutta kuitenkin olen ajatellut Rock Band 2:n ostoa, siis pelkän pelin.
Ensin kokeilin Rock Band 2:n ihan omilta kotisivuilta, ja kun valitsin maan Finland...
"Tuotetta ei voi lähettää tähän maahan"
Hm. Tarvitsee sitten vain odottaa. Sitten käväisin Walmartin sivuilla kokeilemassa,
voisiko Rock Band 2 : AC/DC Live:n tilata. Yläkulmassa heti luki että tilauksia USA:n ulkopuolelle ei toimiteta. Mistä ihmeestä tuon pelkän pelin voisi tilata? Kumman tahansa?

Kiitos.

-Cslangsta
 
Vastaus: Rock Band 2 ja sen hankinta

Nyt olisi siis sellainen tilanne, että ostan PS3:lle GH:WT:n koko setin (eli kaikki soittimet+peli) täältä Suomesta heti julkaisupäivänä (On siis ennakkotilattu), mutta kuitenkin olen ajatellut Rock Band 2:n ostoa, siis pelkän pelin.
Ensin kokeilin Rock Band 2:n ihan omilta kotisivuilta, ja kun valitsin maan Finland...
"Tuotetta ei voi lähettää tähän maahan"
Hm. Tarvitsee sitten vain odottaa. Sitten käväisin Walmartin sivuilla kokeilemassa,
voisiko Rock Band 2 : AC/DC Live:n tilata. Yläkulmassa heti luki että tilauksia USA:n ulkopuolelle ei toimiteta. Mistä ihmeestä tuon pelkän pelin voisi tilata? Kumman tahansa?

Kiitos.

-Cslangsta

Esimerkiksi VG+:sta

Itse olen ainakin tuolta todella monta tilausta tehnyt, ja pelit ovat aina tulleet n. 3-5 päivässä kuplamuoviin päällystettynä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band 2 ja sen hankinta

OK, pitää lähipäivinä kokeilla, ja jos onnistuu, niin KIITOS erittäin paljon :o
 
Vastaus: Rock Band 2 ja sen hankinta

Kyllä se on mun mielestä "joudut"

Joudut huijaamaan esim. osoitteesi ja jotkut luottokortit eivät kuulemma toimi tuolla.

Tosta ollaan montaa mieltä, mutta mistäs ton RB2:sen siis pelkän pelin sais edullisimmin, kun ottaa postit mukaan?
 
Vastaus: Rock Band 2 ja sen hankinta

Onks toi VG+ varma valinta? Alkoi kiinnostaa.. :)
Mites...jos haluaa vielä RB1 biisit myös niin pitää vissii sekin ostaa? Vai onko RB:ssa pelissä joku inside store josta ne voi importata RB2:seen?
 
Ylös Bottom