Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

RPM Tuning

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nupe_31
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nupe_31

Member
Elikäs kyseinen "tuunailu" peli on julkaistu vähän yli viikko sitten. Etsin olisiko tästä pelistä löytynyt omaa ketjua, mutta enpä löytänyt joten päätin sitten aloittaa uuden...

Onko kukaan testannut tätä peliä, että millainen on? Hintahan on halvimmillaan vain 30 euroa joten joku "low budget" peli tämä ilmeisesti on.

Kannattaako tähän rahojansa upottaa, jos tuunaaminen kiinnostaa vai kannattaako suosiolla odotella Street Racing Syndicatea ja NFS: Underground 2:sta?

Tässä vähän infoa pelistä:

RPM Tuning vie pelaajat Los Angelesin kaduille huippuunsa viritettyjen katuautojen ratin taakse. Ajoneuvot ovat vapaasti valittavissa ja täysin muokattavissa haluamaansa kuosiin tai virityksiin. Auton käyttäytyminen muuttuu jatkuvasti antaen tunteen kehityksestä, menopeli on todellakin omistajansa näköinen ja tehoinen! Kaduille päästyään pelaaja voi ajella vapaasti missä haluaa. RPM Tuning on ainoa OIKEA autojen virityspeli, joka tarjoaa samalla täydellisen valinnan vapauden sekä loistavan ajotuntuman.

http://www.gamezone.de/reviews_detail.asp?gameid=18735&systemid=3&review=RPM%20Tuning
http://www.gamesweb.com/artikel/index.php?id=107
http://www.gbase.ch/index.asp?target=reviews&zone=ps&id=11075&page=2

Aika vähän on arvosteluja ja kokemuksia mutta tuossa on muutama.

Älä suotta laita rahojas RPM Tuning:n.
1. Minulla ja yhdellä tutulla oli muistikortti ongelma, eli kerran pysty tallentaa ja tämän jälkeen valitti jotain, että ei voi tallentaa enää.
2. Siis jopa NFS:UG on parempi, kuin RPM Tuning. Todellakin huomaa että on halpa budjetti peli.

Ei minulla muuta tällä kertaa.

Juu kiitti linkistä Oliver!

Alkaa menemään aika mielenkiintoiseksi noitten tuning pelien kanssa. Kaikki kolme peliä pitäisi ilmestyä syksyllä/loppuvuodesta..kilpailu on kovaa..Juiced vaikuttaisi noista olevan se realistisin peli ja autojakin on ihan tarpeeksi..

Saa nähdä mikä noista tulee sitten hankittua. Tuo juiced todellakin kuulostaa ja näyttää aika siistiltä kyllä! :cool:

Huvittavaa vaan noissa Juicedin screenshoteissa oli se, että päivälläkin noissa autoissa oli neon valot päällä :rolleyes:

Olen pelannut juiced:n demoa Pc:llä eikä kyllä mikään erikoinen peli ole. Nfs:UG on paljon parempi.... Mutta demot on yleensä keskeneräisiä ettei tiedä vaikka toi yllättäisi =)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan junnu20
Olen pelannut juiced:n demoa Pc:llä eikä kyllä mikään erikoinen peli ole. Nfs:UG on paljon parempi.... Mutta demot on yleensä keskeneräisiä ettei tiedä vaikka toi yllättäisi =)

Milloin muuten pelasit tuota demoa? 13 pvä kesäkuutahan Acclaim julkaisi virallisesti demon, mutta viikkoja aiemmin siitä oli liikkeellä joku beta demo.

NFS: Undergroundissa on huono homma kun siinä ei pääse vapaasti ajelemaan missä vaan. Pitää aina ajella niitä ratoja pitkin eikä ole mitään vapautta.

Ylös Bottom