Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ropecon '06

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja makedin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

makedin

New Member
Havaitsin tässä äsken, ettei koko foorumilla ole yhttän ketjua Ropeconista, eikä varsinkaan tämänvuotisesta tapahtumasta. Nyt on. Kuinkas moni aikoo käyttää seuraavan viikonloppunsa Espoon Dipolissa? Mitä aiotte puuhata? Minkälälaisia pukuja/ teemoja olette ajatelleet?

Vielä niille jotaka eivät tajua haluavansa Ropeconiin, tai eivät (onko mahdollista?) tiedä Conista, lienee parasta iskeä linkki osoitteeseen http://www.ropecon.fi/.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ropecon `06

makedin sanoi:
Kuinkas moni aikoo käyttää seuraavan viikonloppunsa Helsingin Dipolissa? Mitä aiotte puuhata?

Minä menen lähinnä pelaamaan lautapelejä sekä tietenkin pelauttamaan pari peliä. Tänä vuonna meikäläisen pelauttama skenaario on hyvin videopeliläheinen ja ehkä oudoin yksittäinen viritelmä jonka olen koskaan tehnyt. :)

Vastaus: Ropecon '06

Hmpf. Muistelisin, että aiemmista RopeConeista on kyllä keskusteltu täällä mutta ei sitte.

Huvittais tänä vuonna tulla taas pitkästä aikaa morjenstamaan tuttuja mutta ei nyt taida finanssit antaa periksi Assembly-käynnin jälkeen reissata taas pk-seudulle.

Tokihan coniin tänäkin vuonna eksytään, olisiko nyt viidettä tai kuudetta kertaa. Tänä vuonna tosin jätän suosiolla omituisemmat asusteet väliin, niistä kun tuppaa pitemmän päälle olemaan vaivaa Dipolin hikihelteessä. Ropeharrastus on kyllä viime aikoina hävinnyt miltei olemattomiin, mutta Ropeconia on silti mahdoton jättää väliin.

Kerrotko Teppo lisempää tuosta pelistäsi, kuulostaa ihan mielenkiintoiselta..? Vai onko pelipaikat täynnä jo. :)

designed sanoi:
Huvittais tänä vuonna tulla taas pitkästä aikaa morjenstamaan tuttuja mutta ei nyt taida finanssit antaa periksi...
Köhöm, ihan kun olisin kuullut tuon muutaman kertaa aiemminkin. Koitahan nyt hyvä mies ryhdistäytyä ja pakottaa hurmaava kyynisyyskompleksisi kerrankin paikan päälle. ;)

GrandAlf sanoi:
Kerrotko Teppo lisempää tuosta pelistäsi, kuulostaa ihan mielenkiintoiselta..? Vai onko pelipaikat täynnä jo. :)

Kuka murhasi Pac-Manin?

Videopolis on surun vallassa kun miljonääriplayboy Pac-Man löytyi huoneistostaan murhattuna. Murha ei sinänsä tullut kenellekään yllätyksenä, koska Pac-Manin huumeriippuvuus, hurjat elämäntavat ja rahaongelmat olivat hyvin yleisessä tiedossa. Uransa näyttelijänä aloittaneen supertähden ympärillä kulki myös monia hurjia huhuja, joiden mukaan hän omm.lisi ollut yli 300 000 rupian edestä velkaa Luigin mafialle...

Tässä tarinassa pelaajien hahmot ovat tosiaan kohtuullisen tuntemattomia videopelihahmoja, joiden etsivätoimiston Dig Dug palkkaa selvittämään ystävänsä murhan. Tutkimukset vievät hahmot ympäri Videopolista ja lopulta paljastavat heille karmean totuuden murhan takana. Sääntöjärjestelmänä pelissä toimii Wushu, joka on Daniel Bayn kehittämä ilmainen, toimintapainotteinen sääntöjärjestelmä jossa pelaajat saavat sitä enemmän noppia heitettäväksi kuin he kuvailevat tekojaan.

GrandAlf sanoi:
Köhöm, ihan kun olisin kuullut tuon muutaman kertaa aiemminkin. Koitahan nyt hyvä mies ryhdistäytyä ja pakottaa hurmaava kyynisyyskompleksisi kerrankin paikan päälle. ;)

Aiempina vuosina on kyse ollut enempi huvittamisesta, tänä vuonna huvittaisi (käväistä lauantaina) mutta tilillä on ihan reippaan rehellisesti 7e, jolla ei taida päästä edes kunnolla sisään, saati sitten hobittimaisesti Sinne ja Takaisin.

Haha, tuo Tepon peli on kyllä just se mitä Konsolifin-jengi kaipaa :D

Heh, kuulostaa kyllä sopivan osuvalta toi Pac-Man, melkein yhtä oudolta kun kaverin monta vuotta suunnittelema "Kuka lavasti Michael Jacksonin?"

Ja dessu, harmi ettet pääse paikalle. Mutta koita joskus kirjoittaa edes yksi viesti, joka ei saa kahveja pärskähtämään näppäimistölle. :D (Tai ehkä vaan pitäisi ottaa tavaksi, etten lue viestejäsi 03:00 jälkeen)

GrandAlf sanoi:
Mutta koita joskus kirjoittaa edes yksi viesti, joka ei saa kahveja pärskähtämään näppäimistölle. :D (Tai ehkä vaan pitäisi ottaa tavaksi, etten lue viestejäsi 03:00 jälkeen)

Jos minä sen tekisin, en olisi minä ;)
(Saan näppäimistövalmistajilta sponsorirahaa tätä tarkoitusta varten)

Lautapelejä (ja tarinankerrontapeliä!) ja MTG-osastoa olen menossa pelailemaan.

Ropecon on nyt allekirjoittaneen osalta ohi. Paljon tuli opittua ja tuhlattua ja muuta lässytystä.

Menin vielä varmuuden vuoksi tekemään sen, jonka tiesin typeräksi: Kävin katsomassa miltä näyttää Teppo_Holmqvist. Miks minun pitää "aina" rikkoa toimivat illuusioni muista foorumilaisista?

makedin sanoi:
Menin vielä varmuuden vuoksi tekemään sen, jonka tiesin typeräksi: Kävin katsomassa miltä näyttää Teppo_Holmqvist. Miks minun pitää "aina" rikkoa toimivat illuusioni muista foorumilaisista?

Heh, en minä nyt niiiin typerän näköinen ole. :p

Teppo_Holmqvist sanoi:
Heh, en minä nyt niiiin typerän näköinen ole. :p
Kysymys ei ole siitä, vaan siitä, että kun joku näyttääkin aivan erilaiselta kuin kuvittelee, se tuntuu oudolta, ja nämä kaksi kuvaa jäävät taistelemaan mieleen.

Ylös Bottom