Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rumpali Travis Barker vakavassa lento-onnettomuudessa (Transplants, Blink 182, +44)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuomas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rumpali Travis Barker vakavassa lento-onnettomuudessa (Transplants, Blink 1

Kieltämättä ikävä uutinen mutta onneksi sentään Travis selvisi hengissä. Toivottavasti kaveri pystyy vielä kannuja hakkaamaan moisen kokemuksen jälkeen. Sääli tietty muita jotka eivät olleet yhtä onnekkaita..

Vastaus: Rumpali Travis Barker vakavassa lento-onnettomuudessa (Transplants, Blink 1

Jännä sattuma että molemmat starat selvisivät mutta kaikki avustajat jne kuolivat... :0
Eikö kriittinen tila ja vakaa tila ole ainakin jossain määrin eri asia? Kun alaotsikossa lukee että kriittisessä tílassa ja itse uutisessa että tila on vakaa..

Eikö kriittinen tila ja vakaa tila ole ainakin jossain määrin eri asia? Kun alaotsikossa lukee että kriittisessä tílassa ja itse uutisessa että tila on vakaa..

On eri asioita, mutta ne ei kumoa toisiaan. Tila voi olla kriittinen, mutta samalla vakaa. Tarkoittaen sitä, että vaara ei ole ohi, mutta on toistaiseksi hallinnassa täten vakaa. Esimerkiksi jos potilasta pidetään tarkoituksella koomassa, puhutaan vakaasta tilasta, mutta tilanne on mitä luultavammin edelleen kriittinen.

Mutta itse asiaan. Ikävä ja todella valitettava tapaus. Vaikka en itse ole mikään kyseisen herran yhtyeiden kovin kannattaja, niin olen silti aina arvostanut hänen kannun hakkaustaitoja. Erittäin paljonkin. Monet keskustelut ollaan kavereiden kanssa käyty siitä, että Blink 182 on ihan *****, mutta Travis Parker on kyllä per****** hyvä rumpali. Täytyy vaan toivoa, että kaveri selviää...ja sen jälkeen perustaa kunnon yhtyeen :)

On eri asioita, mutta ne ei kumoa toisiaan. Tila voi olla kriittinen, mutta samalla vakaa. Tarkoittaen sitä, että vaara ei ole ohi, mutta on toistaiseksi hallinnassa täten vakaa. Esimerkiksi jos potilasta pidetään tarkoituksella koomassa, puhutaan vakaasta tilasta, mutta tilanne on mitä luultavammin edelleen kriittinen.

Oolrait, kiitos selvennyksestä. Menin jo ihan sekasin noista.. :D
Muttajoo toivotaan että selviää, aika lailla samalla kannalla oon ku SILIK, hyvä rumpali mutta Blinkistä en tykkää.

Mä kun tuota uutista luin, ajattelin että ei voi olla totta, Travisilla kaksoisveli WTF!? jne :D :p
Mutta onneks se kohtaus meni ohi ;D

Kurja juttu kyllä, joskus sitä tuntuu että noi kuuluisuudet elää kaiken tällasen toisella puolella,
ettei niille ny koskaan onnettomuus kohdalle satu.
Ainakaan enää tällä vuosikymmenellä (unohdetaan siis historian nuorena lähteneet starat).
Blinkin ainut ja paras hyvä puoli on Travis :D

Harmittava tapaus tosiaan. :(

Nyt vain mielessä pyörii ajatus tosi-tv sarjasta jossa seurataan Travisin paranemista ja treenaamista. Sit levy joka on täynnä hyväntekeväisyys soopaa ja biisejä siitä kuinka lähellä käytiin. :mad:

Iltasanomissa ihan videokin nimellä "Poliisikamera: Blink 182-yhtyeen onnettomuuslentokone palaa"

nyt on kyllä mennyt taas kerran suomessa asiat sekaisin. Blink 182 ei ole ollut yhdessä enää 2005 vuoden jälkeen.

Ylös Bottom