Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sabotage 1943

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja phoe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

phoe

New Member
Noh aloitin nyt uuden aiheen pitkästä aikaa.Mun mielestä oli ihan mukavan oloinen peli, mutta täytyy toivoa että se sisältää kunnolla äksönii.Koskas tää edes julkaistaan?Pistäkää tekin kommenttia pelistä!
 
Joo hyvältä kyllä kuulosti, niin on kyllä tehnyt moni huonokin peli. Odotellaan ja katellaan, tuskin ihan heti tuokaan ilmestyy. Hyvältä kuulostaa kuitenkin...
 
Nimi ei kyllä tuntuisi hirveästi viittaavan "äksöniin", enemmänkin first person -hiipimiseen. Tiedä sitten.
 
Joo, nää on just idealtaan sellasia pelejä mitä minä taas XB:lle nimenomaan odotan, ei mitään lapsellista aivot narikassa ilotulitusta, eikä mitään Mikki Hiiri-pelejä tai Liisa tykin kanssa ihmemaassa...

Sabotage 1943:n juoni ja nimi tosiaankin viittaa siihen, että mikään ihan tuiki tavallinen WWII FPS-räime ei välttämättä ole kyseessä, eli salaista vakooja/pioneeri meininkiä 1940-luvun Saksan miehittämässä Ranskassa, jossa pelaaja toimii vastarintaliikkeen puollella natsien päänmenoksi.

Tuolta on tulossa XB:lle sitten joku toinenkin minusta mielenkiintoinen WWII vääntö(Schwarzenberg)http://www.radonlabs.de/ , joka idealtaan myös vaikuttaa varsin lupaavalta ja ehkä vähän saman suuntainen kuin Sabotage 1943.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tossa saattaa olla potentiaalia. Vasikutaisi olevan Splinter Cell WW2 teemalla.

Harmi vaan, että ko. peli julkaistaa ilmeisesti vasta vuoden lopulla. En tiedä millai Halo kakkoselta kerkee tällaisia tusinapelejä pelaileen? :D

Ja pelin sivuthan löytyy siis täältä
 
Jep, olen tän sanonut täällä varmaan useita kertoja jo ennekin, että Halo on yksi loistava esimerkki siitä miten "Liisa tykin kanssa ihmemaassa" ideallakin oleva peli saadaan kiinnostamaan useampaa pelaajaa kuntaa, eli seikoitetaan vähän kaikkea mukaan, taktiikkaa, scifiä , silmitöntäkin lahtaamista ja visuaalisesti huippu toteutuksella jne...Eli silloin kun laatu on jo tätä luokkaa monipuolisuudellaan, niin siitä ei kovin moni voi olla pitämättä, mutta kyllä toi Halo on ainakin mulle jo entisen talven lumia lähinnä siksikin että se ei ole yhtä toimivaa kamaa netissä kuin nämä varsinaiset Live-pelit ja Ghost Recon pyyhkäisi Halon minun tapetiltani pois uskottavamman aiheensakin takia, että räpsähti.

Halo 2 on kuitenkin yksi odotetuimpia pelejä, koska siltä odottaa jo huomattavasti toimivampaa nettipeliä sekä melkein takuu varman kattavaa verkko sceneä. Jos Halo2 pelaa yhtä hyvin verkossa kuin esim. GR, niin siitä tulee kyllä melkoinen paukku myös netissä. Tähän GR-peliin on muuten tulossa kesällä myös lisäpeli jossa samalla Xbox-levyllä ovat mukana PC-puolelta tutut lisäosat Desert Siege ja Island Thunder. Lisätietoa: XboxFin:stä ja GR(Xbox)kotisivuilta: http://xbox.konsolifin.net/uutiset/uutiset.php?id=335 - http://www.ghostrecon.com/ghostrecon_xbox.php

Tiedä sitten miten tuo RS 3: Raven Shield iskee(Xbox-versio myös kesäkuussa)? se kuitenkin myötäilee samaa ideaa kuin muut RainbosSix-sarjan pelit, eli pääpaino kallistuu sisätiloissa käytäviin konflikteihin(kapunkisotaa) ja se ei välttämättä tuo kyllä mitään pelillistä uutta tähän ideaan? ja vielä kun ei ballistiikka puoleenkaan ole satsattu, niin mua rupee jo etomaan, kun joskus aikoinaan jo Rogue Spear:in ajoilta Red Storm hehkutteli että kuinka tulevaisuudessa kaikki eri aseiden ja luotityyppienkin läpäisykyvyt otetaan huomioon yms. Nyt kun tätä kysyttiin, että miksi ei edes puuovien läpi voi enää ampua RS3:ssa, niin vastaus oli että se on pelin hauskuutta heikentävä tekijä...siis helvata sentään mitä skeidaa...Jopa surkea Counter Strike vetää edelleen pidemmän korren tässä asiassa.

GR oli tai on edelleen sellainen realistisuuteen kallistuva FPS-peli joka on muista RS-peleistä selkeästi poikkeava ja kartat laajoja ja vaihtelevia näkösuojaa antavan kasvillisuuden kera ja se myös elää ja sen myötä hämää ajoittain pelaajaa jne...GR-lisäpeli onkin minulle ehdottomasti se odotetuin tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Toinen minua kiinnostava peli on Sniper Elite, joka sijoittuu Perliiniin v.1945. Itse en ole löytänyt aineistoa kys. pelistä, mutta laittakaa tänne jos jotain löydätte.
 
Ylös Bottom