Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band -kappaleiden osto PlayStation Storesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tramppas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tramppas

New Member
Ostin muutamia kappaleita ps-storesta rock bandiin.
Osto, lataus ja tallentaminen onnistuivat ongelmitta, mutta biisejä ei löydy rock bandin muiden biisien seasta (eikä pelistä mistään muualtakan).

Sotiiko tässä nyt versiot vai mikä keskenään, en kyllä edes tiedä onko pelini usa, euro vai mikälie versio, kun pelin käytettynä oon ostanut. Mistä version voi tarkistaa?

Pelin kautta biisien osto näytti kaikki maholliset kappaleet jo valmiiksi ostetuksi.

Auttakaa noviisia :o

Vastaus: Rock Band kappaleiden osto ps-storesta

Sotiiko tässä nyt versiot vai mikä keskenään, en kyllä edes tiedä onko pelini usa, euro vai mikälie versio, kun pelin käytettynä oon ostanut. Mistä version voi tarkistaa?
Todennäköisesti ostit väärälle versiolle. Version näet pelikotelon kyljessä olevasta tuotekoodista. Eurooppalaiset PS3-pelit ovat tunnukseltaan BCES-XXXXX tai BLES-XXXXX.

Täällä samainen ongelma. Meikäläiseltä siis löytynee ilmeisesti jenkki-versio (kyljessä BLUS 30050). Biisejäkin tuli osteltua jonkin verran eli onko totta, että minun täytyisi ostaa uusi rock band peli (eurooppalainen versio) jotta kyseiset kipaleet löytyisivät?

Biisejäkin tuli osteltua jonkin verran eli onko totta, että minun täytyisi ostaa uusi rock band peli (eurooppalainen versio) jotta kyseiset kipaleet löytyisivät?
Kyllä, BLUS/BCUS-tuotekoodilla varustetut pelit vaativat kaverikseen USA:n Storesta ostettua matskua.

Vastaus: Rock Band -kappaleiden osto PlayStation Storesta

Ruotsissa käydessämme ostimme Gamestopista mulle RB2. Taidan olla ihan tyhmä, mutta ilmeisesti Ruotsissa on sama tämä Euroopan aluekoodi (PAL) kuten suomessa, ettei tarvitsisi muiden kauppojen kanssa ruveta säätämään?

Greetz, Temppa

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band -kappaleiden osto PlayStation Storesta

Taidan olla ihan tyhmä, mutta ilmeisesti Ruotsissa on sama tämä Euroopan aluekoodi (PAL) kuten suomessa, ettei tarvitsisi muiden kauppojen kanssa ruveta säätämään?
HD-aikakaudella nuo PAL/NTSC-koodaukset kannattaa unohtaa. DLC-yhteensopivuus ratkotaan pelin tuotekoodin perusteella. Mutta Rock Bandista ei taida mitään maakohtaisia versioita olla Euroopassa, joten Ruotsista ostetulle pelille DLC:t saa ostettua suomalaisella PSN-tunnuksellakin.

Ylös Bottom