Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rockstar confirm new GTA games

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arit73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

arit73

Well-Known Member
Rockstar confirm new GTA games

Unsurprising news emerged today from the stables of Rockstar, the developers raking in the cash behind the hugely successful Grand Theft Auto games. Apparently, a representative was cornered on CNN and was coerced into confirming that two brand new GTA games are already in development, GTA: Sin City and GTA 4.

Sony have also been on record lately, boasting that theyve secured the next two GTA games as PS2 exclusives. All the latest as we get it.


Tässä On Linkki sinne sivulle

http://www.ferrago.co.uk/story/863
 
Meneepä innostus koko pelisarjasta, kun se alkaa muistuttamaan enemmän Tomb Raideria lukuisine jatko-osineen. Hyvää peli sarjaa ei saisi pilata näin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Meneepä innostus koko pelisarjasta, kun se alkaa muistuttamaan enemmän Tomb Raideria lukuisine jatko-osineen. Hyvää peli sarjaa ei saisi pilata näin...

No kunhan tulee uudistuksia tarpeeksi.
Mutta ei liikaa saa muokata.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
No kunhan tulee uudistuksia tarpeeksi.
Mutta ei liikaa saa muokata.
'

Monta uutta GTA peliä kuulostaa hyvältä, mutta kunhan ei ihan rahastukseksi mene. Ei mitään GTA7, kaksi uutta autoa ja erilainen kaupunki -juttua. Niin paljon kaikkea mahdollista, ettei tämä pelisarja pääse kuihtumaan, niinkuin TR.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
No kunhan tulee uudistuksia tarpeeksi.
Mutta ei liikaa saa muokata.

Minä haluaisin kieltolain aikaiseen Chicagoon sijoittuvan GTA:n.
Konepistoolit viulukoteloissa, jengillä tyylikkäät puvut. Tommy voisi aloittaa vaikka nuorena salakuljettana tms.

sweeeet...
 
Julistan hypen virallisesti alkaneeksi.

Onko tuo Sin City sitten se GTA San Andreas (San Fransisco) josta on ollut huhuja liikkeellä? Sittenhän kaikki alkuperäisen GTA:n kaupungit (Liberty City, San Andreas & Vice City) olisivat tulleet 3D-maailmaan. Ja GTA 4 olisi sitten se online-peli, vai?

Kyllähän se Tomb Raiderin kohtalo taitaa GTA-pelejäkin odottaa ennemmin tai myöhemmin - toivottavasti kuitenkin myöhemmin. Yksi asia joka ainakin toistaiseksi pitää GTA-pelien osakkeita korkealla on se, ettei niillä (GTA 3 / Vice City) oikeastaan ole todellisia kilpailijoita eli ne pitävät kahdestaan koko suosittua peligenreä hallussaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rez o
Julistan hypen virallisesti alkaneeksi.

Onko tuo Sin City sitten se GTA San Andreas (San Fransisco) josta on ollut huhuja liikkeellä? Sittenhän kaikki alkuperäisen GTA:n kaupungit (Liberty City, San Andreas & Vice City) olisivat tulleet 3D-maailmaan. Ja GTA 4 olisi sitten se online-peli, vai?

Mutta, eihän ne ole samanlaisia alkuunkaan (siis Liberty City ja Vice City), kuin GTA 1:n Liberty City ja Vice City. Vai onko??
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Mutta, eihän ne ole samanlaisia alkuunkaan (siis Liberty City ja Vice City), kuin GTA 1:n Liberty City ja Vice City. Vai onko??
Ei, onhan niissä pieniä yhtäläisyyksiä mutta lähinnä vain nimet ovat samat.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dachef
Minä haluaisin kieltolain aikaiseen Chicagoon sijoittuvan GTA:n.
Konepistoolit viulukoteloissa, jengillä tyylikkäät puvut. Tommy voisi aloittaa vaikka nuorena salakuljettana tms.

sweeeet...

Mafia. Et ole tuollaisesta pelistä kuullut? Taitaa tosin olla vain PCllä ja ehkä XboXilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Minä en ole uutiseen vielä törmännyt. Onko sinulla antaa lähdettä?

Peli lehdistä olen itse lukenut, joten minulla ei ole antaa linkkiä, mutta Oliver taisi tehdä sen jo (en tsekannut linkkiä itse vielä, joten en tiedä).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Mafia. Et ole tuollaisesta pelistä kuullut? Taitaa tosin olla vain PCllä ja ehkä XboXilla.

Minä olen niin pirun laiska etten jaksa lukea muille kuin PS2lle ilmestyvistä peleistä. Mutta jos tuo on tullakseen pitää varmaan tutustua tarkemmin.

Jotain hämärää muistikuvaa kyllä on ko. pelistä.
 
Sitten on vielä se True Streets of LA (tjsp), joka on vielä tuloillaan. Kuulemma GTA-tyylinen peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Sitten on vielä se True Streets of LA (tjsp), joka on vielä tuloillaan. Kuulemma GTA-tyylinen peli.

Tarkoitan varmaan: True Crime: Streets of LA peliä, mikä ilmestyy PS2:lle ja GC:lle. Boxista en ole varma. GTA tyylinen peli, paitsi että siinä ollaan hyvien puolella, eli pelattava hahmo on poliisi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Tarkoitan varmaan: True Crime: Streets of LA peliä, mikä ilmestyy PS2:lle ja GC:lle. Boxista en ole varma. GTA tyylinen peli, paitsi että siinä ollaan hyvien puolella, eli pelattava hahmo on poliisi.

Onks toi True Crime nyt vahvistettu että se tulee myös Cubelle? Se ois kyllä unelmien täyttymys jos noi GTA:t käännettäis Cubelle!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cubetus
Onks toi True Crime nyt vahvistettu että se tulee myös Cubelle? Se ois kyllä unelmien täyttymys jos noi GTA:t käännettäis Cubelle!

Muistan lukeneeni kolmisenkymmentä vuotta sitten Peliasema lehdestä jotain sellaista.
 
Päivän kovin uutinen tulee varmasti Take-Twon suunnalta, joka on vahvistanut julkaisevansa muutaman todella kovan luokan pelin. Vuoden 2003:n lokakuuhun mennessä Take-Two tulee julkaisemaan mm. Vice Cityn PC-version, Railroad Tycoon III:n sekä Hidden & Dangerous 2:n. Konsolipuolella PS2:lle ja Xboxille on luvassa ainakin Mafia, The Great Escape ja Manhunt.

Ensi vuoden marraskuussa alkavan, ja vuoden 2004 lokakuussa loppuvan, pörssivuosi 2004 aikana Take-Two tulee julkaisemaan Max Payne 2:n, Grand Theft Auto -pelisarjan seuraavan osan sekä State of Emergencyn jatko-osan. Take-Twon julkaisulistalta löytyy myös 3D Realmsin Duke Nukem Forever, mutta tämän ikuisuusprojektin julkaisuajankohtaa ei ole kerrottu.

http://www.tilt.tv/index.php?path=2&pvm=2002.12.18

^ Lähde: Tilt.tv 18.12.2002

Hienoa, että saadaan Mafiakin PS2:lle. :)
 
Ylös Bottom