Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Tilasin itselleni Bundlen Barnes & Noblesista, kun täälläkin sitä suositeltiin. Kuinka kauan teillä on suunnilleen mennyt että paketti on saapunut? Tilasin itse tiistaina, mutta nyt GameStopin mukaan (joka siis kaiketi vastaa kaikista B&N:n pelitilauksista?) B&N:llä on jotain häsläystä gift certificaten kanssa ja lähetys siis pendaa. En edes ilmoittanut mitään lahjanumeroa joten onko muilla ollut samanlaista kämmäilyä?
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Tilasin itselleni Bundlen Barnes & Noblesista, kun täälläkin sitä suositeltiin. Kuinka kauan teillä on suunnilleen mennyt että paketti on saapunut? Tilasin itse tiistaina, mutta nyt GameStopin mukaan (joka siis kaiketi vastaa kaikista B&N:n pelitilauksista?) B&N:llä on jotain häsläystä gift certificaten kanssa ja lähetys siis pendaa. En edes ilmoittanut mitään lahjanumeroa joten onko muilla ollut samanlaista kämmäilyä?

Tilaisin bundlen 21.12 ja 2.1 (eli 12 pv) pääsin jo rämpyttää vaikka välissä oli joulut ja uudet vuodet.

Nyt (15.4 eli samaisena tiistaina) olen tilannut lisäkitaran ko. paikasta ja eilen tuli viestiä että lähetys myöhästyy, syytä ei kerrottu.

Eli nopeasti tulee jos vain tavaraa löytyy.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Tilaisin bundlen 21.12 ja 2.1 (eli 12 pv) pääsin jo rämpyttää vaikka välissä oli joulut ja uudet vuodet.

Nyt (15.4 eli samaisena tiistaina) olen tilannut lisäkitaran ko. paikasta ja eilen tuli viestiä että lähetys myöhästyy, syytä ei kerrottu.

Eli nopeasti tulee jos vain tavaraa löytyy.

Selvä, minullekin tulii siis alunperin tuo myöhästymisilmoitus ilman syytä, kyselin syytä niin sanoivat että B&N päässä jotain häikkää. Toivottavasti saisi pian paketin matkaan että pääsisi rokkaamaan :)
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Kiitokset vielä kaikille avusta, etenkin Hexille. Peli tuli eilen tilattua ja nyt odottelen jännityksellä, milloin ja minkälaisessa kunnossa paketti saapuu perille.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

UPSin seurannan mukaan paketti on lauantaina saapunut jo Helsinkiin, sekä ilmoitettu toimituspäivä näyttäisi olevan huomenna tiistaina 22. päivä. Tiedättekö miten UPSi toimii tuon toimituksen kanssa, kun päivällä olen itse töissä ja kerrostalossa on tietenkin pääovea myöten ovet lukossa. Pitäisiköhän tuonne soittaa että tuovat sen työpaikalle, vai soittavatko ennen paketin tuontia että voisin olla vastaanottamassa sitä?
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

UPSin seurannan mukaan paketti on lauantaina saapunut jo Helsinkiin, sekä ilmoitettu toimituspäivä näyttäisi olevan huomenna tiistaina 22. päivä. Tiedättekö miten UPSi toimii tuon toimituksen kanssa, kun päivällä olen itse töissä ja kerrostalossa on tietenkin pääovea myöten ovet lukossa. Pitäisiköhän tuonne soittaa että tuovat sen työpaikalle, vai soittavatko ennen paketin tuontia että voisin olla vastaanottamassa sitä?

Lähetit eivät soittele, vaan lähtökohtaisesti toimittavat paketin työpäivän aikana ko. osoitteeseen. Soita UPS:lle ja muuta toimitusosoite duuniisi. Myös iltatoimitus voi olla sovittavissa. En muista kuinka joustavia UPS:llä ollaan noiden suhteen. (kuriirifirmoissa on eroa)
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

UPSin seurannan mukaan

Tilasit siis B&N:ltä (Gamestopin lähettämänä) ja tuo tulee UPSin kuljettamana. Mikä lähetystyyppi tuo oli? Minulle tarjottiin vain International Economya ja en löydä Gamestopin sivuilta tarkempaa mainintaa, miten tuo toimitetaan.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Ne upgreidaa kalliit international-tilaukset kuriirilla lähetettäväksi. Nopein mahdollinen kuljetus siis, eikä maksa ylimääräistä kuin reilun kympin, jonka kuriiri laskuttaa tullaushommien hoidosta.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

OK,
paketti lähtee tänään Gamestopilta. Pitää seurata, miten ilmoittavat sen tulevaksi. Jos tulee kuriirilla kotiovelle, vastaanoton järjestäminen voi tuottaa ylimääräistä työtä. Siksi voisin jopa preferoida vaihtoehtoa, että paketti jää tulliin ja hurautan autolla sitä hakemaan.

E: eipä lähdekään vielä tänään. Tuli ilmoitus, että viivästyy max. 30 päivää (syytä ei kerrottu).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Tilaisin bundlen 21.12 ja 2.1 (eli 12 pv) pääsin jo rämpyttää vaikka välissä oli joulut ja uudet vuodet.

Nyt (15.4 eli samaisena tiistaina) olen tilannut lisäkitaran ko. paikasta ja eilen tuli viestiä että lähetys myöhästyy, syytä ei kerrottu.

Eli nopeasti tulee jos vain tavaraa löytyy.

Mielenkiintoista, tänään kun tulin himaan kitara odotti kotiovella (asun rivarissa) ilman että tuli mitään ilmoitusta saapumisesta. Eli 17.4 ilmoitus että tavara myöhästyy max 30 pv ja nyt jo täällä :confused:

Noh asia ei tietty mua haittaa, yllätyksekseni päästään veivaa Wappuna koko orkesterin (kitara, basso, rummut, laulu) voimin mutta ihmetyttää että mikä tuolla päässä oikein onkaan sekaisin :)

Eli edelleen nopeasti tulee kun on tullakseen...

EDIT: ja lisäkitaran hinnaksi erikseen ostettuna ja kotiinkannettuna tuli siis 60,- (euroa)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Mielenkiintoista, tänään kun tulin himaan kitara odotti kotiovella (asun rivarissa)
ilman että tuli mitään ilmoitusta saapumisesta. Eli 17.4 ilmoitus että tavara
myöhästyy max 30 pv ja nyt jo täällä :confused:

Mielenkiintoista. Tarkoittaakohan tuo sitä, että lähettävät minullekin paketin siitä kertomatta. No, pääasia että toimittavat nopealla tempolla ja paketti ei jää seilaamaan viikoiksi.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Nonni, sorruin sitten. Näyttäis, että gamestop postittelisi rokkibändin tänään torstaina tänne suuntaan. Wohoo!

Rock Bandin tilaaminen oli viimeinen sinetti sille, että taitaa jäädä kevätauringot nyt nauttimatta :D
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Eilen tuli tosiaan rokkibändi ja kävi niin hassusti että vaikka tilasin yhden, niin postittivat kaksi kappaletta bundleja :D Ei hätää, sillä myin toisen peleistä jo työpaikalleni. Kunnon sika voisi repiä hyvät rahat huuto.netistä mutta en jaksa.

Itse peli toimii loistavasti ja on juuri niin hauska kuin odottaa saattaa. Rummuttaminen oli yllättävän luontevaa koska oikeasta rummuttamisesta on jonkun verran kokemusta. Ainut harmi on suhteellisen kova kolina padeja hakatessa, joten MacGyveröin pehmennykset jokaiseen "rumpuun", niin ei kuulu niin kova kolaus.

Onko muuten mitään keinoa saada luottokorttia toimimaan US Store accountin kanssa jotta voisi ostaa uusia biisejä?
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Onko muuten mitään keinoa saada luottokorttia toimimaan US Store accountin kanssa jotta voisi ostaa uusia biisejä?

Taitaa jopa käydä samat kortit mitä Eurostoressa, eli varsin hyvätkin mahkut. Paremmin tietävät saavat valottaa. Sillä aikaa voi käydä tarkastelemassa Playstation Store USA -ketjua.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Eiköhän nuo yleisimmät luottokortit (Visa, Master ym.) toimi, kun Nordean Visa Electronicin pelittää loistavasti.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Nyt on tilattu Ebaystä RockBand ja hiljennysläpyskät rummuille :) Saa nähdä tuleeko oikeaa tavaraa ja kauan kestää.. postien kanssa oli noin 200$
 
Ylös Bottom